Raskaudesta palautuminen, synnytyksestä toipuminen ja äidin jaksaminen

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Tasse83, 25 heinä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Sg86 Oman äänensä löytänyt

Tasse! Kyllä susta tulee vielä ihminen:happy: Täsmälleen samoja ajatuksia oli mullakin ja on vähän vieläkin. Nyt viides synnytys just takana ja kyl se siitä, usko pois. Menee oma aikansa, mut mulla ainakin se muutosten kestäminen henkisesti on paljon rankempaa kuin mitä ne fyysisesti onkaan. Paljon tsemiä sulle!! Ja mulle. Ja meille..
    • Tykkään Tykkään x 3
  2. Talvenlapsi Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Ihanaa kun näin 5 viikkoa snnytyksestä alkaa kroppa tuntua omalta :Heartred Jälkitarkastus on 29 pv. jos sen jälkeen alkais elää normaalia elämää, vaikka oon kyllä mennyt ja tehny niin paljon kuin kunto salli :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  3. Esper Näppärä viestien naputtelija

Noniiin... alkais olla itsellä ajankohtaista aloitella taas seksielämää ja jälkitarkastus vasta 1.9. Nyt on siis 3vkoa synnytyksestä.

Jännittää pirusti, mutta ei kai siinä muuta kuin liukkaria ja malttia?! Onko muita vinkkejä tai ajatuksia / kokemuksia?
  4. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

NoMulla on noi kaikki ollu kondiksessa jo päälle kuukauden :) Sektiosta parantuminen meni 4 viikossa.
    • Tykkään Tykkään x 5
    Last edited: 2 syys 2017
  5. Esper Näppärä viestien naputtelija

Mitä olette mieltä, mulla alkanut menkkamainen suht niukka vuoto. Nyt toista päivää.

Jälivuoto oli jo loppu viikoksi jos ei kahdeksi.

Onko nämä jo menkat vai jälkivuotoa? Uskaltaisko tamponia käyttää?

Mulla on tosi voimakas hormoni toiminta etten menkkoja ihmettelis vaikka täysimetän.

:bookworm::anyone
  6. Tasse83 Näppärä viestien naputtelija

Paha sanoa. Itsellä vähän sama tilanne. Täytynee kysäistä neuvolasta. Esikoisen jälkeen mietin samaa ja ilmeisesti tuli menkat, koska loppui muistaakseni aika nopeasti ja sitten tulikin säännöllisesti menkat, vaikka täysimetin. Mielenkiintoista, koska muuten mulla ei säännöllistä kiertoa ole.
    • Tykkään Tykkään x 1