Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Edellisen raskauden aikana esikoisen piti olla heillä aina hoidossa, kun mulla oli gynetapaaminen, niin oli pakko kertoa heti. Nyt vähän pelivaraa, koska esikoinen on päiväkodissa niin voin koittaa saada gynekäynnit niihin aikoihin.En ole vielä kertonut. Tai no mies toki tietää. Miten olette kertoneet? Tuntuu vähän ehkä vaikealta itselle, mutta kertokaa jotain hauskoja ideoita miten asian voisi paljastaa?
ilmeisesti ei ole tullut ajatelleeksi että ne saattaa viedä häneltä myös huomiota joksikin aikaa vähemmäksi
ehkä ekan ultran jälkeen tai joskus 16 viikon jälkeen, kun alkaa enemmän luottamaan raskauden jatkumiseen. Milloin muut aikoo kertoa tuleville isosisaruksille?Teillä on ollut raskas polku kuljettavana@Jannie Vasta rakenneultran jälkeen ajattelin kertoa meidän melkein 3v:lle. Meillä tosiaan kävi viimeksi niin, että ostin 98-koon isosiskopaidan alkuvuonna, joka ei koskaan päässyt päälle, tuolla se on yhä kauniisti paketoituna, mutta liian pieni jo kai, käytössä nyt 104-vaatteet. Onneksi ei ehditty kertomaan esikoiselle edellisestä vauvasta, joka nyt nukkuu hautausmaalla. Trisomia-13 takia meille sanottiin ettei vauva tulisi hengittämään kehoni ulkopuolella, aivot ei kehittynyt ja sydän oli viallinen, kuolisi synnytykseen joka tapauksessa, siksi käynnistettiin synnytys jo rv15. Mulla oli silloin ihan kamala raskauspahoinvointi, mut onneks näin pieni ei vielä tajua miks äiti ei jaksanut leikkiä.

KiitosTeillä on ollut raskas polku kuljettavana
Mä niin toivon, että tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saatte terveen lapsen sylin asti![]()

Tää kuulostaa kyl niin hauskalta! Esikoinen nyt käyttää kokoa 92, mut just joulukauluspaidan tms oon ottanut jo 98 et menisi ensi vuodelle. niin kai tämmösen paidan uskaltaa tehdä 98 koossa kohta jo :) Osa esikoisen vaatteista on vielä 86, et menee kyl pitkään :DMä mietin, et esikoiselle vois laittaa paidan päälle missä lukee ”isosisko” ja katsoa, kauan kestää isovanhemmilla huomata asia![]()

Tää kuulostaa kyl niin hauskalta! Esikoinen nyt käyttää kokoa 92, mut just joulukauluspaidan tms oon ottanut jo 98 et menisi ensi vuodelle. niin kai tämmösen paidan uskaltaa tehdä 98 koossa kohta jo :) Osa esikoisen vaatteista on vielä 86, et menee kyl pitkään :D
Kerrotaan kaikille läheisille kyllä heti jouluna (kuten esikoisenkin kanssa, samat viikot menossa). Mutta esikoiselle varmaan hyvä kertoa vasta myöhemmin, varmaan NT-ultran jälkeen. Hän on vasta 2v 3kk, niin kerrotaan "kevyesti" ja vasta rakenneultran jälkeen vasta aletaan konkretisoimaan sitä että perheeseen tulee uusi vauva.
Viimeksi kerrottiin vanhemmille niin, että olin neulonut minivillasukat lasipallon sisälle tälleen:
View attachment 128560
Kuva mukana, Jos joku innostuu tämmösestä! Mulla ois näitä pari vielä extraa tallessa helsingissä jos joku haluaa halvalla. Näin näitä myös yksittäin myynnissä Søstrene Grenessä.
Milloin ja miten mietitte SoMeen laittaa julki jos ollenkaan, miksi?