Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis nää suolakurkut. Tekee jatkuvasti mieli sitä suolaista ja etikkaista makua. Verenpaineeni eivät vaan kestä jos syön yhtään enempää. Passionhedelmät ja sitrukset on kans maistuneet todella hyvin. Tuntuu, että ruoan pitää olla joko kirpeää tai suolaista että sitä mielellään syö.Mitä tavallisesta poikkeavia mielihaluja syömiseen tai muuhun liittyen teillä on ilmennyt?
Oletteko joskus lähteneet vielä yömyöhällä räntäsateessa lähikauppaan ostamaan purkillisen suolakurkkuja, koska niin kovasti teki mieli? Kerro oma tarinasi!![]()
Mä en oo koskaan tykännyt suolakurkuista, mutta suola-etikka kuulostaa tutulta, oon himoinnut salt & vinegar -sipsejäSiis nää suolakurkut. Tekee jatkuvasti mieli sitä suolaista ja etikkaista makua. Verenpaineeni eivät vaan kestä jos syön yhtään enempää. Passionhedelmät ja sitrukset on kans maistuneet todella hyvin. Tuntuu, että ruoan pitää olla joko kirpeää tai suolaista että sitä mielellään syö.
Mullakaan ei oo tullu vielä mitään, mulla ei aiemmissa raskauksissa oo ollu mitään ihan järkyttävää himoa, mut salmiakki ja sitruuna oli sellasia et teki aika-ajoin kovastikin mieli
Joo mä en oo enne raskauksia välittäny salmiakista enkä lakuista mut nykyään tykkään molemmista tosi paljonMulla on toi salmiakki kyllä ollu sama, en tavallisesti juuri koskaan osta salmiakkia, mut sit raskausaikana himoon varsinkin värillisiä turkinpippureita, ja eilen muuten kaupassa haaveilin kaatissäkkipussista. Varmaan vaan ihan siitä syystä kun pitäis välttää![]()