Raskauden salaaminen/paljastaminen

Me oltais varmaan kerrottu nyt uutena vuotena appivanhemmillekkin, mutta alkoivat valittamaan jostain menneistä niin ei sitten huvittanut paljastaa mitään. 🙄Omat vanhemmat tienneet jo alusta alkaen. Mulla masu kasvaa niin hitaasti ettei vielä voi ulospäin sanoa mitään. Yleensä alkanut näkymään vasta puolivälin jälkeen selkeämmin raskaudet. Meillä myös jännitystä odotukseen lisää esikoisen kuolema kohtuun rv39+3, 1/23. Sen jälkeen meillä on myös pähkinä 12/23.

Me paljastettiin raskaus isovanhemmille jouluna. Kaikki sai joululahjan mukana kortin, jonka välissä oli ultrakuva 😊 Ukki sai ukki mukin, mummi mummola kranssin oveen.

Esimiehelle kerroin jo tosi ajoissa, koska alkuraskaudessa oli komplikaatioita ja olin tosi huonovointinen. Mulla on onneksi tosi ihana työyhteisö, eikä tarvinnut pelätä mitään kyräilyä tmv.

Munkin oli lopulta pakko jo kertoa kahdelle läheisimmälle ystävälle, joista toinen on itsekin raskaana :Smiling Face With Smiling Eyes: perheille varmaan kerrotaan sit lähempänä joulua, mutta ei meillä sen tarkempia suunnitelmia vielä ole kertomiseen.
Me alettiin kertoa ystäville rakenneultran jälkeen. Nyt saatiinkin tietää, että kaksi ystäväpariskuntaa on raskaana yhtäaikaa! 🥰

Kerroin mun vanhemmille vasta rakenneultran jälkeen 😊 ei jotenkin tullut sopivaa tilaisuutta aiemmin.

Miehen vanhemmille kerroimme joulukuussa niskaturvotusultran jälkeen.

Takaisin