Raskauden oireet

Onpas jännää, musta tuntuu, että iho on ollut paremmassa kunnossa kun aiemmin. Hyvä että on jotain positiivisiakin "oireita"!:p

Voiko närästykseen kuolla? :( ihan hirveää. Normaalisti nappaan somac controlia kaapista, mutta sitä lohtua ei saakkaan napsia enään. Iho kukkii ja väsyttää. Vessassa ravaamista. Etova olo ollut monta päivää. Silmissä tähtisadetta ja heikottaa. Raskaushehkutus on tästä kyllä kaukana.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

VanillaCola, mulla oli ekassa raskaudessa iho tosi hyvässä kunnossa, paremmassa ku vuosiin. Mutta nyt sit päinvastoin naama kukkii.

Mulla myös ruokatorvi oksennuksen takia hiton kipeä mutta caviscon auttoi! Suosittelen!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Edelleen oksentamatta! :) huono olo on välillä mutta ei kuitenkaan niin huono kun tähän asti.. väsyttää kyllä aivan hurjasti, mutta kestän mitä vain kunhan ei tartte koko ajan oksentaa!

Mahtavaa MarinaMelina! Tää on jännä paikka tää foorumi. Mä nimittäin ajattelen sua joks kerta kun oon oksentanu! Oho, kuulostipas se kamalalta. Tarkotan et ku ite ihnoon kans oksentamista yli kaiken ja kirjaimellisesti itken joka kerta ku joudun oksentaan, nii sit aina mietin että mitenhän monta kertaa sä oot minäki päivänä joutunu kokeen sen ja että sulla on varmaan niin kauheeta ku ainaski kuulostaa siltä et oot joutunu purjoon ihan koko ajan! Sympatiat on niin sun puolella! ♡ Hienoo jos alkaa jelppaan!

Mulla myös sydämentykytyksiä varsinkin iltaisin. Iho on kumma kyllä ehkä jopa paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta, tosin käsivarsiin ja rinnukseen tullut finnejä. Oksentaa ei ole tarvinnut kertaakaan. Kamalan kömpelö olen, tiputan jatkuvasti jotain tai kompuroin askelissa heh, ehkä kuuluu asiaan? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei mäki oon ollu aivan ihmeellisen kömpelö viime päivinä!:D kaikki tippuu käsistä

Kiva kuulla etten ole ainoa Prötkis:) Tuntuu että tasapainoaisti välillä tosi hakusessa, ja liikkuminen siroudesta kaukana :D jo ennen kun tiesin olevani raskaana, lenteli ruokaöljypullot matolle yms, ja tavaroiden tiputtelu on vain pahentunut..:)

Lila - Aurora todella jouduin kyllä oksentaa puolen tunnin välein pahimpana päivinä :/ onneksi tää päivä on mennyt ilman oksentamista vaikka muutaman kerran on ollut lähellä...toi oksentaminen on kyllä ihan kamalaa joten tsemppiä myös sinne ♡ jospa meidän kaikkien olo alkais pikkuhiljaa helpottamaan! Toivotaan että tää parempi olo jatkuu eikä ollut vaan tyyntä myrskyn edessä...tosin oon kyllä kiitollinen jo tästä yhestäkin päivästä, ei ainakaan tartte lähteä lekuriin! :)

Mulla hävinnyt nyt kaikki oireet. Tossa rv10 loppu puolella ne alkoi hävitä eikä oo takaisin sen jälkeen tullut. Tiedän, että oireettomuuskin on ihan normaalia ja jossain vaiheessahan tulee yleensä vaihe, kun ne häviää, mutta silti ei uskalla ihan täysin nauttia tästä täysin normaalista olosta :grin Torstaina onneksi ultra, niin ehkäpä sen jälkeen uskaltaa nauttia tästä normaalista olosta paremmin jos näkee, että kaikki on hyvin!

Juu mullakin kaikki oireet loppunut! Tai no ainoat oireet on rintojen arkuus ja joka yö tulee pissa hätä (ennen raskautta en ikinä herännyt yöllä pissalle) ja nyt olen rv 11+2 . onneksi 26.6. On eka ultra! :) saa nähä hermoilenko turhaan tätä oireettomuutta, kun muuten on normaali olo. Kun olen käynyt ultrassa niin voin laittaa teille siitä kuvan näytille :)

Täällä on kans vihdoin pahoinvointi helpottanu! Mutta väsymys ei kyl jätä rauhaa eilenkin nukuin 4h päikkäreitä :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Hei kaikille! Uusi jäsen ilmoittautuu mukaan keskusteluun :) rv7+5 ja tänään oli eka neuvola. Hoitoalalla töissä ja viimeviikolla jo täytyi olla kahtena päivänä töistä poissa kun niin karmea paha olo ja väsymys, mutta nyt onneksi taas pystynyt töissä olemaan, vaikka Ällö Oloa onkin ja Väsymystä, mutta vielä siedettävää... muita oireita vatsan nipistelyt ja rintojen kasvu ja aristus, mutta näillä mennään ;)

Täällä kaks ekaa työpäivää takana. Eilen töissä iltavuorossa teki hajut todella pahaa, mut työpari onneks tiesi tilanteen ja käski välillä ikkunaan haukkaan raitista ilmaa. Tänään sit aamuvuoro, välissä n. 6 h katkonaista unta. Päivä meni ihmeen hyvin, selkä kyl väsyy jo nyt tosi nopeasti... Töiden jälkeen jouduinkin sit kesken syömisen juoksemaan oksentamaan. :/

Mulla on kotona ihan hyvä olo, pissattaa, tissejä aristaa, väsyttää, mutta muuten ei mitään. Tänään kun menin töihin hoitamaan kehitysvammaista pikkupoikaa, luulin ettei päivä lopu koskaan. Tuli niin huono olo! Oksetti ja etoi kaikki. Poika tietty oksensi ja hänellä oli hirveät ilmavaivat! Itse yökkäilin ja pidättelin oksennusta.. Tsemppiä kaikille huonovointisille! Ei ole mitään herkkua teillä!

Aloitin maanantaina työt ja nyt mulla on jatkuvasti kamala nälkä. Energian kulutus tietenkin lisääntynyt paljon, kun teen fyysistä työtä hoitoalalla, vähintäänkin oon jalkojen päällä suurimman osan työpäivästä. Koko ajan sais olla syömässä, mut ruuat joita tekee mieli on vähissä. Maustamaton jogurtti + ananas, salaatit ja voileivät maistuu. Ja lisäks epäterveellisemmät jutut, kuten einespitsat ja karkki. Epäterveellisten määrän yritän pitää minimissä, ettei lähtis paino nousuun. Huono olo on, eilen piti töissäkin oksennella. Ja se väsymys, huh, onneks mies hoitaa poikaa et saan aamuvuoron jälkeen ottaa päikkärit. Silti mulla on tyhmä olo, et oonkohan edes raskaana, kun mahaa ei nippaile.

Tänään, 7+6, on ollut tän raskauden hirvein päivä. Koko päivän on tehnyt pahaa ja ollut maha sekaisin, oon saanut itkukohtauksia ihmeellisistä syistä, kaikki hajut yököttää, huimaa... Tiedän et pitäs syödä, mut melkein kaikki ruoka inhottaa ja syömättömyys puolestaan pahentaa huonoa oloa. Väsyttää, nukuin 12 h viime yönä ja tänään viel päikkärit. Tuntuu, että kun tsemppasin 4 päivää töissä, niin nyt kasaantu niidenkin päivien pahat olot tälle päivää. :/

Takaisin