Minä en tiedä yhtään mitkä vuorokaudet mulla pitäs olla menossa. Kolme viikkoa ollu tissit tosi herkät ja masussa tuntunut että menkat alkaa. 6.4. alkanu viimeksi kuukautiset ja mulla on aika pitkä menkkaväli, joka ei ole edes kovin säännöllinen. Viime sunnuntaina tein puoliksi vitsillä testin aamulla aikaisin, kun olin ihan varma että kohta ne alkaa kuitenkin(ja edellisten alkamisesta oli jo 50 vrk aikaa). Kaksi viivaa ilmestyi.. selasin ohjeet testipaketista varmaan 5 kertaa ja luin itselleni ääneen. Sitten oli pakko laskea se tikku jo kädestä ja hakea mieskin katsomaan, että mitä se testi nyt ihan oikeasti kertoo :)
Hajuaisti on parantunut huomattavasti, jota en ensin edes hoksannut.. Ruokahalua löytyy ja pakko on kyllä jotain syödä 2 tunnin välein. Aamuyöt on tullu heräiltyä vähän väliä pirteänä ja aina puolen tunnin välein kunnes kello soi. Silti väsyttää kamalasti.. Olen jo 3 viikkoa ollu töissä ihan puoliunessa ja meinannut nukahtaa vallan. Oikein hävettää haukotella jatkuvasti. 2 viikkoa särkenyt päätä ja maha on ollu välillä tosi sekaisin ja pierettää..

Ja mies huomasi tissien kasvaneen jo ennen kuin tein testin. Nyt piti tilata jo isommat liivit, kun ei mahdu C-kuppiin enää.. Järkyttävää!
Mä olen myös ollu jo ihan varma, että kohta kaikki tietää, kun maha on ollu niin turvonnut ja tosiaan haukottelen ihan koko ajan. Kahvi ei maistu enää niin hyvältä kuin ennen, mutta kyllä sitä vähän kärsii juoda. Pissalla ja jääkaapilla saa tosiaan juosta yhtenään
Ensimmäinen ultra ja neuvolakäynti on 12.6. koska pelkään kohdun ulkopuolista raskautta. Olemme 3 vuotta yrittäneet ja lakattiin jo yrittämästä.. Meidän oli tarkoitus mennä hoitoihin, koska minulla on endometrioosi ja oma yritys ei ole tuottanut toivottua tulosta.. Tässä sitä nyt ollaan ja jännitetään ekaa ultraa