Raskauden oireet

Mulla kans sama vaiva ja katosi kuin taikaiskusta kun vauva syntyi. Inhottavaa kipua ja vihlontaa otsassa suihkussa ja saunassa. Löylyjä ei voinut ottaa kuin vähän saunamyssy päässä.
 
Tyttöjä meillä molemmat. Ei lääkärikään ollut kuullut tollasesta mutta jotenkin yhdisti sitä hormoneihin tai lisääntyneeseen verenkiertoon. Mulla sattu auton lämpöpuhallus, uunin avaaminen ym. kaikki kuuma..
 
Meillä poika.
En osannu itsekään ensin yhdistää vaivaa raskauteen, varsinkin, ku se alko ennen testin tekemistä, enkä siinä vaiheessa osannu ees kuvitella, et vihdoin ois tärpänny. (Olipas monta sivulausetta :grin)
Kaikkea se raskaus teettää.
 
Mulla oli myös otsasärkyä saunoessa kaikissa rakkauksissa ja tosiaan hävisi synnytyksen jälkeen. Hassu raskausoire, mistäköhän johtui?
 
Ja meillä siis kaikki kolme tyttöjä eikä muu kuuma tuota aiheuttanut vain sauna.
 
Oho! Tarviipa ensi kerralla seurailla! En oo kuullutkaan, enkä kyllä muista mitään erityisiä kipuja tai särkyjä!
 
Joko tää menkkojen alkaminen ressaa mun alaselkää yli viikon ennenkuin hanat aukee tai jos ne ei kohta ala niin teen raskaustestin :hilarious: sehän se oliskin uutinen... Mutta eiköhän tää nyt kuitenkin ihan menkkajomotusta ole!!
 
Heippelis! Mulla 24/7 jatkunut huono olo alkanut helpottamaan nyt rv 14+1. Oksentanut en sentään ole kuin muutamia kertoja. Olen taistellut sitä vastaan. :wtf:

Väsymys alkaa edelleen painaa iltaisin jo aikaikaisin. Mutta se alun järkyttävä väsymys/uupumus helpottamaan päin... toki edelleen välillä päiviä jolloin voisi vain nukkua ja röhnöttää.

Ruokahalu on tipotiessään! Mitään ei tee mieli! :sad001 Silti saanut sentään syötyä kauhean pohdinnan jälkeen kun on vihdoin keksinyt mitä sitä söis. Mies kärsii tästä kun teen iha paskoja ruokia! :smiley-bounce022 Vaikeeta tehdä ruokaa kun kaupasta ostelee ihan ihme ruokia.

Aamuisin herään jo joskus seitsemältä tai ennenkin!!! Normaalisti nukun kuin tukki ja pitkäääään!

Stressi vaivaa välillä... töissä jäätävä kiire ja juoksu... talonrakennusprojekti... jne.

Ja uutena tullut kurja HÄNTÄLUUN KIPU! Muilla samaa?? Siis se tuntuu kuin se olisi pois paikaltaan ja liikkuessa se vihloo niin että naamasta näkyy... liikkuminen (varsinkin töissä juokseminen/touhuilu) vain pahentaa sitä. Välillä se myös paukkuu kun esimerkiksi nousen sohvalta ylös... onkohan normaalia? Muutenkin lantion seutu arka. Pyörällä satulassa istuminen sattuu myös ihan kivasti tonne jonnekkin alas.

Ainiin! Ja iho kukkii... naamassa... selässä... jokapuolella. Aamuisin voi mennä peilin eteen laskemaan että "jaaha taas tullut viisi uutta, niiiice". :nailbiting: Missä se hehku?

Semmosta tällä hetkellä. :shy:
 
Takaisin
Top