raskauden aikaset unet



jigglypuff, haha, kynsiharja,  voi ei :D

Mä näin viimeyönä unta, että olin sairaalas synnyttämäs. Multa imetttin ensin lapsivettä letkulla johonkin pussiin, ja mun piti maata ihan rauhassa ja hiljaa.  Sitten tuli vessahätä, ja koska ei näkyny hoitajia missään, otin sen letkun pois, ja menin vessaan. SItten kun tulin takas, niin huomasin että tarvin apua, että saan letkun takas, ja olin huolissani kun hoitajia ei näkynyt, vaikka painelin kutsunappia. Samalla aloin miettimään, että miksi lapsivettä imetään pussiin, että saako niin tehdä, eikai vauva kärsi siitä, ja että sehän kuolee jos ei oo lapsivettä...

Aamulla herättyäni kovasti sitten odotin, että tuntuuhan liikkeet varmasti ... :D

 
emoticon

Viime yönä lähdettiin synnyttämään miehen kanssa; mutta kun sairaalaan
 ja synnytys saliin päästiin niin ruvettiin vaan emoticon siihen sitten heräsin, että 
mitä hittoa ! 
Kauheet actit taas menossa. :D
 
Näin viime yönä unta että olin juuri synnyttänyt lapsen. En voi sanoa kumpi se oli kun välillä olin varma että se on poika ja välillä ihan varma että tyttö. Tyttö se oli useemmin :D paino oli 2632g ja 48cm :D (kirjotin mitat yöllä ylös) ja hän syntyi jo viikolla 36 jos nyt en väärin muista.. Aivan ihana vauva oli <3 ja sitten se kutistu.. siitä tuli sellanen peukalon paksunen, n 10cm pötkö! se oli kapaloitu ja vaan pää näkyi ja sillä oli vaan silmät ja suu ja ne oli niin pienet etten tiennyt miten sitä edes syöttäisi.. ja silti oltiin eksän kanssa niin ylpeitä meijän vauvasta :D Helposti se kulki kädessä mukana tai taskussa :D

en oo ikinä ennen nähny unta että vauva olis kutistunu. yleensä se vaan katoo..
Tiiä sitte oisko noitten mittojen kohalta enneuni ;) 3viikon päästä en tahtos viel synnyttää joten toivottavasti synnytyksen ajankohta ei ainakaan oo enne :D
 
haha voi ie ! [:

Mä näin kans viime yönä unta, että olin juuri
synnyttänyt vauvan  ja hän sitte kakkas ekaa kertaa vaippaan
ja jouduin sairaalasta  kävellä vauvan kanssa reilun kilometrin lähimmälle 
lammikolla, jossa voin pestä pikkuisen pyllyn ! Ja siinä matkalla ihmettelin, että
kumpaako sukupuolta vauva on.  Ja siinä kohtaa vasta sain tietää, 
että mulle oli syntynyt tyttö <3
 
hihhiii,

mä näin viime yönä semmosta unta, että vauva synty, mutta sillä oli pelkkä pää. Siis mun miehellä on tosi iso pää, varmaan 2 kertaa sen kokonen kuin mulla, ja vauva oli vain pää, iso pää kylläkin, ihan normivauvan kokoinen ja ihan miehen näköinen, mutta se oli tosiaan vain se pää. Hoitajat ei pitänyt asiaa mitenkään ihmeellisenä, ja mä vaan ihmettelin, että onpas outo juttu emoticon
 
Hahha emoticon aikas ihania unia taas kaikilla!  Jännä että moni näkee mini-vauvasta unta, siis että kutistuu taskuunmeneväksi tai muuttuu näkymättömäksi, mistähän se kertoo...jännä.

Mä näin viime yönä unta, että muutuin lehmän väriseksi :D tai siis kattelin peilistä yhtäkkiä, että mulle oli kaulaan tullut ihan mustanpuhuvia läiskiä, ja aattelin siinä vaan että voi kauhee, nyt niitä auringosta tulevia maksaläiskiä on tolleen tullut mitä raskauden aikana voi tulla ja mistä kosmetologi varoitteli! No riisuin paitaa ja mulla oli rinnat ja koko kroppa ihan niitä isoja lehmäläiskiä täynnä. :DD Hieman säikähdin, mut sit ajattelin vaan että joo no tääkin kuuluu asiaan, ei voi valittaa... emoticon
 
Mä en juurikaan ole nähnyt vauvan syntymästä unta. Oon nähny unia, joissa kaverit tulevat kertomaan mulle, että ovat raskaana ja sitten sellaisia unia joissa tappelen ihmisten kanssa ja yks yö olin siivoamassa kaverin mummon asuntoa. Outoja unia, ei voi muuta sanoa! emoticon
 
Jooh... täällä nähdään tällä hetkellä aika kroonisesti sellaisia sopivan tuhmia unia, jotka korreloi kovasti tämän meidän yhdyntäkiellon kanssa... ei sillä, että yhdyntäkielto kieltäisi kaiken, mutta...
 
Mulla unet ovat villin ylieroottisia tai sitten painajaisia - mitään kovin tavallista en ole nähnyt pitkään aikaan.

Näen harva se yö unta surullisista asioista, läheisten tai lemmikkien kuolemasta ja vakavista sairastumisista ja herään omaan nyyhkytykseeni ja  kyyneleet oikeasti silmissä. Omituista, sillä päiväsaikaan olen onnellinen ja kaikin puolin tyytyväinen, mikään murhe ei paina. Ehkä tällainen on normaalia, jonkinlaista valmistautumista uuteen ihmeelliseen elämänvaiheeseen.

Kerran olen nähnyt synnytysunta. Siinä synnytin yksin ja helposti. Sitten vain ihmettelin, mitä tuolle istukalle pitäisi tehdä. Tämä uni ei ollut painajainen, vaan tunnelma oli levollinen ja hyvä.

 
Mie lupaan etten enää ikinä valita yhdenkään unen laadusta tai sisällöstä jos vaan saan unta!!! Argh.
 
Esteri sanoi ; "Mulla unet ovat villin ylieroottisia tai sitten painajaisia - mitään kovin tavallista en ole nähnyt pitkään aikaan." <---- Täälä ihan saman
juttu. . . 
 
voin sanoa että raskaus+kuume=TODELLA sekavia unia :D

Eli viime yönä näin unta että asuin vielä lapsuuden kodissani, yksin kylläkin, ja oli aivan sydäntalvi, todella kaunista kun lunta ihan hirveesti ja näin. Menin sitten kaverin kanssa kävelylle läheiseen puistoon ja katselin kännykällä täältä foorumilta juttuja. No tää foorumikin oli paljon laajempi ja oli siis kaikenlaista osiota ja näit vaan sellaset kirjotukset mitä kaverisi kirjoittaanut, vähänku facebookissa. Mutta täällä vaan ne kaverit tuli sillai että jos kirjotit johkin osioon niin automaattisesti sait kaikki sinne osioon kirjottaneet kavereiksi. Noh, olin saanut sitten yksityisviestin täältä eräältä käyttäjältä, että voisinko poistaa hänet kavereistaki sillä hän ei jaksa enään lukea mun juttuja koska mulla ei oo ikinä mitään muuta asiaa kun valittamista. :D Totesin vaan että anteeksi että olen valittanut niin paljon ja teen mitä vaan että sulla olis mukavampi täällä. Ja kaikki oli siis hyvin ystävälliseen sävyyn, kukaan ei tuntunut olevan mistään vihanen :D

Sen jälkeen sain kaverilta viestiä että hänen kissansa on saanut poikasia.. 4pientä pupun poikasta :D Mutta ne pikkupuput valitettavasti kuolivat alkoholimyrkytykseen kun ne olivat juoneet jostain läikkynyttä viinaa..
Hoidin myös muutaman kännisen kaverin kotiinsa ja oli äitienpäivä ja mulla oli äitille joku leffa ostettu mutta äiti se lähtikin johki ulkomaanmatkalle..
Ja kaikkee muuta sellasta jänskää :D oli kyllä aikamoinen -mitä hittoa- olo kun heräsin :D
 
Viime yönä näin unta että synnytin minivauvan.. Oltiin kaverin kanssa jossain luonnossa ja molemmat maha pystyssä viimisillään ja kätilöt oli molemmilla mukana :D No, kaveri oli siinä synnyttänyt jo muutaman tunnin ja mulla ei vielä mitään.. Mun kätilö lähti käymään jossain ja sit mua rupes yhtäkkiä hirveesti supistamaan. Melkeen samantien sit ihmettelin et mitä sieltä puskee ulos ja sehän oli pää ja sit tuli loppuvauvakin perään.. Nostin sen sit siitä itte rinnan päälle. Ja se oli minivauva, ehkä n. 2 kiloo ja korkeintaan 40 senttii pitkä.. Mut ihan terve oli ja heti rupes rääkymään.. Pieni poika sinisillä silmillä <3 En sit tiä mis vaiheessa vedet meni eikä muistaakseni tullu mitään jälkeisiäkään.. Eka supistuskin oli se minkä jälkeen vauva sit heti syntyskin.. :D Voi huhhuh, minkälaisia unia se mielikuvitus keksiikään.. :D
 
minäpä se synnytin viime yönä koiran pennun mun reidestä emoticon
Mahassa mulla oli vielä ihan oikee vauva ja se jotenki valahti mun reiteen :D ja se oli ihan kuitenki normaalia. näin ihan kokonaan vauvan kaikki piirteet ihon läpi <3 sulonenhan se oli ku mikä. Mutta sitten se reiden iho repeskin ja sieltä tuli mäyräkoiranpentu :D sitä siinä sitte ihmettelin ja pyörittelin ja mietin et miten saan sen takas mahaan ja joku ehdotti et soittasin eläinlääkärille et se osaa kyl laittaa sen takas :D

on mullaki mielikuvitus
 
Niin kai sä voit Miima synnytellä koiranpentuja jos kissakin synnyttää kaninpoikasia :D Mut tulee sieltä mahasta sit mitä tahansa niin annathan sille vaan äidinmaitoa tai sen korviketta, ei mitään läikkynyttä viinaa tai muutakaan epäsopivaa :D
 
liv11: joo kai sitä voi unissaan synnyttää mitä vaan, mutta jos ny kuitenki tulis sit tosi elämäs ihan oikee ihmisvauva emoticon ja maitoa vaan saa, se on iha saletti ;D

tiiätkö muuten vauvan sukupuolen? Meinaan vaan että tuliko toi sun sinisilmänen poikavauva jostain ihan mielikuvituksesta vai onko tiedossa et poika tulee?
 
Ihan kreisiä imetysunta viime yönä:

Imetin ekaa kertaa, ja vauva oli vielä mahassa :O Unessa toki ihan normaalia...hih. Lypsin sitä rintaa silleen kun olin muka saanut ohjeiksi, ja sitten kurkkasin siitä rinnasta sisään (joo-o, siitä imetysaukosta näin sisään, erikoiset rinnat :D ) ja näin vauvan kohdun pohjalla lähtevän nousemaan rintaa kohti maidon perään. Siinä sitten joten kuten sain syötettyä sitä, ja kohta tilanne olikin muuttunut niin, että vauva oli mulla sylissä ja yhä koitin imettää. Kai se sitten samalla syntyi tolleen, että imetin sitä masussa ollessa. :D
Yhä piti kädellä lypsää että vauva jotain sai, ja sitten mun äiti ilmaantui siihen kyselemään, että teetkö nyt varmasti oikein... Että semmosta. Mua ei ole tuo imetys niin mietityttänyt, mutta selkeesti nyt alitajunta jo käsittelee aihetta, eli kyllä se pohdituttaa tuolla selkärangassa vähintäinkin.
 
Viime yönä ensin kaverin käskystä jouduin askartelemaan jotain ihmeen olkipossuja, kaveri anto puhelimitse ohjeita miten niitä tehdään.

Hetkeä myöhemmin olin mökillä, naapurissa tehtiin jonkinlaista remonttia ja niillä oli porukkaa vaikka kuinka. Autot olivat parkkeerannneet rantaveteen meijän laiturin viereen, en ymmärrä miten ne autot sinne edes saisi kun ei niillä vissiin vettä pitkin voi ajaa? Hetken päästä, naapurista tuli rantavettä pitkin kuormaauto, joka kippas meijän laiturille jotain metalliromua. Sitten päädyinkin äitini kanssa melomaan laholla kanootilla, jonka keskellä oli nuotio, missä paistui kalaa.

Ensinnäkään en oo vuoteen käyny koko mökillä, siellä ei ole kanoottia enkä syö edes kalaa. Ja kaveriani en voisi ikinä kuvitella antamassa askartelu ohjeita :D
 
 
Haha! Mä se oon kuulkaa viime aikoina unissani sekstaillut vanhojen mummojen kanssa. Yleensä mummot juoksevat rannalla alasti ja mitä sitten tapahtuu, ei siitä enempää. Unissa olen mies ja tän miehen mielestä mummot ovat aivan käsittämättömän vastustamattomia. Ei hyvää päivää..Mistähän tämmönen mahtaa kertoa? emoticon  (Vitsi nää uudet hymiöt on kyllä ihan hanurista..)

Jotain synnytysuniakin olen nähnyt, niissä vauva nykyään katoaa jonnekin. Yhdessä kuljin tissit paljaana pitkin poikin vauvaa etsimässä, olin unohtanut sen jonnekin. Aivan kauhea paniikki ja maitoa tulvi tisseistä kuin vesiputouksesta. Piti päästä imettämään kun vauva ei ollut saanut ruokaa 3 päivään. :D
 
Takaisin
Top