Raskaanaoleville ilmaisia

noora92

Näppärä viestien naputtelija
Elikkäs tänne vaan listaa mitä kaikkea ilmaista raskaanaolevat saa!
Ainakin lastentarvikeliikkeestä sen boxin, missä on vaippa, body, alennuskupenkeja jne...

http://www.babybox.fi/
 
Muokattu viimeksi:
Libero laukku ainaki :) Nykyään se täytyy tilata... niin sielä lähetetään sitte loppuraskaudessa lipuke jota vastaan saa hakea kaupasta laukun. Siinä oli kivat sisällöt mun mielestä :)

Tota Babyboxia en ole hakenu esikoisesta kun vaan muutamalta paikkakunnalta saa noutaa... ja nyt oon kuullu että sisältö ois huonontunu.
 
Mä hain esikoista odottaessani tuon babyboxin meidän kaupungin lastentarvikkeesta ja siellä oli ruokalappu, tuttipullo,kuolalappu, vaippoja/vaippa, olikohan joku lelu?ja sitten mukana tuli myös alekuponkeja, jotka oli kylläkin menneet jo useita kuukausia sitten vanhaksi.:D Ja sen liberokassin sain sairaalasta, mutta nykyään se vissiin täytyy tilata erikseen.

Mulle ei tuu nyt ainakaan heti mieleen muita juttuja, mitä sais ilmaiseksi, kun on raskaana. :)
 
Mies kävi hakemassa ruokatunnilla babyboxin ja toi sen kotiin. Montaa eri koon vaippaa oli. Pieni näytepussi vaatteiden pesuainetta. Pikku purkki vauvan pesuainetta. 2kk ilmainen koodi viaplayhin. Pari alennuskoodia. Tosi hyödyllinen varsinkin ensikertalaiselle on näytepakkaukset vaipoista. Niitä on niin montaa eri sorttia ettei tiedä mitkä hyviä ja mitkä ei.
 
Liberolaukun saa k-kaupasta. Pamperskassista en oo kuullukkaan..?
 
Neuvolasta saa myös sen kassin sitten lapsen synnyttyä. Taitaa olla Pampers-kassi.

Ennen se Liberolaukku tuli neuvolasta tai synnäriltä, mutta nykyään pitää netissä liittyä Liberokerhoon niin saa vähän ennen laskettuaaikaa kupongin jolla laukun saa ottaa K-kaupasta. Vissiin kiellettyä neuvolan nykyään abtaa mainostavaraa... Tosin kyllä meidän neuvola toi viimevuonna jotain tavaraa kumminkin...
Mä jo Liityin Liberokerhoon :) Ja Vau-kirjalta myös tilasin paketin (maksaa postimaksut 5,90, mutta siellä on ihan kivoja juttuja ja saa itse valita minkä sisältöisen paketin valitsee)
 
^ Onkohan tuo kauankin ollut voimassa että neuvola ei saisi antaa mainostavaraa? Tiedänpähän sitten ainakin yhden paikan missä tätä ei noudateta tai eivät asiasta tiedä :)
 
^ Onkohan tuo kauankin ollut voimassa että neuvola ei saisi antaa mainostavaraa? Tiedänpähän sitten ainakin yhden paikan missä tätä ei noudateta tai eivät asiasta tiedä :)

Ymmärrän kyllä niitä tätejä että kivahan se on antaa jotain jos niitä esim on vielä jäljellä mitä yritykset tuonu... Jotku saattaa myös huomauttaa että tässä on mainos jne niin mun mielestä se on asiallista. Ja voi olla että joitain esitteitä tms on tosi hyviä mainoksilla ja ei ole mikään virallinen taho tuottanu vastaavia:rolleyes:
Josta tulikin mieleen että nyt ei saatukaan tokasta lapsesta neuvolassa niitä kivoja raskausajan "päiväkirjaa" yms lappusia:sad001 Ehkä ne oli ekaa odottaville sitte vaan...
 
Nykyään se raskausajan päiväkirja (vauvan odotus) pitää hakea apteekeista. http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Uutiset/vauvan-odotus--oppaan-jakelu-siirtyy-apteekkeihin/

No höh! Mutta me itseasiassa (kävin äsken tarkistamassa) saatiinkin esikoisesta Väestöliiton "Ohoi, vauva näkyvissä. Tunnepäiväkirja". Ehkä tuo sitten on vaan suunnattu esikoista oottaville... Se vaan kun siihen kirjoittanu mietteitä ym niin eihän siihen samaan mahdu toisesta lapsesta!
 
Mites tuo vaukirjan tervetuliaspaketti? Siinä kyl joutuu maksaa postimaksut. Meinasin ite tilata jo nyt mut tarviis tietää jo lapsen sukupuoli ja nimi :p
 
Mites tuo vaukirjan tervetuliaspaketti? Siinä kyl joutuu maksaa postimaksut. Meinasin ite tilata jo nyt mut tarviis tietää jo lapsen sukupuoli ja nimi :p
Mä laitoin nimeksi "pikkusisarus" ja sukupuoleen valitsin veikkaukseni eli tytön... kun ei kyllä vaikuta ainakaan ekaa pakettiin sisältöön mitenkään! Nyt valittiin se toinen pakettivaihtoehto kun esikoisella on se eka vaihtoehto. (Oli siinäkin joku lelu muuttunu) Meillä ainakin oli sen postimaksunsa arvoinen! Seuraavat paketit kyllä peruttiin ja irtisanottiin lopulta jäsenyys kun ne taas oli aika kalliita... mieluummin valitsen itse kirjat.
 
Takaisin
Top