Raskaanako?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Neati
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Neati

Vasta-alkaja
Heissuli kaikki tietävät odottajat taikka äipät...

Mietin tässä mieheni kanssa, että ollakko vai eikö? -Raskaana.
Menkat on nyt 5pv myöhässä (26pv kierto). Oon tehny 3 raskaustestiä, selkeät negat.
Ensimmäisen tein kp 28/26 n. klo 17.30
Toisen tein kp 29/26 n. klo 21.00
Ja kolmannen tein 31/26 n. klo 19.30.

Ajattelin nyt odotella niin että kp.t olis 34/26 ja aamulla.

Rinnat on tosi turvonneet, pinkeet ja kipeät siitä asti kun menkkojen oli määrä tulla, eikä mulla yleensä ole mitää oireita ennen menkkoja.

Mitä mieltä ootte?

Kokeile tehdä testi aamupissasta. "Oireiden" perusteella voisit hyvinkin olla raskaana.
Täällä myös jännät paikat. Menkkoja odottelen, tosin kierrostani en tiedä kun vasta viime kuussa pillerit lopeti, mutta näinä päivinä pitäisi alkaa. Nännit todella herkkänä ja no vatsassa tuntuu vähän menkkamaista "kipua" mutta ei niin kovana ja vatsa ollut kuin ilmapallo viime päivät jne.

Ihmiset on täällä kehuneet sitä Clearbluen digi testiä. Kokeille sillä vielä? tai sitten mene terveysasemalle viemään pissa.

Mulla itellä on nyt 26/25 menossa. Eli odottelen että alkaako menkat vaiko ei. Mulla oli rinnat kipeenä tossa muutamapäivä sitten. Varsinkin kun otti rintsikat pois. Ja nelisen päivää sit sanoin miehelle että kohta taitaa taas menkat alkaa. Ja vielä ei ole kuulunut. Enää ei ole sitä tunnetta edes vatsalla että menkat alkais.
Mut silti aion mennä hakemaan tänään postista tilaamani ovistikut. Varmuuden vuoksi.

Mut toivotaan sulle parasta!emoticon

Oot testannut illalla - voi antaa negaa senkin takia.

Mites sit, ootko käyttäny mitään ehkäsyä - kuten e-pillereitä?
ne nimittäin sekottaa kiertoja kun ne lopettaa - mulla ainakin tällä hetkellä menossa kp64 ja viime kierto oli 80päivää...
Ja kummallisia oireita yms.

Testaa nyt ihmeessä aamulla, ja jos aamukin antaa selkeetä negaa, niin oottele menkkoja :)

Niinno söin kesän Cerazettejä ja kesti reilun kuukauden ennenku menkat taas alko.. Et voiha neki nyt sit sekottaa, vaikka lopettamisesta on aikaa jonki verran.

Mullaki pientä nipistelyä on ollu alamasussa jo viikon... Toivotaan toivotaan.
Paljon oon lukenu niitäki juttuja, että on tehty negatiivisiä kotitestejä ja neuvolan testejä (niin verestä ku pissasta) ja silti ollu raskaana, mutta näkyny vasta parinkymmenen päivän päästä menkoista...

Heissan!! Ite oon tehny kaikki raskaustestit sillä clearbluella ja paikkansa on pitäny, vaikka en aamullakaan oo tehny. Tosin plussat sain aamuvirtsasta sitten vihdoin ja viimein.  =) Varmaan varminta on tosissaan se aamuvirtsasta tehty. Itsellä oli kans samanmoisia oireiluja, rinnat todella kipeenä, pientä mahan nipistelyä ja välillä todella rankkojakin kipuja(just niinku olis menkat alkamassa).
Siks säikähdinkin kun plussasin sit tuon testin, kun heti tuli noista kivuista mieleen että olis keskenmenosta kyse, mutta ultrassa kaikki olikin ihan hyvin sitten kun kävin. :)
Nyt kuitenkin rv 35+3 ja kovasti odotellaan pikkuista maailmaan. emoticon Tsemppiä sinne!!

Heipsis!

Itse lopetin pillerit tämän vuoden helmikuussa. Seuraava kierto oli vähän pidempi, kuin pillereiden kanssa. Sitä seuraava taas vähän pidempi. Sitten seuraavia menkkoja ei tullutkaan!! Eli kierto oli semmonen 88 pvää, mitä ei oo ikinä ollu! Tein monen monta testiä pahoinvoinnin ja alavatsanippailun takia, mut negaa näytti. Sain lääkäriltä terolut-reseptinkin menkkojen alkamiseks, mut tulivatkin sit ihan omineen. Sen jälkeinen kierto oli 37 pvää ja sitä seuraava 37(eli toiveita tasoittumisesta) jee! Mutta mutta, kuinkas ollakaan, taaskaan ei kuulu menkkoja. Tympeetä.. tein testin pari päivää menkkojen poisjäännistä ja negaa näytti. Ei edelleenkaan menkkoja, nyt kiertopäivä 42. Alavatsaa nippailee edelleen, olis kiva nähdä tonne sisälle et missä ne menkat oikeen viipyy! (tai jos vaikka olis tärpänny, mut en usko) :(
En kyllä enää aloita pillereitä, ainakaan mielellään. Sen verran meni koneisto sekaisin...

Pillerithän joo sekottaa, ja mulla nyt tärppäs heti ekasta kierrosta, mut nyt tässä kierrossa, jossa plussaa ei oo vielä tullu vaikka kp on jo 66, silti vatsaa nippailee, tissit arkailee, väsyttää yms muuta raskauteen luettavia oireita...
Viime kierrossa sain plussan kp80 (veikkaan että hedelmöittynyt myöhemmin) ja kp81 vaihtuikin kp1, ja kesällä ekasta kierrosta raskautuminen meni myös kesken.

Ja ne, ketä saa plussan myöhemmin, voinee johtua useemmin siitä, että ovis on tapahtunu myöhemmin, ku luulee ja sitten plussa luonnollisesti tulee myöhemmin.

Mä en kans koskaan enää ota pillereitä käyttöön, en koskaan. Muutenkaan mitään hormonaalista ehkäisyä. Jos tuun raskaaks ja menee loppuun asti, en muuten alota mitään hormonaalista ehkäsyä, jos tuun uudelleen raskaaks - sit tuun ja kolme lasta saakin tulla, jonka jälkeen laitatan vaikka kierukan (en hormonaalista).

Ja taas nipistää vatsaa. Voi luoja kun osaa ottaa päähän tää tämmönen menkkojen oottelu :(

Mä kun en saanu mitään teroluteja viime kierrossa, kun lääkäri sanoi että pitää oottaa kp100 ja en sinne asti päässy. Nyt on uus lääkäriaika 29.12 9.30 jos sit vaikka oikeesti pääsis tutkimuksiin!

Täällä odotellaan kuluvan viikon päiviä ja ettei ikävät yllätykset saapuisi. Kierto nyt 29 viime kierto 25, sitä edelliset (ennen edellistä raskautta) 30-35 kierroilla.
Lieviä tuntemuksia on, mutta toive raskaudesta on niin vahva, että kaikki oireet ja tuntemukset tuntuu kertaantuvan maksimiin tämän naisen päässä.

KP 25 testasin, mutta negaa näytti, nyt yritän malttaa ensi viikon loppupuolelle ennenkuin pissailen tikulle.
Mahdollista kiinnittymisvuotoa oli eilen illalla. Tippa vain tummanruskeaa pöksyillä (8dpo) eli toivoa on!!

Moikka!

Täälläkin raskaus olisi kovin toivottu ja kohta on taas ne päivät käsillä, jolloin kuukautisia voisi odotella tuleviksi. Lopetin pillerit kesällä ja vaikka ajateltiinkin ottaa ensin ihan rennosti, joka kerta menkkojen alkaessa sen jälkeen on pieni kyynel tipahtanut poskelle - ei sitten vieläkään.

Nyt olen taas entistäkin tarkemmin kuunnellut kehon tuntemuksia ja kehitellyt jo vaikka miten raskauoireita itselleni (toivottavasti osa todellisia): pääkipua, outoa kihelmöintiä alaselässä, vatsan kutina, rintojen arkuus... Voi kun nyt tärppäis! Vielä pari päivää kun jaksais kituutella :)

HEIPS!!

Te, jotka ootte kokeillu niin onko Clearblue testi teidän mielestä selkeesti parempi kuin esim joku muu? En oo raaskinu sitä vielä ostaa, se on minusta niin kallis..

Nyt on menkat myöhässä ja olen testannu RFSU:n ja Predictorin testeillä ja negaa näyttävät.. Huomenna aamulla teen testin, pitäis varmaankin jo näkyä jos on näkyäkseen (kp36, kierto vielä vähän heittää mut ed kierto oli 29pvää, sitä ennen 30p ja taas sitä ennen32p)

Oireilua on (jos en taas kuvittele...), etenkin alavatsakipuja, tulevat vähän sillai sykäyksittäin. Valkovuoto on ihan kirkasta, ei merkkiäkään menkkojen alkamisesta.

Saas nähä...emoticon

Meillä sama kuin aloittajalla.

Viimeksi menkat olleet 13.11.2010 sen jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut.. Ennen joulua tein testin joka näytti negatiivista, jospas pian rohkenisi tehdä uudestaan.
Rintoihin koskee välillä ja nyt olen tuntenut alavatsassa kovaa pistelyä, saapi nähdä mitä testi näyttää.

Mun on nyt pakko kirjottaa kun tota Clearblue digiä kehutaan, ettäkun tulin raskaaksi, niin se oli ainut, joka näytti negatiivistä, vielä kun menkat oli ihan kunnolla myöhässä, ja esim rfsu:n halpis testi näytti heti kirkkaan plussan.

aika jännä..emoticon
sitä on kyllä paljon kehuttu mutta näköjään poikkeuksia tässäkin tapauksessa.
Testasitko useammalla clearbluella vai vain yhdellä? Meinaan ettei se testi ois sit jotenkin "epäonnistunu" tms. Voi kyllä hyvin olla että se ei vaan jostain syystä näyttäny totta, en ihmettele yhtään sitäkään vaihtoehtoa.
Noh, täällä mennään jo seuraavaa kiertoa kp23 (edellinen kierto siis 42p!!!!)
Ovis bongattiin kp15 eli ens ma pitäis kaiken järjen mukaan tulla täti ellei ole nyt sitten niin hyvin käyny että olisin raskaana=) (nyt ois 3+jotain, kävin eilen yks. gynellä ja se ei nähny mitään koska mahd raskaus olis niin alkutekijöissään vasta)

Aika jännää, olen itsekin kuullut pelkästään hyvää clearbluen testeistä.
Eihän niistä silti aina tiedä, voi olla mahdollisesti viallinenkin tai jotain. :)

Takaisin