elisamaria
Silmät suurina ihmettelijä
Nii heippa vaan kaikki. Oli pakko kirjottaa tänne kun luen näitä palstoja päivittäin.. :) Niin elikkä miun ovulaatiot/hedelmällinen aika oli 12.5-16.5. 2011. Ja harrastin tuona aikana seksiä. Ja miun nännit on olleet kipee jo varmaan kohta viikon verran.. Toisen rinnan nännipihalle on ilmestyny niitä mainittuja valkosia näppyjä. Ja muutenkin miusta tuntuu että miun rinnat on kasvaneet.. Kun ne on aiemmin olleet eri kokoset mutta nyt pinkeet ja tosiaan nännit on kipeet.. Ja hirmunen syömishimo ja nälkä ollu koko ajan, jo monta päivää.. Miun rinnat ei kipeydy koskaan näin ja menkkojenkin pitäs alkaa vasta ens kuussa seuraavan kerran.. On jotenkin koko ajan suht tyyni olo tai sitten yht äkkiä raivostuttaa joku asia! :D Olen siis 23v. Ja menkat olleet aina epäsäännölliset. Joskus vuosia sitten e-pillereitä söin. Mutta kertokaas miltä kuulostaa! :)
Niin ja olisin enemmän kun onnellinen jos nyt oiskin tärpänny, oon omaa lasta halunnu kuitenkin jo monta vuotta <3
Niin ja olisin enemmän kun onnellinen jos nyt oiskin tärpänny, oon omaa lasta halunnu kuitenkin jo monta vuotta <3