Raskaanako nyt jo??

elisamaria

Silmät suurina ihmettelijä
Nii heippa vaan kaikki. Oli pakko kirjottaa tänne kun luen näitä palstoja päivittäin.. :) Niin elikkä miun ovulaatiot/hedelmällinen aika oli 12.5-16.5. 2011. Ja harrastin tuona aikana seksiä. Ja miun nännit on olleet kipee jo varmaan kohta viikon verran.. Toisen rinnan nännipihalle on ilmestyny niitä mainittuja valkosia näppyjä. Ja muutenkin miusta tuntuu että miun rinnat on kasvaneet.. Kun ne on aiemmin olleet eri kokoset mutta nyt pinkeet ja tosiaan nännit on kipeet.. Ja hirmunen syömishimo ja nälkä ollu koko ajan, jo monta päivää.. Miun rinnat ei kipeydy koskaan näin ja menkkojenkin pitäs alkaa vasta ens kuussa seuraavan kerran.. On jotenkin koko ajan suht tyyni olo tai sitten yht äkkiä raivostuttaa joku asia! :D Olen siis 23v. Ja menkat olleet aina epäsäännölliset. Joskus vuosia sitten e-pillereitä söin. Mutta kertokaas miltä kuulostaa! :)

Niin ja olisin enemmän kun onnellinen jos nyt oiskin tärpänny, oon omaa lasta halunnu kuitenkin jo monta vuotta <3

Nii ja miulla on hirmu väsymys melkeempä koko ajan. Makeeta ei oikeestaan tee mieli, pelkkää suolasta vaan.. Väsymys voi kyllä johtua osittain siitä kun miulla on tällä hetkellä flunssa. Mutta ei miun rinnat ikinä oo turvonnu noin eikä ollu pinkeenä, ei edes ennen menkkoja :D

Luulempa että  nuo sinun oireet eivät mahdollisesta raskaudesta voi  vielä johtua. Jos ovulaatio on ollu vasta pari päivää sitten, ei kehosi tiedä alkion olemassaolosta mitään. Alkio kiinnittyy vasta n. viikon päästä ovulaatiosta ja sitten alkaa tulla niitä raskausoireita. Poikkeuksiakin voi olla ja peukut pystyyn että noi on raskausoireita mutta vahvasti voisin epäillä muuta.
Tsemppiä!

Niin joo. En mä tiedä, on vaan jotenkin niin outo olo. Ja kun mun rinnat ei kipeydy ikinä. Sempä takia niin kovasti arvelen.. Pitänee testailla ens kuussa ! :)

Rintojen arkuus voi liittyä ovulaatioon. Se oli ainakin minulla selvä oire ovulaation aikana.
Sitten kun vihdoin tärppäsi niin selviä oireita oli hormonihyrristä johtuva uupumus ja itkukohtaukset. Piti töissä juosta vessaan piiloon kun yht´äkkiä ilman mitään syytä alkoi itkettää ja kunnolla :) Välillä esiintyi myös huimausta.

Takaisin