raskaana?

BriaErenia

Silmät suurina ihmettelijä
Okei oon tehny nyt 3 raskaustestiä ja kaikki näytti negatiivista. Toisaalta mulla on ollut näitä oireita.
-huono olo
-päänsärkyä
-näläntunnetta
-vatsanturvotusta
Olisko mitenkään mahdotonta että olisin raskaana?

Voihan se olla mahdollista, esikoisen raskaudessa sain ekan plussan vasta kun menkat olivat viikon myöhässä. Mulla siinä kierrossa ovulaatio tapahtunut normaalia myöhemmin.

Mikä kp sulla on menossa? Koska kuukautisten olisi pitänyt alkaa?

Kp on 30pvää ja kuukautisten olis pitäny alkaa 5 päivää sitten. Ei oo ennen ollu ku korkeintaan päivän myöhässä. Ja myöhässä on ollu tosi harvoin

Testaile parin päivän päästä uudestaan. Ootko testannut herkillä testeillä? Toivottavasti testit alkaa pian näyttämään plussaa ja liityt joukkoomme joukukuisiin. (Jos sitä toivot siis. :) )

Mä tein kans viime viikolla kaks liuskatestiä, jotka oli negoja, toisen niistä perjantaina, kun menkat oli viikon myöhässä. Lauantaina tein Clearbluen viikkonäytöllisen testin ja siinä näkyi 1-2vkoa raskaana.

Heippa Täällä niin toivotaan pikkukakkosta. Yritetty jo yli vuosi. Nyt sitten menkat viikon myöhässä. Eilen sekaisin iloisin, toiveikkain ja pelon sekaisin tuntein tein 2 testiä. En voi uskoa että molemmat näytti plussaa. Kumpa siellä masussa asustaisi kunnon sikiö

Kyfi voi miten ihanaa, paljon onnea teille! :) Toivottavasti pieni on tarrannut tiukasti kiinni ja kaikki menee hyvin loppuun asti. <3

BriaErenia mikä tilanne siellä on? :) Oletko testannut enää, vai alkoiko menkat?

Tänään tehtiin liuskalla testi ja haamu tuli. Muutaman päivän päästä uusi apteekin digitaalinen testi. Ja menkat nyt päivän myöhässä eli eilen ois pitänyt alkaa. Ja kolmonen oisi tulossa.

Esma, kiitos! Toivotaan parasta, ultraa odotellessa jossa saisi kunnon varmistuksen asioille. Mulla oli 4kk clomifen käytössä ilman mitään vastetta. Nyt kun clomit jäi pois, niin ihmeellisesti onnistuikin luomusti. Samoin kävi esikoisen kanssa, joka täyttää joulukuussa 3v Onnea ja toivotaan plussauksia kaikille teille sitä toivoville

Takaisin