Raskaana??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jossyy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jossyy

Vasta-alkaja
Hei! Mulla on kuukautiset myöhässä nyt viikon ja erilaisia "raskaus"oireita ollut paljon.. Tein tänään testin joka näytti todella haaleaa viivaa mutta oli silti silmin nähtävissä..kuvassa viiva ei ole niin havaittavissa mitä se on luonnossa mutta kyllä sen erottaa myös kuvasta.. Mitä mieltä te kokeneemmat olette tästä tuloksesta?

Liitteet

• 1801400_415642685238243_452343649_o.jpg
    1801400_415642685238243_452343649_o.jpg
    32.4 KB · Katsottu: 689
Mä näen kyllä toisenkin viivan, mutta kannattaa kyllä odottaa se pari päivää ja tehdä uusi testi...
Niin voit olla sitten itsekin tuloksesta varmempi. :)

(niin tosiaan, positiiviseksi mä sen katsoisin. Tosin varauksella..)

Kyllä mäkin näen siinä todella hennon haamuviivan. Odota pari päivään ja tee uusi testi aamupissasta.

Minäkin näin hennon viivan. :) Eipä tainnut omallakaan kohdalla olla tuota tummempi plussaviiva, enkä tehnyt toista testiä. :wink Eli onnea onnea! :Heartpink

Haamuviiva näyttäs olevan.. malttia ja uusi testi! Pidän peukkuja! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tuollaisen viivan sain itse muutama päivä enne kuukautisten alkamista..vahvistui aikanaan ja tässä mennään rv 14+1 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en kyllä kans nää mitään viiva o_O

Mutta munkin käsityksen mukaan, viiva kuin viiva tarkottaisi plussaa. Oli se haalea tai vahva viiva. Jos siinä haalea viiva on niin Onneksi olkoon! :)

Näen kyllä TOSI haalean viivan, mutta kovasti joutuu tihrustamaan. Mutta viiva mikä viiva :wink Toivottavasti vahvistuu!:) Varovaiset onnittelut!

Tiutsin kanssa samaa mieltä, viiva kuin viiva, jos se siihen ilmestyy oli miten haalea tahansa niin raskaushormonia on kropassa. Raskaustestejä ei hevillä pysty huijaamaan :)

Onnea!

Mulla oli ekan testin kanssa ihan sama homma! Seuraavana päivänä clearblue apteekista ja sieltähän tuli sit "Raskaana"! :) Eli samaa mieltä muiden kanssa, viivakun viiva niin positiivinen aika varmasti, sen viivan tummuushan juurikin siitä hormoonin määrästä riippuvainen. :)

Mun kokemuksella ei kannata uskoa niinkään testejä, vaan omaa kroppaa... Itselläni näytti testi negatiivista, vaikka oli kaikki oireet. Suosittelen menemään lääkäriin, niillä on vähän tarkemmat testausvälineet niin ei arvi siten arpoa ja voida pahoin turhaan yhtään pidempään jos se raskaus ei ollut se tarkoitus.

Näin kyllä selvästi ja samoiten tuossa toisen viivan, itsellä oli vielä haaleampi ja nyt rv 5+2 :)

Kyllähän siinö vasemmalla TODELLA HAALEA viiva on. Tee PIAN uusi testi. Iiks ;) lupaavaaa... ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin