Raskaana vaiko ei?

Kyfi1583140

Puuhakas puhuja
Moi.

Mulla on ollu viimeisen kahden viikon ajan jatkuvasti huono olo ja lähes kaikki ällöttää ja ei oikein tee mieli syödä. Kauhee päänsärky myöskin ihan joka päivä. Väsyttää ja joka päivä on nukuttava päikkärit vaikka et olis mitään raskasta tehnytkään. Mahassakin möyrii omituisesti mutta kuitenkin on ummetusta. Närästyskin vaivaa mitä ei pahemmin oo koskaan ollut. Lopetin joulukuun lopussa e-pillereiden syömisen eikä siis mitään ehkäisyä käytössä tämän jälkeen. Kuvittelenko vaan vai onko tää kenties jotain muuta? :eek: Onko muilla ollut ihan alkuraskaudesta tälläsiä oireita?
 
Niin no kävin kyllä omalla lääkärillä niin se sano että odottaa vielä joku viikko niin sit meen tekeen verikoe testin. Mut oon vaan niin malttamaton että oon kohta apteekissa ostamassa sen tyhjäks niistä testeistä ja teen niitä koko ajan. :D Ensin olin aika järkyttynyt että jos oon raskaana kun on siis esikoinen kyseessä mutta nyt kun on kerinnyt vähän jo ajatella asiaa niin mä petyin siitä ensimmäisestä negatiivisesta, mutta pidetään lippu korkeella!
 
Cittarista ja Prismasta saa halpoja testejä, alle 3€ paketti jossa kaksi liuskaa. Osta niitä niin huoletta voi testata vähän useammin :D
 
Takaisin
Top