Raskaana vai mitä ihmettä tämä nyt on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lumikide
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lumikide

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka! Mulla on täällä päällä kinkkinen tilanne! Lasta ollaan nyt yritetty mieheni kanssa vuoden päivät, mitään kuulumatta. SItä ennen söin e- pillereita monta vuotta ja kuukautisten säännöllistyminenkin venyi venymistään ja nyt minulla onkin tullut päivä tarkat kuukautiset 4 kertaa. Olen siis 23- vuotias, elämän tilanne ihan normaali, ei tressiä, jopa raskautumisesta sterssaaminen on lopetettu, se tulee kun on tullakseen!

Mutta tässä itse ongelma: Minulla on kuukautiset nyt myöhässä lähes 4 viikkoa. ( 7+5 olisi nyt jos raskaana oisin edellisten kuukautisten mukaan) mutta testit näyttää aina vain negaa ( kolme olen tehnyt). Olevinas oireita minulla kuitenkin on. Niin ja siis silloin kun kuukautisteni olisi pitänyt alkaa oli minulla ihan samanlainen olo kuin aina menkkojen alettua ja olinkin ihan sata varma että nyt ne alkavat. Näitä menkkaoiratia kesti noin viikon verran mutta menkkoja ei vain kuulunut.

Oireet jotka tunnistan itsestäni:- Aaltoileva päänsärky
                                                  - Nännit hieman arat
                                                   - Välillä huimaa, edellispäivänä autosta noustessa luulin auton lähteneen taas liikkeelle kun päässä heitti, meinasi paniikki iskeä :D
                                                   - Eilen aamulla kun rauhassa koneella istuskelin, tunsin yhtäkkiä huonoa oloa ja juoksin wc:hen oksentamaan, oksentelinkin muutamia kertoja ja vatta oli hieman sekaisin. Muutenkin huono olo. Iltapäivää kohti olo kuitenkin parani. Ja tänä aamuna enää hieman heikko olo. Ei kuitenkaan okseta.
                                                    - Välillä nipistelyä vatsan sivuilla.
                                                    - Mies sanoi rintojeni kasvaneen?
En vain ymmärrä missä ne kuukautiset viipyy ja jos olen raskaana miksei se näy testissä? onko kohtalotovereita, sellaisia joilla plussa olisi näkynyt vasta myöhempään. Toiveet olen jo heittänyt pois raskauden suhteen vaikka oireita onkin, mutta takaraivossa piilee kuitenkin ajatus että pitäisikö mennä verikokeille t- keskukseen varmistamaan asia? Olen kuitenkin lukenut ettei ne helposti verikoetta ottaisi?

On tämä nyt vaikeaa, tulisi se plussa vihdoin tai alkaisi menkat! Ekaa tietysti salaa edelleen toivon! :)

Hei!
Täällä on hyvinkin samanlaisia asioita kokenut ihminen :) Jätin pillerit pois toukouussa, jonka jälkeen normaaleita kuukautisia, viimeksi kuitenkin kierto venyi 50päivän mittaiseksi ja ehdin jo lääkärissäkin käydä ja gyne epäili stressiä. Noh nyt mennään taas sitten kp. 38/32-34. Testit negoja, vatsaa nipistelee, heikottaa, eilen oksensin hurjan päänsäryn yhteydessä ja vatsa on ollut muutenkin kummallinen. Ja tosiaan nyt tein juuri äsken viimeks testin ja puhdas nega. Ovulaatiotestit on kuitenkin näyttäneet jo viikon plussaa?! Ja tämähän se outo juttu sitten onkin..
Tk:ssa en ole verikoetta ottanut, joten siihen en osaa sanoa. Soittele ja kysy, ellei asia ole siis vielä ratkennut :)
Toivottavasti meidän molempien asiat selkenee :)

En osaa muuten ottaa asiaan mitään kantaa, muuta kuin että itse kyllä pääsin verikokeisiin ihan helposti kun lievässä paniikissa soitin terveyskeskukseen. Kyllä ne eka tarjosivat pissatestiä, mutta sanoin että haluan ehdottomasti verikokeisiin ja sinne myös pääsin. Olin siis tehnyt kotitestejä joista osa näyttä plussaa ja osa negaa.

Takaisin