Raskaana vai ei? Milloin te olette plussanneet?

Kyfi123

Silmät suurina ihmettelijä
Hei, ehkäisyä minulla ei ole ollut käytössä elokuusta 2014 eteenpäin. Yhdyntöjä on ollut vähintään 2x/vk.

Tässä kuussa kuukautiseni ovat myöhässä, taino eivät ole vieläkään alkaneet. 22.11 niiden piti alkaa mutta ei ole näkynyt. Käytän myös kännykkäsovellusta olikohan womanlog tai vastaava, jonne olen merkannut kuukautiskierron + muut tarvittavat tiedot. Sovellus näyttää päivän milloin kuukautisten pitäisi alkaa. Tähän asti ovat alkaneet juuri silloin, kun sovellus on niin väittänyt.

Päivämäärät milloin aikaisemmin kuukautiseni ovat olleet:

Syyskuu 27.09-02.11

lokakuu 25.10-30.10

marraskuu 22.11-27.11 - Pitäisi olla, mutta ei ole.

Osaako kukaan tämän perusteella kertoa, milloin kannataisi tehdä toinen testi?
Tänään 25.11 tein aamulla, mutta negatiivista näytti. Hain kaupasta tänään 2kpl kotiin valmiiksi.

Missä vaiheessa olette itse plussanneet? :)

Kiitos:Heartred
 
Heippa! En ole itse vielä plussannut, mutta jos menkkoja ei vieläkään kuulu niin parin päivän päästä negasta hormonimäärä (siis jos olet raskaana) on voinut jo nousta siihen määrään että testissä näkyy jotain. Jos hermot kestää, niin oota että menkat on viikon myöhässä ja testaa sitten. Sitten voi olla melko varma että se näyttää oikeaa tulosta :)
 
Täytyy tehä niin! Ajattelin (jos maltan), että ensviikon lopussa tekisin ja jos sillonkaan ei menkkoja/testistä näy mitään niin soittoa lääkäriin. :)
 
Onko kenelläkään muulla käynyt niin, että olette tehneet testin ja saanut 2-5min sisällä negatiivisen ja heittäneet testinroskiin. Sattumalta myöhemmin olette kys. testin nähneet ja siihen on ilmestynyt kaksi viivaa? :eek:
Tein testin perjantaina, kun aika oli mennyt heitin testin roskiin. Sattumalta olin heittämässä vessan roskikseen roskia ja testistä näkyi selkeästi kaksi viivaa. Mitä ihmettä? ;o
 

Liitteet

  • wtf.JPG
    wtf.JPG
    59.8 KB · Katsottu: 825
  • wtf1.JPG
    wtf1.JPG
    72.5 KB · Katsottu: 831
Itselläni tuli tänään tälläinen ylläpylläri toiseen testeistä. kuukautiset alkoivat niinkuin normaalisti,mutta ovat normaalia niukemmat josta heräsi epäilys että jospa olisikin tärpännyt.Huomenna uutta testiä kehiin. :)
 

Liitteet

  • 1420650848332.jpg
    1420650848332.jpg
    65.3 KB · Katsottu: 840
ImageUploadedByVau Foorumi1421229990.940822.jpg

Kertokaapa, onko tuo positiivinen vai ei? Viiva tuli alemmas ku yleensä, mutta ei oo koskaan aiemmin tullu tollasta.. Nyt on kp26/28:)
 
Kyfi, pitäisin tota valitettavasti negana, sillä toisen viivan pitäisi tulla testialueelle (kuten ohjeessa on näytetty), jotta testi olisi positiivinen. :sorry: Itse olen samanlaisia saanut aikaiseksi ja ymmärtääkseni toi punainen alue johtuu vaan siitä, että osa väristä ei kulkeudu testin läpi vaan jää tohon mistä se lähtee liikenteeseen. Plussatuulia jatkoon! :)
 
Heippa! Mitäs ootte mieltä millon kannattaa testi tehdä? oletettujen kuukautisten alkamispäivänä ja sen jälkeen? Itsellä pitäis vielä viikko odottaa. Ensimmäinen kierto menossa jossa yrittämällä yritetään. Tsemppiä teille muillekin!! :)
 
Mä tein ensimäisen testin ja positiivisen sellaisen, kun oletettujen menkkojen alkamispäivästä oli kulunut nelisen päivää. Mutta vauva on molemmissa ultrissa vastannut hieman pienempää. Kätilöt sanoneet, että nykypäivän testit antaa positiivisia tuloksia tosi aikaisin. Itse suosin yleensä, että odottais siihen kun menkat olleet viikon myöhässä, mutta en mä malttanut. :shy: Ekaan testiin tulikin tosi haalea plussa, ehdin jo luulemaan, että se on nega, mutta piru vie plussa siihen tuli. Viis testiä tein ja pikku hiljaa ne siitä vahvistui. Mihinkään huikean vahvaan plussaan en päässyt, kun totesin luottavani viiteen positiiviseen testiin ja uskoin, että hitto vie, raskaana ollaan. :happy::Heartpink

Plussa tuulia teille muillekkin!
 
Nyt ois kp 29. En sitten malttanutkaan odottaa vaan tein eilen testin mikä osottautui negatiiviseksi. Tänään sitte tullu vähän rusehtavaa vuotoa, mikä on omituista kun yleensä menkkavuoto minulla on heti alussa kirkkaan punaista :eek: Nyt koitan malttaa ja tehdä testin muutaman päivän päästä :D
 
Itse plussasin tänään! :) dpo17, kp26/23. En oikein vielä osaa uskoa tätä, ei mieskään... Testejä olen tehnyt nyt kolmena päivänä peräkkäin, ensin kp24/23 (negatiivinen), kp25/23 (aivanaivanaivan hailakka haamu? Sen verran että jäi kummittelemaan!) ja tänään viimeisimmät. Aamulla testi epäonnistui, ja päätin huvikseen kokeilla keskellä päivää ja selkeä plussa! Mitä siinä muuta kuin takaisin apteekkiin ja Clearblue viikkonäytöllä - raskaana 1-2vk :)

Suosittelen rauhassa odottelemaan, mutta itselläkään ei maltti kestänyt... Kyllä siihen elämän suurimpaan muutokseen voi muutaman euron ''tuhlata'' :') Kyllä kuitenkin muutama päivä kannattaa menkkojen myöhästymisestä kärvistellä.

Plussa tuulia! :)
 
Onnea plussasta ccat93! Ihanaa!

Itse odottelen plussaa. Pahoittelut epätietoisuudesta, mutta mitä tarkoitat dpo17 ja kp26/23? Yritän tässä itse miettiä, milloin positiivinen tulos on havaittavissa? Minun edelliset kuukautiset alkoivat 3.3. Olemme yrittäneet aktiivisesti ja ovu-testejä olen tehnyt ja 30päivää 3.3 sain kaksi viivaa. Nyt on 36 päivä menossa ilman kuukautisia. Oma kiertoni on epäsäännöllinen ja pitkä, mutta miten pitkä se voi olla? Milloin mahdollinen plussa voi näkyä?
 
Kp24/28 Clearblue Digi - Negatiivinen
Kp26/28 Apteekin Oma Raskaustesti - Haamu
Kp27/28 Apteekin Oma Raskaustesti - Vahvempi Haamu
Kp28/28 Clearblue Digi - Positiivinen - Dpo 14
Kp28/28 Pregcheck liuska - Vahvempi Haamu edelleen.
Kp30/28 Pregcheck liuska - Punertava toinen viiva.

Nyt rv4+2 :)
 
Plussasin 35/28-32 vahvan plussan päiväpissasta ja vielä seuraavana aamuna aamupissasta :) vahva + sekin
 
Mä plussailin jo 25/29 pari positiivista liuskaa ja yhden clearbluen testin. Taisin tehdä yhteensä 6 testiä ennen kp 29. :woot: sitten tein vielä parin viikon päästä uusia testejä, olihan se kuitenkin shokki, ihana shokki :)
 
Hei! Plussasin dpo 9 (kp24/29), jolloin haamu...ja se vahvistui joka päivä lisää! :)

Vahva positiivinen tuli jo dpo13 !:cool05

Nyt kohta raskausviikolla 8.
 
Ihana lukea täällä teidän plussaus onnistumisia :)
Meillä vasta ootellaan, et koska se tärppäisi... olin aika varma että nyt olisin ollut raskaana kun toissa ilta olin varma että joudun oksentamaan tuli niin huono olo ja tissit ollut tolkuttoman kipeät, mutta tänä aamu ku kävin vessassa niin menkat alko.. mikä oli kyllä outoa koska kierto on ollu säännöllinen 29päivää ja nyt tuli menkat 4 päivää etuajassa :O
Mutta ehkä se meilläkin vielä jossain vaiheessa tärppää :)
 
Takaisin
Top