Odottajako
Jostain jotain jo tietävä
Heippa, nyt on pakko kirjoitella tänne, kun en uskalla/halua läheisille ihmisillekään tätä huudella. Ensin hieman taustaa mun tilanteelle. Minulla oli suhde noin vuoden, aika on-offia ja paljon ristiriitoja. Ei ollut mies perheelleni mieluinen vaihtoehto, kaipa he näkivät sen, mitä minä en itse aluksi nähnyt. Todella kummallisen suhteen ja käyttäytymisen. Pari viikkoa sitten suhde tuli lopulliseen päätökseen. Hyvä niin. MUTTA... nyt pelkään olevani raskaana ja pääni on melko sekaisin. On ollut tosi paljon oireita ja kiertokin jo mennyt parilla päivällä yli. Mutta raskaustesti näyttää negaa. Nyt odottelen pari päivää, kunnes teen uuden testin, jos kuukautiset eivät ole alkaneet.
Tilanne herättää ristiriitaisia tunteita. Ikäni puolesta alkaa olla viimeiset mahdollisuudet saada lapsia, mutta olosuhteet eivät ole maailman otollisimmat. Yritän vakuutella itselleni, että jos olen raskaana, niin kyllä mä pärjään ja pystyn olemaan hyvä äiti, vaikka yksinkin. Voi naiset... nyt täällä on yks aika hukassa oleva
Tilanne herättää ristiriitaisia tunteita. Ikäni puolesta alkaa olla viimeiset mahdollisuudet saada lapsia, mutta olosuhteet eivät ole maailman otollisimmat. Yritän vakuutella itselleni, että jos olen raskaana, niin kyllä mä pärjään ja pystyn olemaan hyvä äiti, vaikka yksinkin. Voi naiset... nyt täällä on yks aika hukassa oleva
Vielä ollaan täällä ilman kuukautisia... :) Katotaan, miten käy. Tänään on ollut kyllä vähän sellainen olo, että kuukautiset olis alkamassa.