@Selah meillä oli nuorimmainen 3v mukana niska turvotus ultrassa koska ei ollut hoitajaa. Hän katsoi toimituksen ajan piirrettyjä. Ja kerran oli minun mukana kahdestaan neuvolassa jossa ultrattiin. Siellä hän leikki leluilla ja tuli katsomaan ultraamista viereen.
Tämä on meidän molempien ensimmäinen tuleva lapsi, ja mun mies on ollut ihan super ihana! Raskaus on vasta alussa mutta hän juttelee vauvalle ja silittelee mun massua, ja kertoo kuinka hän rakastaa meitä molempia hän aina myös muistaa varmistaa että "saatko varmasti syödä tuota" jos jotain olen syömässä, ja jos hän tekee ruokaa niin käy kaikki mausteetkin läpi että saako niitä laittaa ja kun mulla kuivaa suu tosi kovasti niin hän mukisematta tuo aina vettä jos vaan pyydän, vaikka hän olisi esimerkiksi itse tosi väsynyt. Ja hän kuuntelee kaikki hyvät ja huonot asiat mitä minun mielessä vaan liikkuu ja antaa uskomattoman hyvää henkistä tukea
Oman miehen toimesta ei kyllä oo minkäänlaista erityiskohtelua Luulen, ettei se ihan ees tajuu etten esitä mitenkään väsynyttä tms. Pyysin yks päivä kantamaan isomman paketin autosta sisälle, nii hän jopa oli silleen että ”ei tykkää tosta pompottelusta”.
Oon kärsiny nyt rannekanavanoireyhtymästä niin katotaan jos se pahenee vielä, että kuinka paljon joudun häntä ”pompottelemaan” näissä kanto asioissa.