Raskaana hääpäivänä

mrz

Päivystävä dosentti
Joulukuun äidit 2019
Syyskuiset 2023
Itselläni on nyt sellainen tilanne, että tulen olemaan hääpäivänäni raskaana noin viikolla 20. Onko täällä muita hääpäivänään raskaana olleita tai olevia? Kuulisin mielelläni kokemuksia ja vinkkejä päivään sekä tietenkin vertaistuki muilta asiaa stressaavilta on myös tervetullutta. :D

Itselläni suurin stressin aihe on merenneitomallinen mekko, joka tuli ostettua jo kauan ennen kuin raskaudesta tiesin. Onneksi se on hääpukuliikkeestä, niin heidän kanssaan nyt pohditaan, mitä ihmettä tehdään. Toinen on tämä väsymys, että miten selviän nukahtamatta jo klo 20.
 
Mä olin raskaana 28. viikolla kun mentiin naimisiin. Aivan ihana päivä oli, eikä kaduttanut yhtään ettei lähdetty siirtämään häitä raskauden takia. Mä en ole ikinä haaveillut mistään prinsessa puvusta enkä ois perinteistä häämekkoa valinnut vaikka en olisi ollut raskaana. Eli mekko ongelmaan en osaa auttaa, mut toivottavasti liikkeessä keksitään joku hyvä keino. Mulla oli siis ihan normi kesämekko vaan. Juhlat alko klo 15 ja me lähdettiin viimeisten vieraiden kanssa samaan aikaan pois kellon ollessa 03 eli hyvin jaksoin juhlia. Toki mulla oli väsymys jäänyt alkuraskauteen. Mut luulen että vaikka muina iltoina sua väsyttäis aikaisin, niin kyllä häät on niin spessu juhla, ettei siinä väsymykset paina. Oikein ihania juhlia teille, hyvin ne menee!
 
Takaisin
Top