Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muita pian testaamassa? ❤️
Kaipa sitä tarvii testailla ylihuomenna viimeistään, jos ei vuoto ala. 😅

Tänään pdo14, eikä vuoto ole alkanut eikä mitään viitteitä edes alkamisesta.
Itseasiassa mulla ollut koko viikon ihan duracell-pupu meininki ja saanut hirveästi aikaan pihahommissa, yhtään ei väsytä, vaikka unettomuuttakin tähän päälle. 🙃

Tämän aamun testitulokset eli KP 31 ja DPO 16 RFSU:n earlyllä.

Eka kuva oli testiajan alussa ja alempi kuva testiajan jälkeen. Aika haalealta näytti testiajalla, etenkin koska nyt on jo DPO 16, joten ehkä kemiallinen. 😔
1000068544.jpg
1000068548.jpg

Tämän aamun testitulokset eli KP 31 ja DPO 16 RFSU:n earlyllä.

Eka kuva oli testiajan alussa ja alempi kuva testiajan jälkeen. Aika haalealta näytti testiajalla, etenkin koska nyt on jo DPO 16, joten ehkä kemiallinen. 😔
View attachment 158071View attachment 158072

Jos oot vaan tässä mun ja Adelen rytmissä, että ovulaatio on lähempänä kp20, silloin dpo olisi vasta 11 ja viiva siihen oikein hyvä 🥹🙏

Jos oot vaan tässä mun ja Adelen rytmissä, että ovulaatio on lähempänä kp20, silloin dpo olisi vasta 11 ja viiva siihen oikein hyvä 🥹🙏
Nyt on DPO 16 eli ovulaatioplussa oli kp 14. Toki kiinnittyminen voi tapahtua myöhään, mutta en kyllä uskalla luottaa yhtään. Täytyy varmaan kokeilla jotain muuta testimerkkiä.

Nyt on DPO 16 eli ovulaatioplussa oli kp 14. Toki kiinnittyminen voi tapahtua myöhään, mutta en kyllä uskalla luottaa yhtään. Täytyy varmaan kokeilla jotain muuta testimerkkiä.
Kiinnittyminen voi siltiki olla hieman myöhemmin, vaikka ovisplussan saitkin kp14, eli älä vielä heitä toivoa menemään. ❤️❤️

On: hengissä ollaan, lomailut aloitettu ja viikko jo takana. Eilen illasta aloittelin oviksen metsästyksen, joten nyt ei ainakaan myöhässä olla. Käytän kaks kertaa pv liuskatestiä ja kerran päivässä ajattelin digi ovistestiä. Vai pitäskö ottaa myös digiovis x 2 per pv??

Nyt kp. 9/24-26 ja ovis toivon mukaan tälle vkoa. Tallettelut aloteltu ja jatketaan joka toinen päivä oviksen yli, joten nytpä ei muutako sormet ristiin ja toivotaan parasta, että tässä kierrossa tärppi lopulta käy. 😍

Tsemppiä ihan kaikille tilanteesta riippumatta! ❤️

Paljon onnea @Wellllu ja tarrasukkia ❤️🌈

Pahoittelut epävarmasta tuloksesta @Toiveikkaana ❤️ toivotaan että kyse ei ole kemiallisesta vaan myöhäisestä kiinnittyjästä 🤞

@Sävellä mul on ollu nännit tavallista herkemmät. Huomasin suihkussa että vesi sattui 😅 Muita ”oireita” en oo huomannu.

@Toiveikkaana On siinä kuitenkin selkeä viiva, vielä on toivoa, kun ei vuotoa. 🙏 Toivon, että viiva lähtee vahvistumaan! 💖

@Wellllu Vautsivau, onnea plussasta!! 😍🥳

@Round2❤️ Mikähän siellä meininki.. Pidän kovasti peukkuja! 🙏🌈

@Sävellä ja @Adela Täällä tullaan pari päivää jäljessä, lauantaina oli ovisplussa. 😊

@Maicy Ajattelisi, että 2x liuskatestit näyttäisi riittävän hyvin suuntaa, ettei tarvi hukata kahta digiä / päivä. Toivottavasti ovis sieltä ajallaan tulee! 🙏

Oli tässä kierrossa aikainen ovis itselle (kp17) ja pitkästä aikaa nännit kipuilleet jo muutaman päivän. En tiedä, onko sillä mitään merkitystä, mutta jotenkin tuntuu, että hormonitasot olisi olleet korkeammalla. Pieni toivonkipinä, jos voisi tärpätä luomusti.. Ellei, niin ensi kuussa kokeillaan siirtää seuraava alkio. Ainakin yksi siirretään vielä ennen uutta (viimeistä) keräystä.

Moikka! Tämä on ihan ensimmäinen viestini foorumille, oli pakko tehdä käyttäjä että pääsee kuumeilemaan 😚 esikoinen on lokakuinen -25 ja viime viikolla ryhdyin lopettelemaan imetystä, että kierto tulisi takaisin. Mulla ei ole yksiäkään kuukautisia vielä ollut ja vauvatoive on kyllä iso. Ennen lokakuista olin raskaana syyskuisesta, mutta se meni kesken heti alussa. Molemmat edelliset raskaudet siis alkoivat yk1...saa nähdä miten käy nyt. Kesävauva olisi ihana, siinä oli aikamoinen homma pukea vaatetta ja toppapukua vauvalle viime talvena 😵

Mies alunperin ehdotti toista lasta. Vielä ei olla yritystä aloitettu kun hänellä vähän ramppikuume meinaa iskeä, että ollaanko me nyt ihan oikeasti ryhtymässä tähän 😄

Moikka! Tämä on ihan ensimmäinen viestini foorumille, oli pakko tehdä käyttäjä että pääsee kuumeilemaan 😚 esikoinen on lokakuinen -25 ja viime viikolla ryhdyin lopettelemaan imetystä, että kierto tulisi takaisin. Mulla ei ole yksiäkään kuukautisia vielä ollut ja vauvatoive on kyllä iso. Ennen lokakuista olin raskaana syyskuisesta, mutta se meni kesken heti alussa. Molemmat edelliset raskaudet siis alkoivat yk1...saa nähdä miten käy nyt. Kesävauva olisi ihana, siinä oli aikamoinen homma pukea vaatetta ja toppapukua vauvalle viime talvena 😵

Mies alunperin ehdotti toista lasta. Vielä ei olla yritystä aloitettu kun hänellä vähän ramppikuume meinaa iskeä, että ollaanko me nyt ihan oikeasti ryhtymässä tähän 😄
Tervetuloa mukaan ja plussatuulia ❤️

@Wellllu Valtavan isot onnittelut plussasta. ❤️🤩❤️😍☀️🌈

@kielonkukat Tervetuloa ja tsemppiä yritykseen. 😊

@Nanesa Mukavaa odottelua nyt. Kivasti ootte saanut talleteltua. ❤️

@Puolikuu Toivottavasti korkeammalla tasolla tuntuvat hormonit (olipa hassusti kirjoitettu) enteilisi hyvää ja saisitte luomuplussan. 🥳

ON:
Tänään dpo 10 ja testattu pc:n perustikkutestillä ja täysin nega. Ihan en kuitenkaan vielä heitä toivoa hukkaan, kun on niin aikaista. Tän vuoden plussauksissa toisessa näin kaukaisen haamulaisen dpo 10, mutta toisessa en mitään vielä edes dpo 13. Eli katsellaan nyt rauhassa muutama päivä eteenpäin. ❤️

Mitään oireita ei oo suuntaan tai toiseen. Oon oikeastaan ainakin vielä ihan hyvillä mielin. 🌈😊❤️ Kävi miten kävi.

Takaisin