@Wellllu paljon onnea plussasta!
@Maana Mannila Kiva että oli hyvä kokemus lääkäristä ja kiitos kattavasta selonteosta käynnistä. Aika karuja noi prosentit, mutta ei sentään toivottomia
@Kali toivottavasti olis kiinnittymisvuotoa, sormet ristissä teidän puolesta
@pienirakas voin vahvasti samaistua sun fiiliksiin. Meillä oli puolison kanssa vähän vastaavaa syksyllä. Puoliso oli ok kierukan poistamisen suhteen, mutta ei kuitenkaan ollut valmis yrittämään. Ja välillä häntä ärsytti vahvasti mun vauvapuheet, kun koki sen painostamisena. Hän on edelleen tosi epävarma yrityksen suhteen, mutta on nyt tulee jos on tullakseen fiiliksissä. Toki puhuu välillä, että ei ole valmis vauvaan. Ja sinällään ymmärrän häntäkin, koska jaan myös hänen pelkoja (pienet tukiverkot, jaksaminen, talous...). Ja meidän lapset alkaa olla sen verran isoja, että arki on vihdoin helpottunut, niin olisihan vauva askel taaksepäin sen suhteen. Toki antaisi myös paljon

mutta selkeästi hänkään ei ole vauvaa vastaan, mutta ehkä ei ole vaan ihan vielä valmis. Ymmärrän, että omien vahvojen toiveiden kanssa se on tosi raskasta seurata ja odottaa

hyvä, että pystyt itse ainakin asiasta hänelle puhumaan. Toivottavasti hänkin saisi ajatuksensa kasaan ja olisi vihdoin valmis uudelle vauvalle.
@Mur toivottavasti myös siellä mies innostuisi yritykseen. Epätietoisuus on kyllä raskasta. Tai jos testi vielä plussaksi muuttuisi

meilläkään ei tosiaan puoliso ole ihan satasella mukana ollut yrityksessä. Toki koko ajan vahvemmin, mutta selkeästi pelkoja on vielä. Ja meillä kuopuksen tulisi nyt jo vähintään 4 vuotta ikäeroa. Sitä olen miettinyt, milloin ikäero on meille ns. liikaa.
Mä aloin tikuttaa ovista ja aloitin ubikinonin napsimisen. Kp 15 ja vielä ainakin ihan hailuraa. Jos kierto palannut normaaliin reilu 30 päivään, ni varmaan ovis tuleekin vasta kp 20 paikkeilla/jälkeen. Jotenkin huomaan, että itsellä nyt ihan totaaliuupumus. Tiedän, että pitäis tallettelut aloittaa jo pikkuhiljaa, mutta ei näköjään tässä kierrossa tunnu energia riittävän ja suru läheisen kuolemasta puskee jatkuvasti pintaan. Ja samaa aikaa tuntuu, ettei ole varaa jättää yhtään kiertoa välistä. Mutta on tässä aikaa vielä ovikseen, katsotaan, miten olo kehittyy.