octoberries
Jostain jotain jo tietävä
Täällä taas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 148881
Täällä taasOvistesti hetki sitten, eka testi tässä kierrossa. Onkohan huomenna jo liian myöhäistä kellistää mies?
![]()
Oho! No nyt heti hommiin!View attachment 148881
Täällä taasOvistesti hetki sitten, eka testi tässä kierrossa. Onkohan huomenna jo liian myöhäistä kellistää mies?
![]()

Mies palaa työmatkalta vasta huomenna eikä viitsi pyytää naapuriltakaan apua, joten täytyy odottaaOho! No nyt heti hommiin!
Riippuu kuinka nopea sun LH-huippu on, voithan huomenna myös tehdä ovistestin. Jos se on jo haalistunut, sit huomenna saattais olla ovispäivä, jolloin voi olla vielä 12-24h aikaa. Mut siltä varalta että on nopee ovulaatio ja osuu enemmän tohon 12h ikkunaan, ei kannata huomenna ainakaan iltamyöhään jättää!Paras aika todennäköisesti tänään!
Apua, olisikin avulias naapuriMies palaa työmatkalta vasta huomenna eikä viitsi pyytää naapuriltakaan apua, joten täytyy odottaaTaidan testata vielä huomenna, miltä viivat näyttää ja kellistää miehen kaikesta huolimatta
Ei tässä enää kovin suuria odotuksia ole, kun yli vuosi mennyt yrittäessä.
Täälläkin vähän laiskottaa vitamiinien otto. Olen yrittänyt ajatella että q10 on hyötyä sitten ehkä siellä IVF:ssä, mutta me junnataan insseissä vieläkin. Olen alkanut käymään salilla ja siitä on saanut kivasti energiaa.
Mulla tuli yöllä jokin outo palelukohtaus (mies oli hikinen ja ilman peittoa, eli ei ollut kylmä!). Pyöriskelin sängyssä ja kummallakin kyljellä kuului kauhea humina korvissa, viime treenissä treenatut lihakset tuntuivat turrilta. Lopulta tajusin nousta syömään leipää ja meni sillä ohi. Yritin googletella olisiko verenpaine tai verensokeri syynä, mutten saanut selvyyttä.![]()
Neuvolassa sanottiin, että ainakin virtsanäytettä varten säilyy 8hMutta jos pissaan vaikka purkkiin, niin säilyiskö se siinä 2h?![]()