Raskaaksi 2025

Kiva kun saa myötäelää piinailijoiden ja haamuilijoiden mukana ❤️

Edellinen sekava tiputtelukierto päättyi kunnon mekkoihin, ja eletään nyt uutta kiertoa kp21/32-33. Kierron pituus vaihtelee näköjään reippaastikin, mutta sain todennäköisesti plussan ovistestiin muutama päivä sitten, joten tänään voisi olla dpo 3. Suunnittelin jo kovasti etten testaisi kuin vasta dpo14, mutta itseni tuntien en mitenkään kykene odottamaan sinne asti.

Haluaisin lopettaa kuopuksen imetyksen, kun yöt on niin risaisia, mutta hän on varsinainen takiainen. Oon aiemminkin raskautunut imetyksestä (jopa täysimetyksestä) huolimatta, mutta haluaisin vaan jo saada nukkua öisin vähän paremmin. Oliko täällä muita ketkä vielä imettää tai joutuu heräilemään öisin?
Mä edelleen imetän tyttöä myös öisin ja meilläkin vähän mennyt siihen, että se on vaan lohdun hakemista ja kunnon syömiset on illalla 22 aikoihin ja aamulla siinä 5 aikaan eli sen perusteella voisin lopettaa yösyötöt. Tyttö jatkuvasti heräilee ja olen nyt yrittänyt tutilla ja sylillä rauhottaa takas uneen ja välillä onnistuu mut useimmin haluaa vielä tissin ja sitten ei edes syö🙈 siirretään hänet tässä pian omaan sänkyyn niin jospa se sitten auttais

Koko päivän melkein sanonut miehelle että luulen että jotain on tapahtunut. 🙈 Mutta en halua kertoa ennen kuin saan jos saan siis sellaisen plussan että tiedän että hänkin näkee. Se tai sitten pitää ostaa digi jos siihen tulisi lukemaan että raskaana. 🙊 No katson huomenna tolla herkällä testillä näkyykö aamulla mitään niin ehkä maanantaina uskallan käydä ostamassa digitestin jos näkyy jotain vielä huomenna. 😅

No eikös tuossa ole haamulainen?! 🧐😍 Minun silmään ainakin on, joten toivottavasti vahvistuu pian selkeäksi plussaksi! 🥳💕
Juu haluaisin kyllä uskoa ja koska näytin yhdelle kaverille, kuvan vain tosin ja hänkin näki siinä jotain. Ja toivon että huomenna näkyy myös kun ajattelin testata toisen merkkisellä testillä sillä noi testit on loppu multa. 🤞 Ja saan enemmän luottoa kun näkyy erinmerkkisissä testeissä. Varsinkin kun sain viime kierrossa pregcheck testiin aika näkyvän toisen viivan. 😭 Tosin tuo ei ole pregcheckin koska en uskalla ainakaan niitä liuskatestejä ostaa tuon takia juuri enään. 😔 No tosin mulla kyllä olisi jotain pregcheckin digitestejä joita netistä tilasin kaksi. 😅

Juu haluaisin kyllä uskoa ja koska näytin yhdelle kaverille, kuvan vain tosin ja hänkin näki siinä jotain. Ja toivon että huomenna näkyy myös kun ajattelin testata toisen merkkisellä testillä sillä noi testit on loppu multa. 🤞 Ja saan enemmän luottoa kun näkyy erinmerkkisissä testeissä. Varsinkin kun sain viime kierrossa pregcheck testiin aika näkyvän toisen viivan. 😭 Tosin tuo ei ole pregcheckin koska en uskalla ainakaan niitä liuskatestejä ostaa tuon takia juuri enään. 😔 No tosin mulla kyllä olisi jotain pregcheckin digitestejä joita netistä tilasin kaksi. 😅
Pidetään peukut pystyssä, että huomenna näkyy! 🤞Ja sit digi käyttöön sen jälkeen ja saa sanallisena vielä sen, nii mieskin uskoo! 😍😂

@aamusade minustakin selvä haamu. Toivottavasti vahvistuu! :smiling face with heart-eyes: Mikäs dpo sulla nyt oli?

Onnea myös @Mietteissään ja @Tipsi89 plussista :smiling face with heart-eyes: Miten @Sartsukkas voi? Alkoiko vuoto? Teitkö digitestiä? 🤞

Täällä jo elämä voittaa ja aurinko paistaa. Oli kyllä rajut menkat ja vieläkin olen tosi kipeä. Nyt alkaa myös iskeä harmitus siitä, että en pääsekään joululomalta suoraan äitiyslomalle. :Face With Tears Of Joy: No, toivotaan tähän kiertoon parempaa onnea ja ainakin se aukiolotutkimus on, niin nähdään pääseekö siellä edes tavara liikkumaan. Jännästi tässä menkkamasennuksessa alkoi jo käydä läpi ajatuksia siitä, että jos jäädäänkin vaan lapsettomaksi pariksi, että oisko se niin kauheaa edes... No, lopputulemana totesin, että olishan se. Eli yritys jatkuu. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Tänään dpo 12, kohta varmaan teen sen testin kunhan saan itseni ylös sängystä. Vähän jännittää tuleeko mitään näkyviin. 🙈 Herättyäni juuri luulin taas että kuukautiset olivat alkaneet mutta taas oli tullut sen verran valkovuotoa että se säikäytti. 🙊

Kyllä se raskaustesti oli negatiivinen eli nyt odottelemaan et olisko nää oudot olot kuukautiskierron palautumiseen liittyvää🤔 toivotaan et alkais kierto pian palailla niin jospa olis baby #2 -26🤭

Ei näkynyt toisen merkkisellä testillä mitään. 😭 Ehkä todella haalea viiva jos sitäkään. No huomenna testaan vielä ellei kuukautiset ala ennen sitä.

Tajusin juuri virheeni ei se tainnutkaan olla herkkä testi tuo. Pitänee huomenna testata jollain herkällä testillä ja hakea sellaisia siis myös.😅

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille! 😍😍

Sekä tsemppiä teille jotka piinailee! Edeltävät päivät ennen kuukautisia on kyllä hirveitä, kun ei tiedä onko kyseessä kuukautistuntemukset vai raskausoireita.

ON: Tulihan ne kuukautiset sitten muutaman päivän myöhässä. Kyllä oli surku olo, mutta toisaalta ei ollu yhtään tunnekaan raskaudesta. Ite oon käyny viikon aikana tunteita laidasta laitaan. Mies ilmoitti ekana, että ei ookaan valmis kolmanteen ja itelle jäi tunne, ettei asiasta tarvitse sen enempää keskustella. Viikon aikana olen ennättäny surra asiaa ja aika hiljaisissa meiningeissä on miehen kanssa puhumisen osalta menty. Onneksi perjantaina saatiin aikaa keskustella rauhassa ja käytyä molempien tunteita ja huolia läpi liittyen raskauteen ja kolmanteen lapseen. Nyt ollaan samalla aaltopituudella ja kolmas tulee jos on tullakseen 😊 Sopivasti on peitto heilunut viikonloppuna kun ovulaation aika olisi käsillä 🫣

Tänään oletettavasti dpo 10 ja kaikeksi järkytykseksi sekä pc että easy@home tarjosi haamujen esiäitiä. Kuvaan en saanut ikuistettua. Yhtään ovulaatiota ei ole tullut nyt yrityksen alettua. Ensikäynti olisi tilkkaan heinäkuun lopussa. Seuraavat päivät näyttää mitä tässä nyt tapahtuu. Ollut voimakasta pahoinvointia useita päiviä jo (todennäköisesti ihan vaan keltarauhasesta) ja outoja kipuja sekä repäisykipuja aivastellessa. Rinnat tosi turvoksissa.

Tilasin apteekista joitain testejä herkkiä tällä kertaa ja kun luulin ettei hyllyssä ole niin siksi tilasin. No saan ne sittenkin jo tänään. Heillä ilmeisesti varastossa oli niitä kun tuli ilmoitus että ne on haettavissa apteekin lokerosta. 🙈 Yritän olla tänään tekemättä koska en varmaan pystyisi peittämään pettymystä jos mitään ei tulisi näkyviin ja saati sitten innostusta jos jotain tulisi. Kun huomenna oli tarkoitus kertoa miehelle jos jotain näkyy vielä testeissä. 🙊

@aamusade minustakin selvä haamu. Toivottavasti vahvistuu! :smiling face with heart-eyes: Mikäs dpo sulla nyt oli?

Onnea myös @Mietteissään ja @Tipsi89 plussista :smiling face with heart-eyes: Miten @Sartsukkas voi? Alkoiko vuoto? Teitkö digitestiä? 🤞

Täällä jo elämä voittaa ja aurinko paistaa. Oli kyllä rajut menkat ja vieläkin olen tosi kipeä. Nyt alkaa myös iskeä harmitus siitä, että en pääsekään joululomalta suoraan äitiyslomalle. :Face With Tears Of Joy: No, toivotaan tähän kiertoon parempaa onnea ja ainakin se aukiolotutkimus on, niin nähdään pääseekö siellä edes tavara liikkumaan. Jännästi tässä menkkamasennuksessa alkoi jo käydä läpi ajatuksia siitä, että jos jäädäänkin vaan lapsettomaksi pariksi, että oisko se niin kauheaa edes... No, lopputulemana totesin, että olishan se. Eli yritys jatkuu. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mulla tuli yhtenä päivä niukka rusehtava vuoto ja siitä seuraavana päivänä tuli enemmän verta, mutta nyt se loppui. Tein eilen digitestin ja oli myös positiivinen. Terolut kuuri loppui eilen eli viimeistään tiistaina pitäisi alkaa menkat, nyt siis odottelen vaan ja stressaan😁 toivoen tietysti parasta

No sain haettua samoja testejä joilla eilen tein sen missä näkyi toista viivaa. No tänään ei näkynyt illalla yhtään mitään toista viivaa vaikka pidätin n. 2 h Taisi eilinen olla virheellinen testi tai kemiallinen tai kiinnittymisyritystä tai en tiedä... Mitään positiiviseen viittaavaa ei nyt kumminkaan näkynyt. Kaipa sitten asennoidun että kuukautiset alkaa pian.

Vai voiko dpo12 olla vielä niin aikainen että jos eilen aamulla dpo11 sain haalean haamun testiin että nyt illalla kahden tunnin pidätys ei ollut tarpeeksi kauan?

Niin joo ja lisäyksenä join kyllä pari lasia, yhden lasin vettä ja toisen teetä että vaikuttaako tuollainen määrä?

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä piinailijoille! 😄

@aamusade luulen että on vielä niin aikaista että voi vaikuttaa. Huomenna tai ylihuomenna aamutesti!

Täällä oletan että ovis on nyt, vaikka ei kovin merkittävät kivut olekaan. Luin netistä että kivut voi vaihdella ovulaatioiden välillä. Oli mulle ihan uusi tieto. 😄

Tsemppiä piinailijoille! 😄

@aamusade luulen että on vielä niin aikaista että voi vaikuttaa. Huomenna tai ylihuomenna aamutesti!

Täällä oletan että ovis on nyt, vaikka ei kovin merkittävät kivut olekaan. Luin netistä että kivut voi vaihdella ovulaatioiden välillä. Oli mulle ihan uusi tieto. 😄
Miulla vaihtelee aika paljon. Eniten vaikuttaa kummalta puolen irtoaa.

Tänään (tai eilen kun päivä juuri vaihtui) oli 10DPO, tein aamulla testin mutta tulos oli nega. No, aattelin että ei se mitään, huomenna uudestaan - mutta sitten iltapäivästä tuli verta... No, aattelin että ehkä ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, jos se ei ollutkaan menkkaverta....?
Nyt kun oon menossa nukkumaan niin kyllä vaan vuotaa ihan kunnolla kirkkaanpunaista verta. Ei auttanut cyclot kun edelleen luteaali jäi 10 päivään. 😞
Vähän mieli maassa, ei niin haittaa että ei vieläkään tärpännyt, mutta harmittaa kun luteaali oli edelleen niin lyhyt.
No, muutaman päivän päästä letrot kokeiluun! Sitä ennen varaan kuitenkin itselleni nyt yhden murjotuspäivän.

Murjota rauhassa @Haaveilija25 . Parempaa onnea ensi kiertoon. ❤️

Täällä herätessä olikin oikein kunnon kivut päällä, persukseen asti säteilevä oikeanpuoleinen tuska. Huhhuh nää oviskivut on aina kyllä niin jäätävät mulla, en uskalla buranaakaan ottaa kun jostain luin että se voi haitata kiinnittymistä. Toki tässä nyt siihen on useampi päivä mutta kärsitään nyt. Toisaalta tosi iloinen että nyt tietää että todennäköisesti ovis on todella tapahtunut ja tallettelut osuneet juuri oikein.

Takaisin