Raskaaksi 2025

Mulla olisi virallinen testipäivä vasta parin päivän päästä, mutta tein jo tänään (dpo 13). Negatiivinen.

Täällä on ollut puhetta tuosta jouluvauvan mahdollisuudesta. Meilläkin kohta jo 2 vuotta yritystä, mutta silti mietityttää haluanko jouluvauvaa. Varsinkin jos la menee ihan lähelle aattoa tai sen jälkeen. 🤔 Viimeinen inseminaatio olisi käsillä ja siitähän tulisi jouluvauva jos sattuisi tärppäämään. Mutta toisaalta haluaisin jo aloittaa IVF-hoidot, varsinkin kun vielä olisi mahdollista ehtiä ennen kesäsulkuja, vaikka täpärälle menisi eikä se kuitenkaan taattua ole.

Mitattiinko sulta FSH, mitä se oli? Mulla näkyi eiliset labrat nyt Omakannassa, pvk, kilpparikokeet ja FSH olivat valmiina. AMH ei vielä ollut valmistunut. FSH oli 3.4, käsittääkseni ihan hyvä arvo (kp2).
Ei sitä kyllä mitattu. Kotitesteillä ollut kyllä ok.

Ei hitto tää on jännittävää palata näille palstoille parin vuoden jälkeen 🥹 Meillä poika vuodelta 2023 ja nyt pikkusisarus hänelle toiveissa. Mulla takana yksi myöhäinen keskeytynyt keskenmeno ja aiemmin todella epäsäännöllinen kierto (26-60pv) ja ovuloimattomuus. Ruokavaliomuutosten ja edellisen raskauden myötä kierto säännöllistynyt 26-32 päivään. Nyt meillä yk 1 ja oviksen tikutin 21.2. Huomenna ois jo aika testailla, kun menkkoja ei näy 🙈 Kaikenmaailman oireita on muka taas ollut, mutta eiköhän tuo testi sitten kerro lopullisen tuloksen. En voi uskoa, jos meillä nappaisi näin helposti mun aiemman taustan huomioiden 😭

Kiva seurata teidän muidenkin matkaa ja verrata omaan tilanteeseen. Toivotaan vielä tälle kuulle plussia meille kaikille!! ✨

Täällä on pidetty hiljaiseloa, kun kierto vaan venyy ja venyy. Paljon onnea plussanneille! :Heavy Black Heart:
Alkuviikosta oli toisaalta taas tosi selkeitä ovisoireita mutta en tiedä onko mitenkään mahdollista ovuloida näin myöhään?? Nyt siis jo kp56. Koitin testatakin ovulaatiota ja melko vahvat viivat sain mutta en selkeää plussaa. Voi toki olla vaan, että kroppa epätoivoisesti yrittää tehdä jotain mutta ei vaan onnistu... Varuiksi kyllä talleteltiin ettei siitä sitten ainakaan jää kiinni. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mitään menkkoihin viittaavaa ei oo tapahtunut, niin nyt vaan odotellaan. Kilpparikokeissa kävin tällä viikolla ja siellä oli hyvin lähtenyt Tsh laskuun, oli tasan 1, mietin että onko laskenut jo liikaakin... Tänään saan kuullä lääkäriltä ohjeet jatkoon.
En muista enää, mikä tausta sinulla tuon kilpparin kanssa. Mutta itselläni on reilu 10v ollut vajaatoiminta ja siihen siis Thyroxin. Yksilöllisiähän nämä arvot ovat, mutta ite oon voinut kaikista parhaiten, kun TSH on lähellä 1, jopa hieman sen alle. Osa taas kokee sen jo liikatoimintana.

En muista enää, mikä tausta sinulla tuon kilpparin kanssa. Mutta itselläni on reilu 10v ollut vajaatoiminta ja siihen siis Thyroxin. Yksilöllisiähän nämä arvot ovat, mutta ite oon voinut kaikista parhaiten, kun TSH on lähellä 1, jopa hieman sen alle. Osa taas kokee sen jo liikatoimintana.
Mulla on siis ihan vastikään diagnosoitu vajaatoiminta ja nyt kuukauden on ollut lääkitys käynnissä. Vointi on ihan ok, en liikatoiminnan oireita ole huomannut. Mutta kiva kuulla, että toi 1 voi olla ihan hyväkin. Tavoite on se 1-2, niin toki siihen haarukkaan vielä menee.

Nyt tuli AMH-arvon tulos, viitearvot näköjään mun ikäisellä (33v) 0,6-8,1, mun tulos on 2,59. En oikein tiedä kuinka tulkita tuota, kai se ihan ok on? Toki parempikin kai voisi olla mut ei nyt varmaan mitään syytä alkaa murehtiakaan tuon arvon vuoksi?

Nyt tuli AMH-arvon tulos, viitearvot näköjään mun ikäisellä (33v) 0,6-8,1, mun tulos on 2,59. En oikein tiedä kuinka tulkita tuota, kai se ihan ok on? Toki parempikin kai voisi olla mut ei nyt varmaan mitään syytä alkaa murehtiakaan tuon arvon vuoksi?
Kestikö kauan tuossa AMH-tuloksen saannissa? Täällä kohta viikko mennyt.

Mulla oli saman ikäisenä 1, jotain. Eikä lääkäri sanonut siitä mitään. Kun alettiin nykyisen miehen kanssa yrittään, niin 3 vai 4 kierto niin tärppäs 😊 ja sitä ennen tuli yks kemiallinen.

Ihmettelin kun raskaustestissä viiva on hiljalleen vahvistunut, mutta ovistesti ei reagoi. Mulla siis ovikseen metsästykseen on toiminut tuo raskauskeijulta tilattu testi mutta nyt kuten näkyy niin melkein täysin blanko. Ehdin jo aiemmin Saksan Amazonista tilaamaan näitä easy@home testejä ja ne saapui tänään. Olin ihan järkyttynyt, miten voi tuollainen ero olla kun on samasta pissasta kastettu.

Mitähän ylipäänsä näillä testeillä tekisi, meneekö ne torissa tms kaupaksi?
1000012931.jpg

Mä olin eilen klo 12:30 labrassa, ja nyt näky äsken se, eli tosi nopeasti 😊
Kävitkö yksityisellä? Jos julkisella jotain omia juttujaan. 🤔 Ja joskus on kyllä joistain labroista ollut sillain etteivät ole näkyneet ennenkuin lääkäri tai joku muu on vapauttanut ne näkymään.

Kävitkö yksityisellä? Jos julkisella jotain omia juttujaan. 🤔 Ja joskus on kyllä joistain labroista ollut sillain etteivät ole näkyneet ennenkuin lääkäri tai joku muu on vapauttanut ne näkymään.
Julkisella kävin, mut samaa mietin, et oisko sulla jostain tollasesta kiinni. 🤔

@Pilkki24 mulla otettiin AMH HUS:lla viimeksi 20.9. ja muistan että kesti myös. Kannassa näkyy että viimeksi muokattu 7.10., eli varmaan silloin tuli näkyviin.

7.10. oli myös käynti siellä eli ehkä samalla napsuttelivat ne sieltä näkyviin 🤷‍♀️

@Pilkki24 mulla otettiin AMH HUS:lla viimeksi 20.9. ja muistan että kesti myös. Kannassa näkyy että viimeksi muokattu 7.10., eli varmaan silloin tuli näkyviin.

7.10. oli myös käynti siellä eli ehkä samalla napsuttelivat ne sieltä näkyviin 🤷‍♀️
No sitten pitänee odotella huhtikuulle. 😅

Täällä taas koitan aktivoitua palstalla, oltiin taas kipeenä oikein kunnolla, joten ajatukset ollu muissa jutuissa.

Omanapailua sen verran, että nyt menossa kp 6, menkat alkoi dpo15, eli onneks näyttää se olevan ihan ok ja "todisti", että ovis tuli sairastelusta huolimatta silloin ku plussa tikkuun.
Nyt viikon sisään aloittelen taas testailua ja limojen tarkkailua, jos sais vaikka oviksen tähänkin ekaan kunnon kiertoon pillereiden lopetuksen jälkeen. 😊

Paljon onnea plussanneille! ♥️♥️

Ihmettelin kun raskaustestissä viiva on hiljalleen vahvistunut, mutta ovistesti ei reagoi. Mulla siis ovikseen metsästykseen on toiminut tuo raskauskeijulta tilattu testi mutta nyt kuten näkyy niin melkein täysin blanko. Ehdin jo aiemmin Saksan Amazonista tilaamaan näitä easy@home testejä ja ne saapui tänään. Olin ihan järkyttynyt, miten voi tuollainen ero olla kun on samasta pissasta kastettu.

Mitähän ylipäänsä näillä testeillä tekisi, meneekö ne torissa tms kaupaksi?
View attachment 142107
Tää on kyllä ihan uskomaton 🙈

Saanko kysyy mitä sulla oli se arvo? 😊 kiinnostaa vähän saada vertailupohjaa kun en oikeen tie mitä tosta mun arvosta pitäis olla mieltä.

Saanko kysyy mitä sulla oli se arvo? 😊 kiinnostaa vähän saada vertailupohjaa kun en oikeen tie mitä tosta mun arvosta pitäis olla mieltä.
4.18 mutta mulla on PCOS joka vaikuttaa tuohon, eli ei kannata vertailla 🙂

Takaisin