Oi, että ihanaa ja oikein paljon onnea!Olihan se eilinen sitten jokin haamuVoi että mä olen onnellinen
Toivon sydämeni pohjasta että muillakin onnistaisi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, että ihanaa ja oikein paljon onnea!Olihan se eilinen sitten jokin haamuVoi että mä olen onnellinen
![]()
Kiertopäivä 33 menossa. Tämä oli ihan surkuhupaisan surkea "yritys"kierto, ettei sitä voi sellaiseksi edes laskea. Lapsella ja miehellä oli ensin enterorokko ja sitten miehellä työreissu, joten onnistumisen mahdollisuudet ovat ihan pyöreät 0. Eiköhän menkat toivottavasti tässä parin päivän sisään ala, niin päästään uuteen yritykseen.
Iso kivi tippui sydämeltä kun tajusin, että palkka on tässä parin vuoden mittaan parantunut sen verran hyvin, että saisin tällä nykyisellä 80-prosenttisen työajan palkalla samat tai ehkä jopa himpun paremmat rahat kuin mitä esikoisesta 100 % työajalla. Näin ollen paine raskautua ennen kesäkuuta ja päästä samoille tuille (jos lasten ikäero alle 3 v., voi saada samat vanhempainpäivärahat kuin edellisestä lapsesta) loppui kokonaan.![]()
Onnea!!Olihan se eilinen sitten jokin haamuVoi että mä olen onnellinen
![]()
Itellä oli myös korvatulehdus ja sama antibioottikuuri tässä kierron alkuvaiheessa. Kysyin tällöin lääkäriltä että eihän vaikuta, niin sanoi ainakin ettei ole haitallista. Itse löysin paljon erilaista tietoa juuri siitä että saattaa siirtää ovista (itellä tässä kierrossa näyttäisi nyt siltä ettei ovista välttämättä tapahtunut) Toisaalta kun sulla jo ovis ollut niin uskoisin että ei varmaan kiertoa sekaisi!Perjantai-illasta alkaen korvakipua, joka voimistui vaan koko ajan ja yöllä iski kunnolla. Sain sitten työterveydestä ajan tänään, ettei tarvinnut päivystykseen lähteä. Välikorvan tulehdushan se sitten oli. Nyt antibiootit ja maitohapot siihen oheen. Kenelläkään tietoa antibiooteista yrityksen aikana, vaikuttaako johonkin kun oletettavasti ovis kuitenkin oli pari päivää sitten? Tänään on dpo 2 ja aloitin sen 7vrk Amorion-kuurin.
Kiitti hyvä tietää! Mäkin mainitsin asiasta lääkärille, joka just sanoi, ettei pitäisi haitata, jos raskautuisi. Mutta siis juu, miten voi ollakin näin kova kipu! Oon napsinut öisin Buranaa, jota toki muuten välttelen. Toki senkin ansiosta varmaan tämä kierto jo tuhoon tuomittu, vaikka muuten tallettelu osuikin. Mutta Buranakaan ei auta kuin juuri hetkeksi. Inhottava paineentunne myös kivun lisäksi. Toivottavasti tosiaan alkaisi pian purra tuo kuuri.Itellä oli myös korvatulehdus ja sama antibioottikuuri tässä kierron alkuvaiheessa. Kysyin tällöin lääkäriltä että eihän vaikuta, niin sanoi ainakin ettei ole haitallista. Itse löysin paljon erilaista tietoa juuri siitä että saattaa siirtää ovista (itellä tässä kierrossa näyttäisi nyt siltä ettei ovista välttämättä tapahtunut) Toisaalta kun sulla jo ovis ollut niin uskoisin että ei varmaan kiertoa sekaisi!Toivottavasti kuuri alkaa purra nopsaa, korvakipu on kyllä todella kipeä!
Onnea plussastaOlihan se eilinen sitten jokin haamuVoi että mä olen onnellinen
![]()

.Paljon onnea!Olihan se eilinen sitten jokin haamuVoi että mä olen onnellinen
![]()
Onnea!Olihan se eilinen sitten jokin haamuVoi että mä olen onnellinen
![]()
Mullahan oli jo useempi päivä ennen haamu testiä (en nyt muista montako päivää siitä onPaljon onnea!Onko sulla nyt jo jotain oireita ollut?
Musta tuntuu että mulla on ollut pms-oireita nyt jo parin viikon ajan. Vähän väliä menkkajomotusta, turvotusta ja varsinkin viikonloppuna olin välillä ihan ärsyyntynyt kaikkeen mahdolliseen ja sitten toisena hetkenä itkeskelin miehelle kun tuli joku ihmeen masennuskohtaus... En muista että menkat olisi venynyt koskaan näin pitkään ellen ole imettänyt. Nyt kp45 ja otan kaikki vinkit vastaan millä saisin kierron käyntiin.![]()
Tuskin on muita keinoja kierron katkaisemiseksi kuin lääkkeilläPaljon onnea!Onko sulla nyt jo jotain oireita ollut?
Musta tuntuu että mulla on ollut pms-oireita nyt jo parin viikon ajan. Vähän väliä menkkajomotusta, turvotusta ja varsinkin viikonloppuna olin välillä ihan ärsyyntynyt kaikkeen mahdolliseen ja sitten toisena hetkenä itkeskelin miehelle kun tuli joku ihmeen masennuskohtaus... En muista että menkat olisi venynyt koskaan näin pitkään ellen ole imettänyt. Nyt kp45 ja otan kaikki vinkit vastaan millä saisin kierron käyntiin.![]()
Joo, stressiä on tässä ollut jonkin verran ja mullahan diagnosoitiin hiljattain myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja sekin voi kiertohäiriöitä aiheuttaa. Mutta kyllä jossain kohtaa otan lääkäriin yhteyttä mikäli ei mitään tapahdu. Ensi viikolla mulla on kilpparilabrat, niin silloin pitää lääkäriä konsultoida joka tapauksessa niin viimeistään sillon. Mutta on tää kyllä turhauttavaa.Gynekologin luo vain, jos kierto venyy... Toki mulle ainakin sanovat, että 2 viikkoa on vielä ihan jees ja melkein vaikka tupla pituuskin kierrolle, jos ei ole oireita/kipuja, että häiriöt ovat lopulta todella yleisiä. Toki odottavan aika on pitkä. Ja taas jos ei ole tietoa tapahtuiko ovista niin sekin voi venyttää kiertoa.. ja stressi...![]()