Raskaaksi 2025

Pakollinen yk5 päivitys, tänään kp12 ovistesti näytti hymynaamaa eli tämä olikin nyt puoleen vuoteen pisin follikulaarivaihe yhden ekstrapitkän kierron jälkeen 😍 talleteltu kp8+10+11 joten nyt saa taas hetkeksi hengähtää 🥱 varasin kyllä jo aikaa terveydenhoitajalle, jutellaan mahdollisista lapsettomuustutkimuksista sekä tarvittaessa pyydetään lääkäriltä apuja kiertoon. Mutta nyt näyttää ainakin tämä kierto sujuvan mallikkaasti, joten jännityksellä odotellaan mikä on lopputulos. 🤞

Joku täällä kysyi, että miten muut kestää malttamattomuuden kanssa niin eihän se helppoa ole 😅 mutta parasta tosiaan keksiä päiviin muuta puuhaa ja tavata ihmisiä ettei jää oman pään sisään elämään. Ja täällä foorumilla käyntiä täytyy rajoittaa jos alkaa liikaa ahdistaa, mutta toki täältä myös saa vertaistukea. Täytyy kuulostella omaa oloa, mikä itselle parasta milloinkin. 😊❣️

Onpa täällä ollut ihania uutisia luettavana ☺️

Reissun vuoksi tuli testattua dpo 11 ja dpo 12, molemmat selvät negat. Koko ajan on oviksen jälkeen mahassa ollut kipristelyä rinnat kipeät, kellon lämmöt näyttänyt normaalista suurempaa lämpöä ja leposyke hieman korkeampi. Myös etova olo on ollut monet kerrat läsnä. Oon ajatellut näiden 'oireiden' johtuvan letroista ja nega testit vaan vahvistaa sitä, mutta silti vielä toivoo, että jos onni kääntyisikin toiseen suuntaan. Inhottavaa tällainen piinailu.

Onpa täällä ollut ihania uutisia luettavana ☺️

Reissun vuoksi tuli testattua dpo 11 ja dpo 12, molemmat selvät negat. Koko ajan on oviksen jälkeen mahassa ollut kipristelyä rinnat kipeät, kellon lämmöt näyttänyt normaalista suurempaa lämpöä ja leposyke hieman korkeampi. Myös etova olo on ollut monet kerrat läsnä. Oon ajatellut näiden 'oireiden' johtuvan letroista ja nega testit vaan vahvistaa sitä, mutta silti vielä toivoo, että jos onni kääntyisikin toiseen suuntaan. Inhottavaa tällainen piinailu.
Täällä mennään suunnilleen samoissa. Ei ole raskaustestejä nyt kotona niin en ole testannut, mutta tänään tuntuu siltä, että menkat alkavat hetkenä minä hyvänsä. 😬 ollut tässä pari päivää hirveä menkkoja edeltävä turvotus ja etominen.

@Pilkki24 hoksasin myös, että ei ole ollut nyt nälän tunnetta eikä myöskään kylläisyyden tunnetta, joten eiköhän ne menkat ole ihan oven takana. Niin kivuttomasti meni pitkästä aikaa karkit napaan et ei tosikaan 😅

Täällä mies vähän eilen antoi jo vihreää valoa, että jos alettais yrittää toista niin, että vois tulla vielä tälle vuodelle🤔 ainoo tässä on se, että kuukautisia ei vielä ole kuulunut, kun täysimettänyt tässä nyt sen 3kk. Mulla kuitenki välillä ovis tuntemuksi, mut en niitä oo tikutellu. En kyllä tiiä onko miten mahdollista ennen ku kierto alkaa kunnolla. Kova halu olis kyllä jo raskautua uudelleen ja saada pikkusisarus pienellä ikäerolla🫶🏼

Pahoittelut uusista kierroista 😔

Mä heräsin hiton nälkäisenä tähän aamuun. Sokerirasitus odottaa parin tunnin päästä.

Oon tässä kierrossa testaillut myös fsh:ta. Oli menkkojen jälkeen täysin blankko, tänään karvan vajaa positiivisesta. Ovistestit tummenee kivasti pikkuhiljaa. Paino vaan junnaa niin paikoillaan. Tammikuussa lähti kilo.

Liitteet

• Tests-2025-01-26-2025-02-26-1738558151624.jpg
    Tests-2025-01-26-2025-02-26-1738558151624.jpg
    53.9 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
Oon mittaillut aamulämpöjä ja eilen dpo 7 oli pieni dippi lämmöissä. Tottakai sitä heti aattelin että voisiko olla kiinnittymisestä johtuvaa 😍 Mutta todennäköisesti vaan huonosti nukuttu yö vaikutti 🙈 Viime yönä näin sit unta että sain tässä kierrossa positiivisen raskaustestin, ja olin unessa että ”vau voin tulla raskaaksi ilman letroja!” 😁 Oon siis vielä kahden vaiheilla otanko yhteyttä lääkäriin ja pyydän aikaa käyntiä varten. Kun on niin monta vuotta kun olen viimeksi letroja käyttänyt niin lääkärissä suosittelivat ensin ultrauskäyntiä, suoriltaan eivät kuulema reseptiä uudelleen kirjoita, minkä kyllä ymmärrän. Mutta yksityisellä kun olisi tarkoitus asioida niin sehän maksaa ja tällähetkellä olisi muutakin rahanmenoa 🥲

Täällä vuoto loppui viikonloppuna ja tallettelut voi nyt alkaa. Olin vähän kahden vaiheilla testaisinko ovista, mutta tosiaan sen verran reissua ja hässäkkää että päätin että ei ainakaan tähän kiertoon. Yritetään varmaan talletella flon ennustamat hedelmälliset päivät joka toinen päivä tai miten nyt satutaan yhtä aikaa kotona olemaan.

Muutaman lisäaineen tilasin lisää, katsotaanpa miten maha kestää.

Saatiin kutsu häihin ulkomaille syksylle ja aloin toivekkaasti tietenkin miettiä että ehkä en voi enää siinä vaiheessa matkustaa… ilmottautumisaikaa oli vielä muutaman kierron verran niin sepä nähdään sitten pääseekö osallistumaan vai ei.

Ja nöinhän siinä kävi, että lähete dokerirasitukseen puuttui. Harmittaa tosi paljon. Mutta saatiin muut labrat otettua kuitenkin.

Illalla nukkumaan käydessä kylkeä kääntäessä "repäisykipuja". Nyt päivällä menkkajomotuksiin ehkä verrattavia tuntemuksia. Kaapissa on testejä, mutta yritän nyt malttaa olla vielä testaamatta. Koittanut tänään touhuilla, etten jatkuvasti seurailisi oireita. Huomenna olisi työhaastattelu liittyen kesän työkuvioihin ja mahdolliseen palkalliseen työharjoitteluun 😊

Kai uskallan itsekin liittyä tähän ketjuun jos ois muita samassa tilanteessa olevia.
Meillä alkoi esikoisen yrittäminen 8/23 ja yhtäkään positiivista raskaustestiä ei oo tullut. Tällä hetkellä ensimmäinen inseminaatio kierto käynnissä ja kuumottelee odottaa että pääsisin testaamaan🙊 onko täällä sellasia paikalla kellä ois tullut toivottu tulos inseminaatiosta?😊

@Toiveissa hippunen koska pääset testaamaan? Mulla myös eka inseminaatio takana ja tällä viikolla aion testailla. Jännittää niiiin paljon!
Lääkärin ohje ois testata ensi viikon tiistaina, mutta en taida malttaa sinne asti. Varmaan siis lauantaina ajattelin jo koittaa onneani🙈
Täällä kans kova jännitys ja tunteet heittelee laidasta laitaan ja välillä toiveikas olo ja välillä olo ettei taaskaan tulis kahta viivaa…
Onko sulla Emri ollut jotain lääkkeitä inseminaation tukena? Mulla oli aluks letrot +gonal f, irrotukseen gonasi set ja nyt sit cyclogestit luteaali tukena😊

@Toiveissa hippunen mulla oli myös eka letrot, sain reseptin irrotuspiikkiin (ovitrelle) mitä en sitten kuitenkaan käyttänyt (munarakkulat ehti puhjeta itsestään ennen inssiä) ja nyt on ollut myös cyclogest käytössä. Mulla olis virallinen testipäivä sunnuntaina, mutta taidan tehdä aikaisemmin! 🙊

Takaisin