Kesäheinä85
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Voi hyvinkin tulla vasta päivän parin päästä, jatka vain testaamista 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yleensähän follikkeli alkaa kasvaa 12mm ylitettyään noin 2mm päivässä, siihen asti kasvaa hitaasti. Eli laskennallisesti ei oliskaan voinu tulla ovis+ vielä, voi hyvin olla että huomenna tuleeMoikka kaikille!
Kävin tällä viikolla gynellä, silloin oli kp 9. Kaikki oli kunnossa. Näki, että vasemmalla munasarjassa 11mm follikkeli. Sanoi, että voisin tehdä ovulaatiotestejä tähän kiertoon, että saisin tietää mihin ajankohtaan se ovulaatio mulla sijoittuu! Noh, aloin tekemään testejä (aamu+iltapäivä) mutta joka kerta olen saanut vain hailakan toisen viivan, ei ole tummunut sitten yhtään ja nyt tosiaan kp 13. Olen aina ajatellu, että mulla ovulaatio olis jo joskus kp 11-13, kun silloin aina lämpö tosi matala, limat, kivut ym.. nyt kuitenkaan nuo testit ei tummene. Myös tissit on ollu tänään pirun kipeät!! Vinkkejä, neuvoja, mitä vaan saa sanoa! :) Ja niin, ekaa kertaa teen ovistestejä niin ei ole kokemusta moisesta touhusta.
Voi hyvinkin tulla vasta päivän parin päästä, jatka vain testaamista![]()
Kiitos vastauksista! Oon vaan luullut että olis aiemmin, koska nuo kaikki oireet on niin voimakkaina just kp 10-13, mutta jospa se sit tapahtuu sillon kun oireet loppuu. On tää naisen kroppa niin ihmeellinen kapistusVoimia ja lempeyttä myös täältä menetyksiin ja niistä toipumiseen kaikille niitä kokeneille
Täällä alkaa tulla varovaisia ovistuntemuksia, kosteat paikat ehkä nyt liki viikon verran ja alavatsalla jomottelee. Tässä kierrossa ei aikataulusyistä mahdollisuuksia varsinaiseen yrittämiseen, joten lähinnä toivon ovista jotta menkat alkaisi ja pääsisi varsinaiseen yritykseen![]()
.
Ja sitten jäädäänkin piinailemaan.Näinhän se on että kaikilla niin yksilöllisiä oireet. Ärsyttää vaan kun nuo testit ei ole muuttunut mihinkään, tänäänkin vaan haalenee. En kyllä tästä eteenpäin enää tee näitä, enemmän vaan stressaa kun ei saa koko ovulaatiota kiinni@Imppuli nuo on tosi yksilöllisiä. Miulla kivut tulevat luultavasti ovulaation aikaan ja nuo muut oireet ennen. Ovistesti on (jos saan siis sen huipun kiinni) posi vuorokausi ennen kipuja.
@PieceOfUs miulla ainakin on paljon erilaisia oireita heti oviksenkin jälkeen. Tuolla on tuo piinailuketju mihin voi laittaa päiväkohtaisesti oireita niin miunkin kierroista voi huomata miten paljon eri oireita ja miten erilaisia kiertoja voi yhdellä ihmisellä olla.Toki tässä on itsellä ollut paljon muuttuneita tilanteita terveydentilan, lääkityksien ja stressin suhteenkin. Yllättävän paljon nuo naisen kierron mukaiset hormonivaihtelut voivat kuitenkin vaikuttaa kropan ja mielen toimintaan. Toivotaan kuitenkin, että siulla plussa pärähtää heti ruutuun.
![]()
Oon ymmärtäny että monilla lh-hormoni nousee veressä ennen menkkoja, myös raskaus nostaa lh-hormonin määrääHelouu! Apua kaivataan. Kävin ultrassa 23.1 ja siellä todettiin keltarauhanen munasarjassa. Nyt kuitenkin tein ovulaatiotestin, joka kuvassa. Kiertopäivistä ei mitään hajua, mutta ultran mukaan ovulaatio mennyt jo. Osaako kukaan sanoa, mistä johtuu näin tumma ovulaatiotestin?View attachment 140941