Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä… kyllä se aika vielä tulee! Itekkin tipuin tänää korkeelta ku pc anto viivanpaikan (ylempänä kuva)… ärsyttää välillä et miksi ei onnistuNyt tosiaan käyty gynellä ja en ollut raskaana. Epäili kemiallista raskautta.. sit taas alkaa yritys uudelleen, niin turhauttavaa…
No tämäpäTsemppiä… kyllä se aika vielä tulee! Itekkin tipuin tänää korkeelta ku pc anto viivanpaikan (ylempänä kuva)… ärsyttää välillä et miksi ei onnistu
En vielä ehtiny hakemaan sitäToivottavasti kiinnittymisvuotoa! Mitä testi näyttää?
Mulla @marik91 todettu 2017 fosfolipidivasta-aine oireyhtymä:) vanhempi tytär syntynyt kiireellisellä sektiolla 28+6 (2017), nuorempi tytär lääkityksellä (Asa+napapiikki) alatiesynnytyksellä 40+6 (2020). Kysy ihmeessä jos on jotain mielessä, vastaan miten osaanKopsailen vähän tekstiä tännekin jonka kirjoitin tonne BBT-ketjuun, sori jos joku lukee samat jutut täältäei viitti kirjoittaa uusiksi. Lähinnä kiinnostaa onko kellään kokemusta asiasta.
Täällä ei oo yhtään tärppiolo, tosin ei ollu silloinkaan kun vihdoin viime vuonna tärppäs, kaikissa negakierroissa kyllä kuvitteli PMS-oireita raskausoireiksi jnetärppikierrossa ei juur mitään poikkeavia oireita ollutkaan ennen ku tyyliin dpo 17-18 alko tulla. Nyt meneillään dpo 8, lähinnä jännään kuinka lyhyeksi luteaali nyt jää, synnytyksen jälkeisissä kierroissa ollut 8 päivää eli jos taas jää siihen ni huomenna alkais vuoto. Ovis tuli vähän aiemmin eli toivon et luteaalikin sieltä pitenee. Positiivisin mielin kohti ens kuun lapsettomuuspolin aikaa.
Tällaista tosin tänään miettinyt, kun multa otettiin kaiken maailman testit kun vauva kuoli kohtuun, niin sinä päivänä mulla oli fosfolipidivasta-aineissa se toinen, kardiolipiini, koholla ja se kontrolloitiin 3 kk kuluttua. Nyt äitipolin lääkäri soitti et se oli yhä koholla, mut ei tarpeeksi et täyttäisi sen fosfolipidivasta-aineoireyhtymän kriteerit, kuitenkin kohtukuolemataustan vuoksi kuulemma nyt hoidetaan niin, kuin mulla se olisi. Lääkäri sanoi että tämä ei välttämättä ole aiheuttanut kohtukuolemaa, mutta heti kun uusi raskaus alkaa, yhteys sinne ja aloitetaan verenohennuslääke napapiikein. Jotenkin heräsi huoli, kun oon lukenu että tää liittyy naisilla verisuonitukoksiin ja toistuviin raskauskomplikaatioihin.. Onko kellään tietoa tai kokemusta tällaisista?
Laitoin sulle yvKopsailen vähän tekstiä tännekin jonka kirjoitin tonne BBT-ketjuun, sori jos joku lukee samat jutut täältäei viitti kirjoittaa uusiksi. Lähinnä kiinnostaa onko kellään kokemusta asiasta.
Täällä ei oo yhtään tärppiolo, tosin ei ollu silloinkaan kun vihdoin viime vuonna tärppäs, kaikissa negakierroissa kyllä kuvitteli PMS-oireita raskausoireiksi jnetärppikierrossa ei juur mitään poikkeavia oireita ollutkaan ennen ku tyyliin dpo 17-18 alko tulla. Nyt meneillään dpo 8, lähinnä jännään kuinka lyhyeksi luteaali nyt jää, synnytyksen jälkeisissä kierroissa ollut 8 päivää eli jos taas jää siihen ni huomenna alkais vuoto. Ovis tuli vähän aiemmin eli toivon et luteaalikin sieltä pitenee. Positiivisin mielin kohti ens kuun lapsettomuuspolin aikaa.
Tällaista tosin tänään miettinyt, kun multa otettiin kaiken maailman testit kun vauva kuoli kohtuun, niin sinä päivänä mulla oli fosfolipidivasta-aineissa se toinen, kardiolipiini, koholla ja se kontrolloitiin 3 kk kuluttua. Nyt äitipolin lääkäri soitti et se oli yhä koholla, mut ei tarpeeksi et täyttäisi sen fosfolipidivasta-aineoireyhtymän kriteerit, kuitenkin kohtukuolemataustan vuoksi kuulemma nyt hoidetaan niin, kuin mulla se olisi. Lääkäri sanoi että tämä ei välttämättä ole aiheuttanut kohtukuolemaa, mutta heti kun uusi raskaus alkaa, yhteys sinne ja aloitetaan verenohennuslääke napapiikein. Jotenkin heräsi huoli, kun oon lukenu että tää liittyy naisilla verisuonitukoksiin ja toistuviin raskauskomplikaatioihin.. Onko kellään tietoa tai kokemusta tällaisista?
Mulla oli esikoisesta kiinnitymiskipuja mut ne oli enemmänki sellasia nippailuja toisella puolella mahaa.Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipua? Kauan sellainen kestää ?
Mulla noi clearbluen testit ei näyttäny mulle mitään viivaa vaikka olin raskaana… en luota niihin lainkaan. Digitaaliset mun mielest luotettavimmatÄrsyttää ja kiukuttaa, kaikki maholliset oireet ( sivutissit kipeät, turvotus, aaltoilevat menkkakivut, ruokahalu) mutta ei, testi nega…
Tosin oviksen ajankohta on hämärä joten dpo7-10 eli kai se vois vielä muuttua, eilinen testi anto jonkun toivon mut paavalin parveke sanon minäjos ei perjantaina oo ihmettä ni juon viiniä hemmetti
Hemmetin viivat…
Mie luulen, että miulla oli edellisessä raskaudessa, mutta varmaksi en osaa tietenkään sanoa. Oli vain poikkeuksellinen kipu kuin kohdunkaulankanavaan olisi työnnetty jotain, mutta kipu säteili syvemmälle ja verta tuli illalla niin oletan liittyneen kiinnittymiseen. Ihmettelin kyllä, että mikä ihmeen kipukohtaus, kun jouduin suihkussa ihan istumaan lattialle. En ollut aiemmin tuntenut sellaista kipua, mutta miulla on kyllä ollut kaikenlaisia muita kipuja oviksen ja menkkojen aikaan niin en sen puolesta ollut heti paniikissa. Se kova kipu kesti ehkä viitisen minuuttia.Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipua? Kauan sellainen kestää ?
Näen tuos jotainÄrsyttää ja kiukuttaa, kaikki maholliset oireet ( sivutissit kipeät, turvotus, aaltoilevat menkkakivut, ruokahalu) mutta ei, testi nega…
Tosin oviksen ajankohta on hämärä joten dpo7-10 eli kai se vois vielä muuttua, eilinen testi anto jonkun toivon mut paavalin parveke sanon minäjos ei perjantaina oo ihmettä ni juon viiniä hemmetti
Hemmetin viivat…