Raskaaksi 2025

Nyt tosiaan käyty gynellä ja en ollut raskaana. Epäili kemiallista raskautta.. sit taas alkaa yritys uudelleen, niin turhauttavaa…
Tsemppiä… kyllä se aika vielä tulee! Itekkin tipuin tänää korkeelta ku pc anto viivanpaikan (ylempänä kuva)… ärsyttää välillä et miksi ei onnistu

Hurjasti tsemppiä kaikille pettymyksiä kokeneille 💙

Mie oon elellyt nyt alun innostuksen ja aktiivisuuden jälkeen hiljaiseloa täällä, käynyt kyllä välillä lueskelemassa teidän muiden kuulumisia 😊

Meni hermot ja kävin tänään gynellä ja sain sieltä Letrot avuksi ovikseen ens kiertoon 😁 jospa se nyt tästä lähtis homma etenemään, nyt mennään taas kp30 ja ei oo ovista näkynyt...viime viikolla yritti selvästi, mut ei tullut posia tulosta kuitenkaan 🙄 tai ehkä ovis tuli, oli siellä ultrassa joku sen näköinen paikka, et ehkä ois siitä tullu 😅 Mut sen näkee sit viikon päästä, et tuleeko menkat tai plussa, talleteltua kuitenkin saatiin 🙈

Nyt nyt on hyvä fiilis lähteä eteenpäin ja odotan pääsyä seuraavaan kiertoon, jossa sit saa kokeilla noita 😊 kuopus tärppäsi 4 vuotta sitten ekasta letrokierrosta 🥰

Muokattu viimeksi:
Kopsailen vähän tekstiä tännekin jonka kirjoitin tonne BBT-ketjuun, sori jos joku lukee samat jutut täältä 🙈😁 ei viitti kirjoittaa uusiksi. Lähinnä kiinnostaa onko kellään kokemusta asiasta.

Täällä ei oo yhtään tärppiolo, tosin ei ollu silloinkaan kun vihdoin viime vuonna tärppäs, kaikissa negakierroissa kyllä kuvitteli PMS-oireita raskausoireiksi jne 😁 tärppikierrossa ei juur mitään poikkeavia oireita ollutkaan ennen ku tyyliin dpo 17-18 alko tulla. Nyt meneillään dpo 8, lähinnä jännään kuinka lyhyeksi luteaali nyt jää, synnytyksen jälkeisissä kierroissa ollut 8 päivää eli jos taas jää siihen ni huomenna alkais vuoto. Ovis tuli vähän aiemmin eli toivon et luteaalikin sieltä pitenee. Positiivisin mielin kohti ens kuun lapsettomuuspolin aikaa.

Tällaista tosin tänään miettinyt, kun multa otettiin kaiken maailman testit kun vauva kuoli kohtuun, niin sinä päivänä mulla oli fosfolipidivasta-aineissa se toinen, kardiolipiini, koholla ja se kontrolloitiin 3 kk kuluttua. Nyt äitipolin lääkäri soitti et se oli yhä koholla, mut ei tarpeeksi et täyttäisi sen fosfolipidivasta-aineoireyhtymän kriteerit, kuitenkin kohtukuolemataustan vuoksi kuulemma nyt hoidetaan niin, kuin mulla se olisi. Lääkäri sanoi että tämä ei välttämättä ole aiheuttanut kohtukuolemaa, mutta heti kun uusi raskaus alkaa, yhteys sinne ja aloitetaan verenohennuslääke napapiikein. Jotenkin heräsi huoli, kun oon lukenu että tää liittyy naisilla verisuonitukoksiin ja toistuviin raskauskomplikaatioihin.. Onko kellään tietoa tai kokemusta tällaisista?
Mulla @marik91 todettu 2017 fosfolipidivasta-aine oireyhtymä:) vanhempi tytär syntynyt kiireellisellä sektiolla 28+6 (2017), nuorempi tytär lääkityksellä (Asa+napapiikki) alatiesynnytyksellä 40+6 (2020). Kysy ihmeessä jos on jotain mielessä, vastaan miten osaan 💕

Kopsailen vähän tekstiä tännekin jonka kirjoitin tonne BBT-ketjuun, sori jos joku lukee samat jutut täältä 🙈😁 ei viitti kirjoittaa uusiksi. Lähinnä kiinnostaa onko kellään kokemusta asiasta.

Täällä ei oo yhtään tärppiolo, tosin ei ollu silloinkaan kun vihdoin viime vuonna tärppäs, kaikissa negakierroissa kyllä kuvitteli PMS-oireita raskausoireiksi jne 😁 tärppikierrossa ei juur mitään poikkeavia oireita ollutkaan ennen ku tyyliin dpo 17-18 alko tulla. Nyt meneillään dpo 8, lähinnä jännään kuinka lyhyeksi luteaali nyt jää, synnytyksen jälkeisissä kierroissa ollut 8 päivää eli jos taas jää siihen ni huomenna alkais vuoto. Ovis tuli vähän aiemmin eli toivon et luteaalikin sieltä pitenee. Positiivisin mielin kohti ens kuun lapsettomuuspolin aikaa.

Tällaista tosin tänään miettinyt, kun multa otettiin kaiken maailman testit kun vauva kuoli kohtuun, niin sinä päivänä mulla oli fosfolipidivasta-aineissa se toinen, kardiolipiini, koholla ja se kontrolloitiin 3 kk kuluttua. Nyt äitipolin lääkäri soitti et se oli yhä koholla, mut ei tarpeeksi et täyttäisi sen fosfolipidivasta-aineoireyhtymän kriteerit, kuitenkin kohtukuolemataustan vuoksi kuulemma nyt hoidetaan niin, kuin mulla se olisi. Lääkäri sanoi että tämä ei välttämättä ole aiheuttanut kohtukuolemaa, mutta heti kun uusi raskaus alkaa, yhteys sinne ja aloitetaan verenohennuslääke napapiikein. Jotenkin heräsi huoli, kun oon lukenu että tää liittyy naisilla verisuonitukoksiin ja toistuviin raskauskomplikaatioihin.. Onko kellään tietoa tai kokemusta tällaisista?
Laitoin sulle yv

Ärsyttää ja kiukuttaa, kaikki maholliset oireet ( sivutissit kipeät, turvotus, aaltoilevat menkkakivut, ruokahalu) mutta ei, testi nega…

Tosin oviksen ajankohta on hämärä joten dpo7-10 eli kai se vois vielä muuttua, eilinen testi anto jonkun toivon mut paavalin parveke sanon minä 🤣 jos ei perjantaina oo ihmettä ni juon viiniä hemmetti 🤣

Hemmetin viivat…

Liitteet

• IMG_7217.jpeg
    IMG_7217.jpeg
    1,023.3 KB · Katsottu: 55
Muokattu viimeksi:
Ärsyttää ja kiukuttaa, kaikki maholliset oireet ( sivutissit kipeät, turvotus, aaltoilevat menkkakivut, ruokahalu) mutta ei, testi nega…

Tosin oviksen ajankohta on hämärä joten dpo7-10 eli kai se vois vielä muuttua, eilinen testi anto jonkun toivon mut paavalin parveke sanon minä 🤣 jos ei perjantaina oo ihmettä ni juon viiniä hemmetti 🤣

Hemmetin viivat…
Mulla noi clearbluen testit ei näyttäny mulle mitään viivaa vaikka olin raskaana… en luota niihin lainkaan. Digitaaliset mun mielest luotettavimmat

Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipua? Kauan sellainen kestää ?
Mie luulen, että miulla oli edellisessä raskaudessa, mutta varmaksi en osaa tietenkään sanoa. Oli vain poikkeuksellinen kipu kuin kohdunkaulankanavaan olisi työnnetty jotain, mutta kipu säteili syvemmälle ja verta tuli illalla niin oletan liittyneen kiinnittymiseen. Ihmettelin kyllä, että mikä ihmeen kipukohtaus, kun jouduin suihkussa ihan istumaan lattialle. En ollut aiemmin tuntenut sellaista kipua, mutta miulla on kyllä ollut kaikenlaisia muita kipuja oviksen ja menkkojen aikaan niin en sen puolesta ollut heti paniikissa. Se kova kipu kesti ehkä viitisen minuuttia.

Hemmetin viivat…
Näen tuos jotain

Mun kierto tuntuu sata vuotta pitkältä kun ovulaatio oli niin aikaisin! 😫

Lisäksi tänään huomasin seksin jälkeen paperissa pienen pienen kirkkaan hyytymän ja heti tietenkin ajattelin että nyt tämä varmasti on jotain implantaatiovuotoa joka on vain hyytynyt ja jäänyt lillumaan sinne. 🥹 Hirveän hankalaa hillitä toiveiden nousua (varsinkin kun dpo6), VAIKKA muistaakseni tämmöinen minihyytymä on ennenkin löytynyt luteaalivaiheessa enkä ollut raskaana silloinkaan. Vähän ihmetyttää mistä toi tulee, en usko että liittyy seksiinkään kun liukkautta oli tarpeeksi. Kokemuksia?

Muuten siis on ihan perus luteaalimöyrintää tuolla mahassa. Ehkä rinnat ovat vähän aremmat, mutta tuntuu että mun hormonit ovat ottaneet ison vaihteen silmään ja liittyy vaan siihen. Hitto kun on saanut otettua oikean fiiliksen kaikkeen nippailuun ja tissiturvotukseen, niin tulee minihyytymä verta juuri sopivilla päivillä, mihin tästä voi valittaa?😅

Takaisin