MiniMe88
Satasella mukana keskusteluissa
Joko dpo7 tai dpo8Ihanaa, että on muitakin aamueläjiä kun minäMikä dpo sulla on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joko dpo7 tai dpo8Ihanaa, että on muitakin aamueläjiä kun minäMikä dpo sulla on?
Oliko mikä digi? Viikkonäytöllinenhän ei ainakaan oo erityisen herkkä.Tuli niin huono olo aamuyöstä että sorruin sitten tekemään testin. Jäljellä oli myös yksi ovulaatiotesti ja sen sitten huvikseni tein ensin, siihen ilmeistyi kovalla vauhdilla jo ennen kontrolliviivaa erittäin vahva viiva. Siitä sitten innostuneena tein digitestin mutta negahan se oliMahtaiskohan näkyä jo herkemmällä raskaustestillä kuin tuo digi? Täytynee kipaista kauppaan hakemaan tänään
![]()
Ennustan sulle sunnuntaiks testiin haamuaJoko dpo7 tai dpo8![]()
Mielenkiintosta että tämä on ollut muillakin oire.Ennen edellistä raskautta olin ollut kasvissyöjä jo monia vuosia, mutta plussan jälkeen yksinkertaisesti kaikki kasvisruoka alkoi ällöttää ja en vain pystynyt enää syömään mitään kasviproteiininlähteitäOli aika kova paikka itelle, mutta uskon 100% siihen, että naisen keho kyllä tietää raskaana mitä se tarvitsee
Joten kuuntelin sitä ja palasin taas sitten raskauden jälkeen kasvisruokavalioon.
JOTEN, ehkäpä se on oire![]()
EIKÄ, ONNEA!!Mielenkiintosta että tämä on ollut muillakin oire.Itse toimin samoin kun oli pakko saada jotain alas. Oli kova paikka, mutta väliaikasta.
Naurattanut välillä ne ruoat kun ei ollut välillä hitustakaan kasviksia lautasella
.
Jaaaa voipi olla että sama taas edessä, koska en malttanutkaan odottaa huomiseen kun mies tänään etänä ja oli siis helppo testata rauhassa. Ja tuli tällainen.Tänään dpo 14
View attachment 148455
Oi onnea sinnekin!EIKÄ, ONNEA!!Ihan mahtavaa!!
mulla dpo 15 että samoissa mennään
ja just niin, väliaikaista se on! Tärkeintä, että keho saa just sitä mitä tarttee.Joskus se EI ole kasvis XD
KIITOSOi onnea sinnekin!ihan mennyt jotenkin ohi
Yhdessä yökitään sitten kesäkuisissa vegeille![]()

Mulla oviksen mukaan 5.6. laskettu. Tosi sama kun sulla.KIITOSja Jep XD Mullahan ”virallinen” laskettu on 29.5., mutta ovulaatio 6pv myöhemmin, joten siirtynee sinne 4.6.
Voisin tulla jo myös kesäkuisiin XD
Onpas hauskaa!Mulla oviksen mukaan 5.6. laskettu. Tosi sama kun sulla.Ja virallinenkin menee kesäkuuhun vähän riippuu millasella kierron pituudella oikein pitäs laskea koska 28 ei pidä mulla paikkaansa. 32 ehkä parempi
. Hyvä ku 2 kertaa tän käyny läpi ja ihan kuutamolla taas
![]()

Meillä mies sai eilen muuten loistavan idean lähteä ensi viikolla kylpylään. Joka sinänsä kiva idea teoriassa... Mutta jos mun kuukautiset alkaa niin en voi kyllä uimaan mennä kylpylässä, tajusin sen jälkikäteen kun puhuttiin että juu voisi mennäkkin. Toki jos ne ei ala niin kai sitä uimassa voi käydä? Vai miten se on alkuraskauden kanssa? Mietin varmaan nyt liian etukäteen.Ei siis mitään hajua onko porealtaat yms uima-altaat okei silloin? Just sopivasti vaan premomkin ennustaa kuukautisia ensi viikonlopulle. Että luultavasti kyllä ennen sitä saan tietää alkaako ne vai ei. Toivottavasti ei ala....
Mutta jotenkin uskon että alkaa...
Mulla oviksen mukaan laskettuna 10.6.Mulla oviksen mukaan 5.6. laskettu. Tosi sama kun sulla.Ja virallinenkin menee kesäkuuhun vähän riippuu millasella kierron pituudella oikein pitäs laskea koska 28 ei pidä mulla paikkaansa. 32 ehkä parempi
. Hyvä ku 2 kertaa tän käyny läpi ja ihan kuutamolla taas
![]()
Paljon onnea ja tarrasukkia!Mielenkiintosta että tämä on ollut muillakin oire.Itse toimin samoin kun oli pakko saada jotain alas. Oli kova paikka, mutta väliaikasta.
Naurattanut välillä ne ruoat kun ei ollut välillä hitustakaan kasviksia lautasella
.
Jaaaa voipi olla että sama taas edessä, koska en malttanutkaan odottaa huomiseen kun mies tänään etänä ja oli siis helppo testata rauhassa. Ja tuli tällainen.Tänään dpo 14
View attachment 148455