N
Nuorena äidiksi
Vieras
Helou,
Täällä olis neuvolan mukaan rv 9+1 mutta tuskin vielä niin isoilla viikoilla mennään kun ovulaatio oli myöhemmin. Joka tapauksessa ultraan menen vasta 28.10 kun otetaan silloin nuo sikiöseulonnat, joita kyllä epäilen jos raskauden kesto on pienempi kun mitä on arvioitu. Labratkin olen jo varaillut. :)
Mutta toistaiseksi olen yrittänyt tsempata itseäni. Päivät vaihtelee paljon ja välillä on tosi vaikeaa, varsinkin kun alkuraskaus laukaisi mulla taas ahdistuneisuushäiriön poikasen. Kuitenkin pikkuhiljaa eteenpäin ja en ole yhtään vuotanut eikä ole ollut mitään kipujakaan, joten haluaisin uskoa, että tällä kertaa mennään maaliin saakkaVaikeena ollut myös iho ja tämä raskaus ei saanut mua lainkaan hehkumaan
Päinvastoin, olen koko ajan ihan hiilenä, raivoan ja kiukkuan ties mistä, akne valtasi kasvot ja hiukset rasvoittuu hetkessä. Lisäksi rinnat kasvoi varmaan kaksi kuppikokoa ja vatsa on nyt jo niin pullollaan, ettei mitkään housut meinaa mennä kiinni, eikä takitkaan rintojen kohdalta :bag: Ahdistava olo kaikkiaan, mut en ole kertaakaan oksentanut. Ehkä tämä tästä ajan kanssa.
Amandatt, jos olet vielä linjoilla suuret voimahalit täältä
Niin surullinen tapahtuma on taas teillä käynyt, että ihan sattuu sisimpään. Olen aivan valtavan pahoillani ja ymmärrän, jos nyt ei ole ajatuksissa uusi yritys![]()
Keskenmenot on niin raskaita, yksinäisiä ja kamalia kokemuksia, että siihen ei sanat edes riitä. Ymmärrän niin hyvin, jos joku jättää yrittämisen kokonaan keskenmenojen vuoksi, sillä ei sellaista pitäisi kenenkään kokea, ikinä. Jos vielä haluat tänne tulla kuumeilemaan, niin täällä ollaan. Olet ajatuksissa. Ja, jos joskus päädyt jälleen raskautumaan, niin nuo pienet enkelivauvat kulkee aina sillä polulla, jota kuljet, saattamassa matkaajaa![]()
Onpa kiva kuulla että siellä on mini yhä kyydissä! Tsemppiä tosi paljon ja rukouksia et kyyti tulee syliin asti

Päinvastoin, olen koko ajan ihan hiilenä, raivoan ja kiukkuan ties mistä, akne valtasi kasvot ja hiukset rasvoittuu hetkessä. Lisäksi rinnat kasvoi varmaan kaksi kuppikokoa ja vatsa on nyt jo niin pullollaan, ettei mitkään housut meinaa mennä kiinni, eikä takitkaan rintojen kohdalta :bag: Ahdistava olo kaikkiaan, mut en ole kertaakaan oksentanut. Ehkä tämä tästä ajan kanssa.

Olikohan joku muukin vielä! Taidan nyt itse siirtyä enemmän taustailemaan, kiitos vielä kaikille onnitteluista! Olette mahtavia tyyppejä ja toivon pikaista plussaa teille jokaiselle 

eli paina lainaus, sit otat ylimääräset härpäkkeet eli noi [ ja quote ym viivat pois vaan alusta ja lopusta ja kirjotat omat tiedot sinne 

Jos se helpottaa ni tee vaikka ylihuomenna uusi testi. Tsemppiä sulle piinailiun!
Tsempit sinnekkin!
Ei pitäisi ottaa niin hurjasti itteensä näistä ja antaa asioiden mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Kyllä ne silti osuu ihon alle ja harmittaa, kun tuntuu että osalta läheisistä ei riitä ymmärrystä tai edes halua ymmärtää sitä, että luomuraskaus ei aina ole itsestään selvyys