Raskaaksi 2020

Aamun pettymys. Viiva lähes tulkoon kadonnut. Jos oikeen tihrustaa näkee jotain hentoa jonka voi melkein sanoa viivanpaikaksi. Oli ehkä hitusen laimea pissa, mutta niin oli eilenkin.
Testaan kyllä myöhemmin uudestaan. Joskus ennenkin tehnyt haalenemisen ja sit seuraava vasta vahvistunut. Toivottavasti kyse ois sellasesta.
Tää oli muutenkin taas tällänen versio missä kontrollikin on melkein musta.

Liitteet

• IMG_20201008_100414.jpg
    IMG_20201008_100414.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 189
Lämmöt kuitenkin 37 ja tänään vasta dpo 10,joten toivoa on. Vaikka oishan sitä ollu kiva nähdä vahvistunut testi. Kauhee nälkä ainakin on. Taas :grin

Onnittelut plussanneille! :smiley-bounce016

ON: vasen munasarja alkoi tuikkailemaan jo kp8, oireet jatkuneet vasemmalla ja kohdussa nyt muutaman päivän ja eilen illalla alkoi eggikset. Nyt kp11 ja en oo saanut vahvaa viivaa ollenkaa precheckin tikkuihin vaikka aloin heti tikuttaa tuolloin kp8 illalla, haaleet viivat vain ja eilen illalla nega. Tallettelut kp9, kp11 ja varmaankin vielä kerran.

Mulla siis säännöllinen kierto 28 päivää. Lämmöt aamulla 37. Omien olojen mukaan ovulaatio oli eilen ja kyllähän se 48h aikaikkunaan myös tikkujen hailakoista viivoista menee. Vasen munis tykyttää edelleen ja kohdussa kans painetta. Viime kierrossa ovis kp13. Kaipa tässä muutaman päivän huvikseen tikuttelen vielä.

Muokattu viimeksi:
Nyt ultrassa näkyy haalea vaaleanpunanen viiva ilman testin purkamista :love017 en vain hirveästi näihin ultriin luota, mutta nyt on muissakin testeissä haaleita haamuja näkynyt. Voi kunpa tämä onnistuisi.

Liitteet

• IMG_20201008_105607.jpg
    IMG_20201008_105607.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 229
Taas haamuja leijailee, jeeee! Muuttukoon huomiseksi jo vahvoiksi viivoiksi!!

On: ovispäivä, aamusta oli niiiiiiiin kipee oikea munis et ois tehny mieli ottaa särkylääke, mut noudatin miehen reseptiä ja hoidettiin akuuttina munan puutteena! Nyt saa alkaa piinailee! Tosin nautiskelen tuota miehen lääkettä varmuudeksi vielä huomennakin ettei vaiva pahene :happy:

Pakko oli jo testailla uudestaan, one step ei herkkä näyttää kans jonkinlaista purtevaa haamua testiajalla :rolleyes: meni kuva aika sutuksi, mutta ehkä siitä vähän erottaa.
Edit. No ei erota vaan katos värit kokonaan. Kokeilen aijaahan ladata
Edit. Aijaa ei toiminu mulla, tai ei antanut ladata kuva :sorry: joten ootellaan

Liitteet

• IMG_20201008_111519.jpg
    IMG_20201008_111519.jpg
    30.1 KB · Katsottu: 201
Muokattu viimeksi:
Voot, sori taas omia pohdintoja tähän väliin, mutta mitähän tää nyt on!? Ovis oletettavasti oli viikonloppuna (lauantaina illansuussa nippasikin). Nyt on ollu kuivempaa ku Saharassa! En oo varmaa ikinä kokenut tällästä kuivuutta, oikeesti :grin ! Ja jos vv pitäs lisääntyä, ni sit tää ainakaan oo mikään tärppikierto o_O. Muuten kyllä edelleen pidän hyvää fiilistä ja positiivista ajattelua yllä, et tää on meidän kierto :happy119

Mullakin tämä kierto on ollut kokonaan tosi kuiva, oviksen aikaan edes en huomannut juuri mitään. Vasta tänään kun menkkojen olisi pitänyt alkaa on vv lisääntynyt reippaasti.

Kauhee testihimo olis vaiks pessimistinen olo:banghead: huomenna testailen... täytyy ihmisen kiusata itseään.

Pakko oli jo testailla uudestaan, one step ei herkkä näyttää kans jonkinlaista purtevaa haamua testiajalla :rolleyes: meni kuva aika sutuksi, mutta ehkä siitä vähän erottaa.
Edit. No ei erota vaan katos värit kokonaan. Kokeilen aijaahan ladata
Edit. Aijaa ei toiminu mulla, tai ei antanut ladata kuva :sorry: joten ootellaan

Kyllä siinä jotain näkyy! <3 Paremmin kun zoomaa tuota pikkukuvaa eikä klikkaa auki.

Kyllä siinä jotain näkyy! :Heartred Paremmin kun zoomaa tuota pikkukuvaa eikä klikkaa auki.

Sellanen ihan hentoinen siinä on. Nyt lun katsoin niin kuivuneesta se oli lähes kadonnut se haamulainen, yleensä viivanpaikat ym. Ainakin jää näkyviin vaan selvemmin kun kuivaa, joten voiskohan olla :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Alan olla ihan vainoharhanen ja sekasin. Mulla on alaselkä ihan tosi kipeä (sängystä nouseminen on hankalaa ja sitten pitää hetki kävellä kyyryssä ennen kuin saa selän suoristettua) ja ihan hirveitä menkkakipuja. Ne ei tunnu koko ajan mutta välillä tosi voimakas polte. Välillä tulee semmoisia kovempia pistäviä tuntemuksia, jotka säteilee reisiin. Lisäksi rinnat on arat ja nännit tosi kipeät. Voiko nää olla ihan normaalin raskauden oireita vai enteileekö kemiallista tai keskenmenoa? Anteeksi panikointi, tiedän, ettei tässä vaiheessa voi kuin odotella, mutta tahtoisin tietää, että uskallanko yrittää edes ajatella olevani raskaana.

Ihanaa kun plussailette! Mulla dpo8, viel ei näy testeissä mitään. :) Koitan pysytellä kärsivällisenä.

On: Mulla on ollu nyt ihan tosi pahana tää flunssa. Ei ole tullut kuumetta, mutta en ole ihan hetkeen nukkunut yhtä huonosti kuin tämän viikon aikana. Herään joka yö siinä neljän jälkeen enkä saa enää unta, vaikka olisin mennyt tosi myöhään nukkumaan ja väsymys on luokkaa lekalla päähän. Oon tosi itkuherkkä, mikä on mulle flunssassa tavallista. Pää on iiiiihan täynnä räkää ja nenä tukossa.
Voisko tää jo loppua? :bored::hungover::confused: :help

Sofin herkkä puikko :rolleyes: tää oli eilen vielä puhdas nega.

Ja samasta pissasta vielä rfsu liuska testiajalla :)

Liitteet

• IMG_20201008_130008.jpg
    IMG_20201008_130008.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 189
  • IMG_20201008_130735.jpg
    IMG_20201008_130735.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 185
Muoks lista pois kun meni väärä vuosi lasketulle ajalle ja toinenkin ehti jo sitä päivittää.. Seuraavalla sivulla siis oikea :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin