Raskaaksi 2020

Dpo 12 ovistestailun perusteella eli aika paljon jo :sad001

Minä päivänä uskot et menkat olis alkamassa? Mä voisin saada hyvin tollasen hailuran vielä noilla päivillä. kun usein kierto sen 28päivää, eli dpo14 alkais menkat jos alkaa. Usein saan vasta selkeemmän viivan just sillon ja joitain päiviä jälkeen.

Asiasta pupuiluun. Miten teillä ollaan näin kierron aikana pupuiltu? :hilarious::angelic: me ollaan menty 2-3päivän välein, mutta o+ tullen silloin ja seuraavana päivänä vielä.
On vaihdellut eri kierroissa. Jossain kierroissa ollaan pupultu lähes joka päivä, oviksen aikaan joka päivä, koska on vaan tehnyt mieli. Mutta silti raskauduin viime kierrossa, jossa pupuilua vain kp 8, 11, 13 ja 18. O+ tuli kp 11.

Minä päivänä uskot et menkat olis alkamassa? Mä voisin saada hyvin tollasen hailuran vielä noilla päivillä. kun usein kierto sen 28päivää, eli dpo14 alkais menkat jos alkaa. Usein saan vasta selkeemmän viivan just sillon ja joitain päiviä jälkeen.

Mulla on ollut luteaalit 11-14 päivää. Flo ennustaa sen perusteella huomiselle menkkoja. Ovis oli aika myöhään (kp 18) ja nyt siis kp 30.

Koitan iltapissistä vielä jotain toista testiä, hain marketista läjän. :nailbiting:

Mulla on ollut luteaalit 11-14 päivää. Flo ennustaa sen perusteella huomiselle menkkoja. Ovis oli aika myöhään (kp 18) ja nyt siis kp 30.

Koitan iltapissistä vielä jotain toista testiä, hain marketista läjän. :nailbiting:

Peukut pystyyn :smiley-angelic001

Asiasta pupuiluun. Miten teillä ollaan näin kierron aikana pupuiltu? :hilarious::angelic: me ollaan menty 2-3päivän välein, mutta o+ tullen silloin ja seuraavana päivänä vielä.

Aika rennosti ollaan nyt toistaseks menty, meil niin paljon kaikkee hommaa tässä, ettei ihan joka hetki ehdi panna eikä myöskään pystykään :grin
Mut aika lailla varmaan just noin et parin kolmen päivän välein ja sit ku oviksen ajat on lähellä ni se on sit joka päivä ja monta kertaa, kun tuo ukkeli ei saa näppejään irti musta :hilarious:

Täällä vanhakin jaksoi taas vähän innostua, kun tänään töistä kotiin ajaessa sattui ihan älyttömästi alavatsalle. Ihan kuin joku olis ronkkinu mun sisuskaluja :hungover: ja napannu palan mun kohdusta. No, tottakai voi olla mistä vaan johtuvaa ja varsinkin kun mulla on nyt ollu alaselkäkipuja useamman päivän, joku paha jumi kun niin vihloo. Mutta toki heti heräs toivo, että oliko nää nyt niitä kiinnittymiskipuja!??!

Muutoin olin tän kierron ja koko yrityksen suhteen heittäny aikalailla kirveen kaivoon... Ollu jotenkin niiiiin masentunu tästä kun ei millään onnistu raskautumaan. Ja ajattelin ettei nyt osunu ees pupuilut oikein kohdilleen... Toki en oo mitannu lämpöjä enkä tikuttanu ny ovista, et silleen en voi varma olla oviksen ajakohdasta. Tissikivusta päättelen et suunnilleen dpo8 olis ny :rolleyes:

Mä jo kaipailinkin sua Boris! Aattelin, et olit jo plussannut :bag: Monesko yk. teillä menossa ja yrittelittekö monetta?
Nyt kaikki toivo sinne, jospa siel ois tärppi käynyt ja pieni matkassa :happy:

Muuten asiasta kukkaruukkuun. Näin unta yöllä, että tein positiivisen testin ja koska oltiin kylässä nii en voinut siitä kertoa kellekään :grin
Kaikkee sitä näkeekin :hilarious: vissii liikaa nää vauvat mielessä.
Mulla nippailee jo nyt kp5 vasenta munasarjaa, vuoto aika lailla lopuillaan, mut et eikai se ovis nyt näin pian, tosin pari kertaa ollut tälleen ihan vuodon perään ja just vasuri puolelta, mut sit limis ei ehdi riittävän paksuksi :nailbiting: tikutkin vielä postissa, jospa nyt antais odottaa vielä :bag:

Meillä pupuillaan ovikseen asti 2-3 päivän välein ja muuten sit sillon tällön. Ei miehellä meinaa kunto riittää tähänkään, kun tosiaan se ”normitahti” on ehkä kerta viikkoon :smiley-ashamed004 mutta viimeksikin tällä mallilla raskauduin eli toivotaan et riittäis nytkin :smiley-angelic006 kattellaan sit jos ei mitään ala tapahtua!

Multa pitäis Google ottaa pois tai puhelin ylipäätänsä iltaisin... :hilarious: Nyt aloin miettii jos en edes ovuloi:laughing002 ai kamala, lupaan etten enää lueskele mtn tälläsiä!
Tulis nyr vain o+ niin pääsis toiseen pähkäilen aiheeseen:cool14

Jaa-a eipä se iltapissi yhtään viisaammaksi saanut. :nailbiting: Viivanpaikan sain kaikkiin RFSU 25 & 10 herkkyydellä + Pregcheck ilmeisesti 25 herkkyydellä. :eek: En sit tiedä miltä nää näyttää kuivuneena vrt. se apteekin aikaisemmin tehty.

Fiksumpaa olisi varmaan ollut odottaa suoraan aamuun tai vaikka kauemminkin, mutta malttia ei ole kyllä yhtään. :sorry:

Liitteet

• IMG_20200714_221311__01__01.jpg
    IMG_20200714_221311__01__01.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 232
  • IMG_20200714_221551__01.jpg
    IMG_20200714_221551__01.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 236
Jaa-a eipä se iltapissi yhtään viisaammaksi saanut. :nailbiting: Viivanpaikan sain kaikkiin RFSU 25 & 10 herkkyydellä + Pregcheck ilmeisesti 25 herkkyydellä. :eek: En sit tiedä miltä nää näyttää kuivuneena vrt. se apteekin aikaisemmin tehty.

Fiksumpaa olisi varmaan ollut odottaa suoraan aamuun tai vaikka kauemminkin, mutta malttia ei ole kyllä yhtään. :sorry:
Kaikissa näkyy hailakka, mutta selvä PUNANEN viiva :love017 oooo, mitenkähän se siitä kehittyy :woot: jännää!

Kaikissa näkyy:gen014 nyt päivän tauko.
Ei noin moni nyt turhaa anna:wink

Kiitos Pöllänen ja Alloha kannustuksesta. :Heartred:Heartred Toivotaan et lähtisivät vahvistumaan. :smiley-angelic001 Oon jotenkin itse nyt ihan shokissa näistä, kun en tän yrityksen aikana ole saanut kuin muutaman haaleaakin haaleamman haamusen. :wideyed: Siksi oon jotenkin nyt epäileväinen tästä. :nailbiting:

Muokattu viimeksi:

Kyllä nuo on jo haamulaisia. Varsinkin kun pc antaa noin selkeän. Mulla pc:n viivanpaikka oli tuohon verrattuna lähes näkymätön.:smiley-bounce016.

Ehkä tästä voi tulkita, että jotain on tapahtunut tai yrittänyt tapahtua ainakin. Tuskin tosiaan kaikki neljä testiä näyttäisi haamua ihan turhaankaan. :think005 Mutta vielä ei tietysti tiedä mihin suuntaan tämä tästä kehittyy. :smiley-angelic001

Itseni tuntien testaan aamulla uudestaan, mutta pitää jättää torstaille sitten loput. Jos ei ala siis menkat ennen sitä. :eek:

Superisti kiitoksia taas tulkinta-avusta ja vertaistuesta :Heartred

Mä luotan kyllä PC:n testeihin ja sinun testissä kyllä selvä haamu. Toivotaan vahvistumista! :smiley-angelic001

Mulla oli rfsu samanlainen dpo9 ja siitä se sit lähti vahvistumaan. Näyttää kyllä lupaavalta.:nailbiting:

Oi, nyt vahvistumista! :smiley-bounce016

ON: Ja tulihan ne menkat sieltä, niinkuin aavistelinkin. Muutaman päivän etuajassa, mutta kuitenkin. Ei sitä haluaisi kokea oloaan pettyneeksi, kun oli kuitenkin vasta ensimmäinen varsinainen yritys. :wideyed:

Lisäksi tuntui kuin kierto olisi kestänyt ikuisuuden. Johtuu varmaan siitä kun oon ollut lomalla ja kerinnyt asiaa miettiä jatkuvasti. :grin Seuraava kierto toivottavasti menee sujuvasti omalla painollaan, jospa en töiden lomassa asiaa niin kovin kerkeisi ajatellakkaan. :grin

Täällä kyllä on pakko vähän väliä käydä lukemassa teidän muiden kuulumisia, sen verran on koukuttava. :hilarious:

Täällä toiveissa raskautua vielä tälle vuodelle:hello ehkä liian kunnianhimoinen tavoite, ottaen huomioon endo-taustan, mutta kierukan poisto ensiviikolla ja siitä se sitten lähtee :Heartred toiseen topicciin kirjottelinkin endosta ja tilanteesta enemmän, sitten huomasin tämän keskustelun. Kohta napsahtaa 34v mittariin, kaksi lasta aiemmasta suhteesta ja uusperheenä elellään nyt, toiveissa puolison kanssa ensimmäinen yhteinen lapsi. Muistan nuo ajat kun joskus laski päiviä malttamattomana, nyt olen asennoitunut niin, etten laskeskele :biggrin ja ei varmaa onnistu, sitä laskee unissaankin.. hirveästi kuulumisia ei tietenkään näin alussa tule kirjoiteltua, mutta kiva lukea muiden ajatuksia ja pitää peukkuja teille :Heartred

Takaisin