Raskaaksi 2020

Täällä varmaan jollain on kokemusta Sofin liuskaovulaatiotesteistä? Onko ne näyttäneet kuinka selkeästi positiivisen tuloksen? Luulen, että mun ovulaatio meni eilen, vaikka testi ei ollutkaan ohjeen mukaisesti positiivinen.. Viiva oli kuitenkin tummin ja tänään jo huomattavasti haaleampi. Lämmöt ei oo vielä nousseet, mutta tuli sellainen epäilys.

Meiltä jäi eilen peiton heiluttelut sopivasti väliin, kun olin kertakaikkisen väsynyt töiden jälkeen ja pikkuneiti 10kk ei millään halunnut mennä nukkumaan. Yritän nyt toiveajatella silti, oli meillä yritystä useampana päivänä aikaisemmin kuitenkin, jos siellä joku onnekas ois ollu oikeaan aikaan. Näin jatkoa ajatellen mitä ovulaatiotestejä te suosittelette? En halua varmaan samoilla mennä enää, vaan jollain mihin voisi luottaa vähän enemmän, mutta ei kuitenkaan maksais miljoonia :hilarious:
Mulla antoi sofin liuskaovistesti selkeän plussan 23.6. Ja nyt olen raskaana rv4+3 :cat: ja oireetkin oli sen mukaiset että ovis oli täsmälleen sinä päivänä ku sofi sitä ennusti

Ja niinhän siinä kävi tosiaan että huomenna on kp1.

Tympäyttää ihan hitosti että ovis saattaa sattua juuri mun reissun kohdille, kun lähetään pojan kans kaksin. Clue ennustaa nyt seuraavaa ovista just sinne viikon reissun keskikohtaan... Toisaalta taas tässä päättyneessä kierrossa mun ovis oli vasta kp17, ja jos tässä uudessakin vasta silloin, niin sit ehdin tulla reissulta jo pois. Kohtalon ivaa oikeesti jos ensin meillä jäi ovis hyödyntämättä koska just 1,5vrk miehen työreissu osui siihen ja oltiin jo yli viikko talleteltu joka ilta ku hullut kaniinit ja nyt sit seuraavas kierrossa se ovis saattaa olla just siinä kohtaa ettei ne tallettelut ennen lähtöä kestä sinne ovikseen :sad015 :BangHead Oi pliis anna seuraavan oviksen olla taas vasta kp17 :smiley-angelic001

Pakko tulla pärisemään kun tässä talleteltiin ke ja pe ja nyt näyttäisi siltä että ovis siirtyy huomiseen ja tänään mies vaan kiukutteli eikä heiluteltu peittoa. Prkl!:mad::mad::mad:

Tosin elättelen pientä toivoa koska tänään oli ihan järkyt kivut mitkä voisivat olla juurikin irtoamiskipuja että jos siellä joku olisi ollut odottelemassa oikeassa paikassa :rolleyes: kp15 meneillään ja yleensä kierto on ollut n.29 päivää...

Voi nää seksin ajoittamiset on välillä kyllä hankalia - mies on ens kuussa viikon reissussa ovulaation aikoihin. Ei siinä muuten mitään, mut keljuttaa kun siirtyy sit yritys syyskuulle jos ei tästä meneillä olevasta kierrosta tärppää. Ja syyskuussa sit näyttäis että ovulaatio sattuu pitkään odotetulle viikonlopulle jolloin näen opiskelukavereita.. Dammit! :D

Pitäisköhän vaan suoraan liittyä "raskaaksi 2021"-ryhmään (ja joko sellainen on? :grin)

Tais olla kemiallinen raskaus täällä. Viiva tänään haaleempi kuin eilen.
Vetää sanattomaksi ja surettaa aivan älyttömästi. :sad010

Alloha joo mä tein luki pregnant mut en oo sen jälkeen halunnut. Kirjoitin toisaalle et mua rauhoittaa enemmän ku en tee. Ennen gynelle menoa kyllä teen toki mutta nyt koen olevani niin paljon rauhallisempi etten halua turhaa stressiä

Joo ei kannata mtn turhaa stressiä ottaa
:Heartred

En nää mitään, joten kroppa taitaa vaan sekoilla huolella :sorry:

Liitteet

• IMG_20200713_071721.jpg
    IMG_20200713_071721.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 189
Täällä edelleen haamuilee, mutta tosi onneton on viiva edelleen. Eilen illalla alkoi menkkajomot ja jatkuu nyt paljon voimakkaampina. Eli niinköhän se oli vain kiinnittymisyritys tai sitten nää kaikki testit antaa vaan hirveitä viivanpaikkoja :(

Täällä edelleen haamuilee, mutta tosi onneton on viiva edelleen. Eilen illalla alkoi menkkajomot ja jatkuu nyt paljon voimakkaampina. Eli niinköhän se oli vain kiinnittymisyritys tai sitten nää kaikki testit antaa vaan hirveitä viivanpaikkoja :sad001

Mulla ihan sama Reggie.
Tää olotila on ihan kamala ja haluisin itkee kokopäivän, mutta pakko yrittää jotain tehdä. :sorry:

Täytyy kyllä sanoa että tää kyllä pisti mielen matalaksi, haluisin ottaa vaan valtavan suklaalevyn ja mennä itkemään peiton alle. Mutta täytyy töitäkin tehdä... Kylläpä tuo testi jotain ois näyttäny jos jotain näytettävää ois, kuitenkin dpo19. Ehkä ne 2,5 vuorokauden niukat menkat vaan oli semmoset. Ärsyttää ihan kamalasti kun aloin iskeä kauheesti toivoa tähän kiertoon kun oli kaikenlaista erikoista oiretta. Nyt vaan sit vituttaa kaikki eikä jaksais yhtään mitään. Se pieni kivuton vuotokin oli vaan jotain kropan omaa sekoilua. Päätäkin vaan nyt särkee ja aavistuksen huono olo. Siis voisko tää kroppa nyt vaan maagisesti olla ok, oisko liikaa pyydetty .-.

Liityn tähän itkukerhoon.

Mitenhän sitä pukisi sanoiksi ajatuksensa? En osaa, vaikka yleensä olenkin suhteellisen verbaalinen kaveri. Menkkajomot alkoivat viime yönä ja niin vaan palasi myös IBS paskahuusissa istuminen ja orastava migreenikin toista kertaa viikon sisään. Aamulämmöt droppasivat puolisen astetta ja aamun testi täysin blanco.

Kaikkihan tietää mitä tämä tarkoittaa? :arghh: Itkettää koko ajan ja mieli on A-I-V-A-N maassa. Kuulin aamulla, että hyvä ystäväni on vaimonsa kanssa yrittänyt puolitoista vuotta ja kärsinyt yhden keskenmenon. Itsellä menossa yk2... Ei tavallaan ole "oikeutta" kitistä, kun vasta päästy alkuun tässä hommassa, mutta sit kuitenkin "Ja v***t! Mulla on kaikki oikeus kitistä, koska pelottaa ja ahdistaa, että tästä hommasta ei tule kuunaan yhtään mitään!"

Millä sitä tsemppaisi itseään? Olen tehnyt periaatepäätöksen, että mitään "ihmekeinoja" en ala kokeilemaan, greippimehu (tosi ihme :grin) oli käytössä tässä kierrossa, ja ovislimat oli onnettomimmat ikinä! Eli ainakaan sitä en jatka :shifty: Ensi kierto aikaa yrittää ennen LEEP aikaa ja taukoa... Seuraava munasolu irronnee oikealta, eli ovis tulee taas olemaan joskus kp28, jippii.

View attachment 91663

Siinä ylempänä aamun eka ja alempana aamun toka.
Aika onnettomalta näyttää...:sorry:

En tiedä lohduttaako tämä, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon:Heartred ja toi toinen tosiaan aamun toka pissa niin luultavimminkin on laimea. Viiva edelleen näkyy ja ylemmässä yläreunasta viiva vahva viivan alku.
Millon sun kk pitäis alkaa? Jospa viel illalla tikutat?

En tiedä lohduttaako tämä, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon:Heartred ja toi toinen tosiaan aamun toka pissa niin luultavimminkin on laimea. Viiva edelleen näkyy ja ylemmässä yläreunasta viiva vahva viivan alku.
Millon sun kk pitäis alkaa? Jospa viel illalla tikutat?

Sehän tässä on ongelma, kun mä en oikein tiedä missä kohtaa kiertoa mennään. :facepalm:
Veikkaisin että Dpo11 tai sitten aiempi. :shy:
Ovulaatiotuntemusten mukaan ois vasta Dpo 8.

No kattellaan... Voihan se vielä vahvistuakin, vaikka näyttää toivottomolta. :happy:

Kiitos lohdutuksesta, ainahan se auttaa. :Heartred

Sehän tässä on ongelma, kun mä en oikein tiedä missä kohtaa kiertoa mennään. :facepalm:
Veikkaisin että Dpo11 tai sitten aiempi. :shy:
Ovulaatiotuntemusten mukaan ois vasta Dpo 8.

No kattellaan... Voihan se vielä vahvistuakin, vaikka näyttää toivottomolta. :happy:

Kiitos lohdutuksesta, ainahan se auttaa. :Heartred

Dpo8 mukaan mä menisin viivan perusteella. Mun vaisto sanoo että hyvin tää menee:Heartred

Niin kauan ku hillot jää tulematta niin:hello2

Täällä testiin tulee enää haamun haamun haamu. Kuva on testiajan jälkeen, näkyi hieman paremmin ennen kuin kuivui. Mutta kyllä tää ensi viikolla jo nega varmasti on :smiley-angelic001

Mies tulee illalla kotiin, eli viimeistään huomenna päästään puhumaan kunnolla niistä sen työkuvioista. Saas nähdä joutuuko tosiaan asennoitumaan niin, ettei meille kolmatta lasta tule.
Kyllä meidän elämä on hyvää näiden kahdenkin kanssa, mutta silti...

Liitteet

• IMG_20200713_093327.jpg
    IMG_20200713_093327.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 169
Takaisin