Raskaaksi 2020

Täällä varmaan jollain on kokemusta Sofin liuskaovulaatiotesteistä? Onko ne näyttäneet kuinka selkeästi positiivisen tuloksen? Luulen, että mun ovulaatio meni eilen, vaikka testi ei ollutkaan ohjeen mukaisesti positiivinen.. Viiva oli kuitenkin tummin ja tänään jo huomattavasti haaleampi. Lämmöt ei oo vielä nousseet, mutta tuli sellainen epäilys.

Meiltä jäi eilen peiton heiluttelut sopivasti väliin, kun olin kertakaikkisen väsynyt töiden jälkeen ja pikkuneiti 10kk ei millään halunnut mennä nukkumaan. Yritän nyt toiveajatella silti, oli meillä yritystä useampana päivänä aikaisemmin kuitenkin, jos siellä joku onnekas ois ollu oikeaan aikaan. Näin jatkoa ajatellen mitä ovulaatiotestejä te suosittelette? En halua varmaan samoilla mennä enää, vaan jollain mihin voisi luottaa vähän enemmän, mutta ei kuitenkaan maksais miljoonia :hilarious:

Kyllä on eroa tämän pöiväsellä tikutuksella.. Päivä vs Ilta. :wideyed:
Ovista odottaen

Liitteet

• IMG_20200712_200339.jpg
    IMG_20200712_200339.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 151
  • IMG_20200712_202820.jpg
    IMG_20200712_202820.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 152
Tosi tympeitä osaa olla toiset ihmiset. Tottakai suurinosa tiedostaa sen, että ihan varhaisilla viikoilla kemialliset, keskenmenot yms. Suht yleisiä, muttei toisen iloa ja innostusta saa noin latistaa. :shifty:

Hei vähän galluppia, mistäs päin Suomea naiset kirjoittelette? Ei ole tietenkään pakko vastata jollek halua:hilarious: itse Satakunnassa asustelen.

Tosi tympeitä osaa olla toiset ihmiset. Tottakai suurinosa tiedostaa sen, että ihan varhaisilla viikoilla kemialliset, keskenmenot yms. Suht yleisiä, muttei toisen iloa ja innostusta saa noin latistaa. :shifty:

Hei vähän galluppia, mistäs päin Suomea naiset kirjoittelette? Ei ole tietenkään pakko vastata jollek halua:hilarious: itse Satakunnassa asustelen.
Mäkin tiedän että riski on vielä mut ei kukaan vie mun iloa pois! :)

Mähän kirjoitan ulkomailta mut Oulussa aloitettu yritys

Varsinais-Suomesta :cool:

Täällä varmaan jollain on kokemusta Sofin liuskaovulaatiotesteistä? Onko ne näyttäneet kuinka selkeästi positiivisen tuloksen? Luulen, että mun ovulaatio meni eilen, vaikka testi ei ollutkaan ohjeen mukaisesti positiivinen.. Viiva oli kuitenkin tummin ja tänään jo huomattavasti haaleampi. Lämmöt ei oo vielä nousseet, mutta tuli sellainen epäilys.

Meiltä jäi eilen peiton heiluttelut sopivasti väliin, kun olin kertakaikkisen väsynyt töiden jälkeen ja pikkuneiti 10kk ei millään halunnut mennä nukkumaan. Yritän nyt toiveajatella silti, oli meillä yritystä useampana päivänä aikaisemmin kuitenkin, jos siellä joku onnekas ois ollu oikeaan aikaan. Näin jatkoa ajatellen mitä ovulaatiotestejä te suosittelette? En halua varmaan samoilla mennä enää, vaan jollain mihin voisi luottaa vähän enemmän, mutta ei kuitenkaan maksais miljoonia :hilarious:
Voi olla, että sun lh ei nouse niin korkeelle, etkä siks saanu huippua kiinni. Sofeja käytin vaan muutaman, kun kaverilta jäi niitä yli, mutta mun kokemuksen mukaan ei kunnolla tummuneet. Pcn testit oon todennut parhaiksi, millään muilla en oo saanut selvää ovisplussaa. Tässä vertailun vuoksi samasta pissasta tehdyt pcn ja onestepin ovistestit.

Liitteet

• IMG_20200501_082458.jpg
    IMG_20200501_082458.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 152
Voi olla, että sun lh ei nouse niin korkeelle, etkä siks saanu huippua kiinni. Sofeja käytin vaan muutaman, kun kaverilta jäi niitä yli, mutta mun kokemuksen mukaan ei kunnolla tummuneet. Pcn testit oon todennut parhaiksi, millään muilla en oo saanut selvää ovisplussaa. Tässä vertailun vuoksi samasta pissasta tehdyt pcn ja onestepin ovistestit.

Oho mikä ero

Jep niinpä, minä tiedän kyllä, että tässä voi käydä vaikka mitä vielä, mutta koitan silti iloita :)

Pohjois-Savosta oon!

Pk-seudulta täällä :)

kp6 ja menkat loppu jee, nyt voi aloittaa harjoitukset :grin ollaan niin paljon reissussa ja muiden nurkissa tässä heinäkuussa, et täytyy yrittää hyödyntää kaikki mahikset :cool: kp14 odotan ovista eli seuraavalle maanantaille. Onpa ollu kyllä tosi väsyny olo menkkojen aikaan, että ihanaa olla lomalla.

Onpa iso ero! Kiitos tästä. Hankin jotain toisia testejä rinnalle, jos ja kun vuoto taas alkaa. Kerrankin yritin tosi tarkkaan ja sit meni kuitenkin ohi :grin Teen huomenna vielä varuiks, mut uskoisin että eilinen olis ollu se positiivinen jos joku ois ollu

Sama!

Pk-seudulta täällä :)

kp6 ja menkat loppu jee, nyt voi aloittaa harjoitukset :grin ollaan niin paljon reissussa ja muiden nurkissa tässä heinäkuussa, et täytyy yrittää hyödyntää kaikki mahikset :cool: kp14 odotan ovista eli seuraavalle maanantaille. Onpa ollu kyllä tosi väsyny olo menkkojen aikaan, että ihanaa olla lomalla.
Itse oon alunperin Helsingistä kotosin, mutta täällä Satakunnassa jo kohta 8 vuotta asunu.

Oho, melko ero testeillä. Itse olen onestepeillä ja sofeilla. Sofit kyllä tummu, minulla ne loppu just oviksen aikaan ja sen tikutin onestepillä onnistuneesti sitten.. nyt ajattelin seuraavaan kiertoon panostaa ja ostaa muita testejä ja diginki vois investoidao_O

Minä inhoan ihmisiä jotka näkee aina jotakin negatiivista kaikessa. Heiltä ei tule mitään kannustavaa kommenttia, vaan aina löydetään joku "vika" ja ei osata iloita toisen puolesta.. he itse kyllä odottavat muilta ymmärrystä, mutta eivät osaa antaa samaa muille. Itsellä tällaisia ihmisiä ympärillä ja he eivät todellakaan esim nää viivoja testeissä tai sieltä nakataan joku ilkeä kommentti.. itse olen luonteeltani perus positiivinen ja haluan uskoa hyvään ja ihan sillä omalla asenteella, hymyllä tai sanoilla voit saada niin paljon hyvää aikaiseksi. Tässä tällaisia ajatuksia aiempiin keskusteluihin :happy:

Täällä menossa kp 25/28.. viimeisen puolivuotta kierrot tosin olleet aina 22-25 päivää ja siksi olenkin nyt ihmeissäni kun vuotoa ei kuulu. Ovista en saanut bongattua ja en lainkaan usko raskauteen, kun hormonit tosiaan ovat ihan sekaisin... täytyy testata varalta muutaman päivän päästä :sorry: kohtua ajoittain nipistelee ja olen selvästi normaalia väsyneempi ollut viimeisen viikon, mutta noi nyt voi johtua mistä vaan.

Tämä on hauskaa seurata omia oireita jotka kenties johtuvat ihan vaan muusta kun raskaudesta, mutta kiva kuulostella kehoa ja miettiä jokaista alapään tuikkausta, että enyä jos sittenkin.. :grin mulla niin varhaiset dpo:t että tuntemukset ei passaa varmaan mihinkään, mutta jännä nähdä.. satunnaisia vihlaisuja alavatsalla, rinnat tuntuu raskailta ja ovat arat(jota ne eivät ikinä ole)

Takaisin