Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jospa huomenna vahvempi tai illalla. En mä oo näihinkään turhaa viivan paikkaa saanut

Aivan samat fiilikset. Pelottaa, että viiva ei lähde vahvistumaan ja pelottaa myös, että jos vahvistuukin ja tulee taas keskenmeno.Mä en tiedä miksi olen niin pessimisti tän asian suhteen...
Tein äsken testin ja viiva oli todella haalea, mutta tottakai se on kun laimea päiväpissa.
Sama oli esikoisesta koska mulla jostain syystä aamulla tulee paras viiva, vaikka monilla tuntuu olevan toisinpäin.
Itekkin aina sanon muille, että se voi olla välillä haaleampi, mutta kun sattuu omalle kohdalle niin heti epäilee.
Olen ikuinen optimisti, mutta nyt en haluais taas pudota korkeelta.
Kemialliset on inhottavia ja masentavia kun niitä on monta, enkä halua enää yhtäkään.
Itsellä pyörii mielessä, et mahtaako tulla ees sitä haaleet vivaa. Ja sit pääsee sen jälkee jännää jos tulee, et lähteekö vahvistuuAivan samat fiilikset. Pelottaa, että viiva ei lähde vahvistumaan ja pelottaa myös, että jos vahvistuukin ja tulee taas keskenmeno.
Oon ravannut tänään pissillä jatkuvasti, tunti sitten kävin viimeksi ja taas pitäisi mennä. Koita tässä nyt pidätellä edes pari h että voisi tehdä uuden testin...
Pahoinvointi on ihan eri luokkaa kuin aiemmin, lähin salille, enkä tehnyt kuin kevyttä pumppausta niin piti lopettaa kesken. Kävin yökkäilemässä vessassa, ei tullut oksennus, mutta vatsahapon maku nousi suuhun.
just eilen kaverinkaa puhuin et on kaikki lapsiin liittyvä yhtä jännäämistä. Ensin saa jännätä raskautuuko sitä, sitten että jatkuuko raskaus, sitten miten synnytys sujuu ja tuleeko terve lapsi. Ja sit koko sen lapsen elämänJuuri tämä. Mulla oikeestaan helpotti pelot vasta, kun pääsin synnyttämään kun tiesin että nyt se tulee ulos.Itsellä pyörii mielessä, et mahtaako tulla ees sitä haaleet vivaa. Ja sit pääsee sen jälkee jännää jos tulee, et lähteekö vahvistuujust eilen kaverinkaa puhuin et on kaikki lapsiin liittyvä yhtä jännäämistä. Ensin saa jännätä raskautuuko sitä, sitten että jatkuuko raskaus, sitten miten synnytys sujuu ja tuleeko terve lapsi. Ja sit koko sen lapsen elämän

Juuri tämä. Mulla oikeestaan helpotti pelot vasta, kun pääsin synnyttämään kun tiesin että nyt se tulee ulos.
Noh... Sen jälkeen pelotti, että vauvalta loppuu hengitys ja yön aikana heräili aina tarkistamaan hengittääkö pieni.
Ei ne pelot oikeastaan häivä, niiden kanssa vaan oppii elämään.![]()

Apteekin herkkä, ehkä 1,5h pifätyksellä. En vaan voinu pidätellä kauempaa, kun järkyttävä pissihätä koko ajan. Mies jo sano, että suotta testaat kun ihan selvä homma
Haalee viiva tuli siis tähänkin. Se viiva on tuossa reunemmassa, tässä testissä on ne kaksi erillistä ikkunaa.
noni. Nyt vain odottelua että alkaa tummumaan!
eli näyttää kyllä oikeinJoononi. Nyt vain odottelua että alkaa tummumaan!
Ihan luotettavaksi tämän testin lasken. Kemiaallinen kun mulle viimeksi tuli niin tällä katsoin kk aikaan joko olisi haamu hävinnyt ja niin oli.eli näyttää kyllä oikein
just sanoin miehellekin että ei kai näin moni testi voi väärin näyttää, että kai siellä nyt edes jotain yrittää tapahtua 
Joojust sanoin miehellekin että ei kai näin moni testi voi väärin näyttää, että kai siellä nyt edes jotain yrittää tapahtua
![]()

Olen saanut kasvoille väriä ja en näytä enää elävältä kuolleelta. Kehossa on nyt sitä rasvakudosta, jota tarvitaan hormonitoimintaan. Siltikin mietin vain, että pitäisi laihduttaa.