Raskaaksi 2020

Se viiva vaan mikä tohon tulee ja sit se kerää väriä eli tosi törkeä viivanpaikka ja jos ei olis aiemmin tuota tullut niin olisin innoissaan soittamassa neuvolaan mut nyt kun on aiemmin tullut tolleen ettei tummu ja sit onkin menkat tullut runsaana ja se oli joko tm, varhainen km tai kemiallinen

Tossa kuvassa ei oo vahvistunut et olisi plus. Luen negaksi kyllä ton ku toi myös meni oudoksi ja juu näkyy mut jos olisin oikeasti raskaana niin varmaan näyttäisi jo vahvemmin kuin tässä. Otin sen ulos vain jotta voin verrata toisiinsa niin on ehkä ihan hitusen tummempi mutta en mä tota lue plussaksi kyllä....View attachment 91419
Onko toi digin liuska?

Onko kellään antaa toimivia ruokavaliovinkkejä? Tietty plussaa ajatellen, mutta muutenkin ois kiva kuulla onko joku jostain hyötynyt :)
Mä olin pitkään viljattomalla/vhh:lla ja olo oli kyllä parempi kun nyt. Maidotonta noudatan edelleen. Toimi pitkään tosi hyvin, mutta tänä keväänä tuli takapakkia sen kanssa niin piti vähän laajentaa.. Nyt mietin, että voiskos joku ruokavaliohoito auttaa tähän mun urtikariaan, vaikkakin se on aika epätodennäköistä mut kaikkea sitä miettii, kun on tarpeeksi kyllästynyt oireisiin. :bag:

Muokattu viimeksi:
Onko toi digin liuska?
Ei. CB herkkä. Todennäköisesti evaporaatioviiva vai mikälie nimi olikaan. Ei ollut digiä mitä kysyin eka oli vaan toi. Tein viimeksi ja sit tuli haamujen esiäiti ja sit toi mikä on niin vähän tummunut ettei oo varmasti positiivinen. Laitoin ne kuvat allekkain ja näkee siitä jo ettei oo plus. Mut joo, onneksi on noi kuvat ja muistiinpanot niin pystyy gynelle selittää koko kierron ja sit tietty tutkimus ja pyydän myös verikokeet

Onko kellään antaa toimivia ruokavaliovinkkejä? Tietty plussaa ajatellen, mutta muutenkin ois kiva kuulla onko joku jostain hyötynyt :)
Mä olin pitkään viljattomalla/vhh:lla ja olo oli kyllä parempi kun nyt. Toimi pitkään tosi hyvin, mutta tänä keväänä tuli takapakkia sen kanssa niin piti vähän laajentaa.. Nyt mietin, että voiskos joku ruokavaliohoito auttaa tähän mun urtikariaan, vaikkakin se on aika epätodennäköistä mut kaikkea sitä miettii, kun on tarpeeksi kyllästynyt oireisiin. :bag:
Mä jätin viljat pois ja sokeria paljon ja muitakin. Maitotuotteet ei myöskään sovi hyvin ja nyt ei oo turvotus ollut paikalla niin paljon ku vehnä yms pois eikä paljon kipuja

Onko toi digin liuska?
Niin ja siis jos digi sanoo että ei raskaana (en siis ole tehnyt) niin ei oo järkeä sitä avata ku se kertoo et onko vai ei... Mut lähinnä siitä että ikäviä viivanpaikkoi antaa mulle toi testi. En saanut ladattua kuvaa mihin laitoin noi allekkain ne molemmat mut ei se muuta tulosta suuntaan eikä toiseen niin tulis vaan nopeasti menkat :dead:

:laughing002Mä tein päivällä apteekin aptec puikon, kun jäi se aamuinen rfsu kalvamaan ja sain siihenkin jotain näkyviin ihan testi ajalla. Helkkarin vaikea vain saada kuviin.

http://aijaa.com/nnaw5i
http://aijaa.com/yDI5ge

Sitten luin, jotta tämä antaa viivanpaikkaa, jotta meni vähän toiveet kyllä tähänkin. Ei tässä oikein ole oireitakaan. Menkkakivut on alkanut lisääntyä, vielä ei tuhrua näy. Mutta eikö se sieltä pian ala.

tuossa vielä 4min dippauksesta otettu kuva. Olin ottanut varmaan 30 kuvaa kun alkoi se jokin vaikuta siellä näkyä :laughing001
https://aijaa.com/wtcQyk

ja vähän kontrastia niin saattaa joku muukin kuin minä itse vain nähdä :laughing002
https://aijaa.com/kByMsx

Muokattu viimeksi:
Tossa näkyy vähän väriä kun kuivunu mut liekö antaa viivanpaikkaa. Ylihuomenna uusiks. Näkyy livenä paremmin. Antaakos tua viivanpaikkoja herkästi?

Liitteet

• 086BF4A0-76A9-4621-8CE6-A80D01FB5B58.jpeg
    086BF4A0-76A9-4621-8CE6-A80D01FB5B58.jpeg
    18.5 KB · Katsottu: 238
  • 6F92E1A8-10DC-4408-BE30-2245DF3C6DA8.jpeg
    6F92E1A8-10DC-4408-BE30-2245DF3C6DA8.jpeg
    29.2 KB · Katsottu: 243
  • 26514AE9-E44C-421D-9DB0-71A8D89A1F1B.jpeg
    26514AE9-E44C-421D-9DB0-71A8D89A1F1B.jpeg
    18.5 KB · Katsottu: 227
Niin ja siis jos digi sanoo että ei raskaana (en siis ole tehnyt) niin ei oo järkeä sitä avata ku se kertoo et onko vai ei... Mut lähinnä siitä että ikäviä viivanpaikkoi antaa mulle toi testi. En saanut ladattua kuvaa mihin laitoin noi allekkain ne molemmat mut ei se muuta tulosta suuntaan eikä toiseen niin tulis vaan nopeasti menkat :dead:
Siis ite tein sillo dpo10 digin kunnon pidätyksellä ja tuli ei raskaana ni menin sit avaa sen ja muistelisin et näytti vähän samalta toi liuska (en siis meinaa viivoja vaan ylipäänsä) sit menin kauppaan hakee 2 rfsu herkkää ja haaleemman tein heti eli öö ehkä 5 min pidätys ja toi tummempi tuli 45 min pidätyksel. Ja tosiaan digi näytti hetkee aiemmin ei raskaana, mut seuraavana aamuna oli raskaana 1-2 :hilarious:

Liitteet

• 3A6FFABB-611F-47FB-B99A-20C66B0D7849.jpeg
    3A6FFABB-611F-47FB-B99A-20C66B0D7849.jpeg
    14.9 KB · Katsottu: 230
  • 367B346C-6E44-4EE6-99DE-81ABCA07C9D3.jpeg
    367B346C-6E44-4EE6-99DE-81ABCA07C9D3.jpeg
    23.5 KB · Katsottu: 225
Siis ite tein sillo dpo10 digin kunnon pidätyksellä ja tuli ei raskaana ni menin sit avaa sen ja muistelisin et näytti vähän samalta toi liuska (en siis meinaa viivoja vaan ylipäänsä) sit menin kauppaan hakee 2 rfsu herkkää ja haaleemman tein heti eli öö ehkä 5 min pidätys ja toi tummempi tuli 45 min pidätyksel. Ja tosiaan digi näytti hetkee aiemmin ei raskaana, mut seuraavana aamuna oli raskaana 1-2 :hilarious:
Mä en enää jaksa uskoa et mä voisin olla raskaana mut yritän lataa kuvan tänne missä näkyy molemmat. Eli aiempi ja toi... Pitänee ootella koska ei ole varmaa tietoa oviksesta tai oliko sitä edes, limaa tuli niin paljon että uhhuh ikinä oo tullut ja myös kesti kauan kunnes tuli se NS loppukierron vv. Nojoo sitten oireet loppui ja ne alko tossa ku testasin niin ennen sitä ja saa nyt nähdä ku olo on ihan kumma. Mul on gynelle aika joka siirtyi koronan takia nyt ensi viikolle

Tässä on aiempi ja tän päivän. Ja tosiaan ei aamupissasta vaan päivällä tein kun tuli tuhrua ja loppu niin sit dippasin

Liitteet

• IMG_20200706_195321.jpg
    IMG_20200706_195321.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 285
  • IMG_20200706_151443.jpg
    IMG_20200706_151443.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 285
No kyl toi jo plussa on
Voisko olla. Ohoh. Huomaa taas tän mun epäuskon. Onneksi on se gyne.

Tosiaan tohon mikä testi sul on niin ikinä ikinä ei oo tullut edes harmaata viivaa. Et siinä mielessä toivottavasti vahvistuu. Tossa mä näen aiemmin kuva vissiin pakkaantui kun en nähnyt. No joka tapauksessa toivottavasti vahvistuu! :) :)

Onhan toi selvästi vahvempi viiva kuin aiempi:happy: turhaa nyt murehdit.
Kiitos. Voi olla että murehdin ku itken viivaa. Anteeksi kaikille, mä oon saanut aika paljon vissiin iskua kun oon testejä tehnyt ja sit kemiallinen tuomio ja noloo jotenkin niellä itkua et ookoo jep jep

Mietin kans samaa noista Jesben testeistä, et selkeesti vahvempi :thumleft . Nyt vaan vahvistumista!
Kiitos kiitos kaikille ku jaksatte mun käytöstä, eihän oo mitään järkee ku saa viivaa et tuomitsee itse sen joksikin muuksi ku ihan testiajalla noi tuli ja kuvattu heti. Ton avasin just et voin verrata kuvia ja heitin jo molemmat roskiin heti etten kyttää niitä enää. Raajat pystyyn vaan et se on ihan oikeasti hcg hormoniin reagoiva :nailbiting:

Hitto mä taidan olla raskaana alkutekijöissään. Itkuhan täällä tuli. Itken epäuskoa ja pelkoa ja iloa ja surua aiemmista. Nyt mä iskostan päähäni että se on vahvempi ku näkeehän sen.

Kiitos kiitos kaikille ku jaksatte mun käytöstä, eihän oo mitään järkee ku saa viivaa et tuomitsee itse sen joksikin muuksi ku ihan testiajalla noi tuli ja kuvattu heti. Ton avasin just et voin verrata kuvia ja heitin jo molemmat roskiin heti etten kyttää niitä enää. Raajat pystyyn vaan et se on ihan oikeasti hcg hormoniin reagoiva :nailbiting:

Onko sulla mahdollisuutta ostaa jokin muu testi? Muistelisin, että sulla ei ole niin hyvin mahdollisuuksia hakea testejä, mutta olisko joku muu testi mahdollinen :happy:

Takaisin