Raskaaksi 2020

Tervetuloa kaikille uusille! :):)

Kuinka monella muulla on piinapäivät nyt meneillään?

Täällä dpo 9 ja päädyin sit tekemään aamulla raskaustestin (Onestepin puikko). :wideyed: Testailin joskus syksyllä aina aika ajoissa ja paljon, ja totesin et se voi aiheuttaa itselle turhaa lisästressiä. Joten moneen kiertoon en ole tehnyt yhtään raskaustestiä, viimeksi tammikuussa kun oli tavallista pidempi kierto.

Ja ehkä nyt muistinkin, miksi toi aikaisin testaaminen ei ehkä sovi minulle, eli se tuntuu tuovan vaan enemmän mietinnän aihetta ja stressiä. :meh:

Lopputuloksena testissä on siis testiajan päätyttyä näkyvä viivanpaikka. Missään tapauksessa se ei ole positiivinen, ei ole punaista väriä, ja tosiaan hyvin haalea. Tuosta ei siis voi todellakaan tehdä mitään päätelmiä, saati luotettavia päätelmiä, mutta arvatkaa vaan lähteekö ajatukset laukalle. :banghead: Huoh sentään. :joyful:

Mutta nyt laitan kaiken tahdonvoimani peliin ja testaan vasta sunnuntaina uudestaan, ellei sitä ennen tapahdu jotain ihan mullistavaa. :woot:

Minulla on ovisplussasta n. 8pv sitten. Eli aika lailla samoissa mennään. Minäkin hölmö jo ostin valmiiksi testejä ihan siksi koska maalla asun ja satuin eilen ajamaan apteekin ohi. Se on huono kun mahdollistaa itselleen näin liian aikaisen testaamisen.
Yritetään malttaa sunnuntaihin.

Täällä dpo 9 ja päädyin sit tekemään aamulla raskaustestin (Onestepin puikko). :wideyed: Testailin joskus syksyllä aina aika ajoissa ja paljon, ja totesin et se voi aiheuttaa itselle turhaa lisästressiä. Joten moneen kiertoon en ole tehnyt yhtään raskaustestiä, viimeksi tammikuussa kun oli tavallista pidempi kierto.

Ja ehkä nyt muistinkin, miksi toi aikaisin testaaminen ei ehkä sovi minulle, eli se tuntuu tuovan vaan enemmän mietinnän aihetta ja stressiä. :meh:

Lopputuloksena testissä on siis testiajan päätyttyä näkyvä viivanpaikka. Missään tapauksessa se ei ole positiivinen, ei ole punaista väriä, ja tosiaan hyvin haalea. Tuosta ei siis voi todellakaan tehdä mitään päätelmiä, saati luotettavia päätelmiä, mutta arvatkaa vaan lähteekö ajatukset laukalle. :banghead: Huoh sentään. :joyful:

Mutta nyt laitan kaiken tahdonvoimani peliin ja testaan vasta sunnuntaina uudestaan, ellei sitä ennen tapahdu jotain ihan mullistavaa. :woot:

Täällä dpo 10 :angelic: en kans testaa ennenkun pitäis alkaa menkat:woot: mut asiasta kukkaruukkuun onkohan trampoliinilla pomppisella jotain haittaa alkuraskaudessa? tippuu vielä pois hah:smiley-bounce012 :smiley-angelic003

Tervetuloa kaikille uusille:welcome:Heartbigred

Negojen negat testattu eilen illalla ja vielä tänä aamuna. Menkkoja ei näy vieläkään, ärsyttää ihan sikana. Negaan olin jo varautunut mutta ärsyttää ettei ne menkat ala, haluan jo päästä seuraavaan kiertoon ja uuteen yritykseen. Oon koittanut ajatella positiivisesti ja mietin jo, että ens kierrossa jättäisin stressailut pois, en tikuttais ovista tai käyttäisi muutakaan ns apukeinoja. Saas nähdä onnistunko...

Täällä dpo 10 :angelic: en kans testaa ennenkun pitäis alkaa menkat:woot: mut asiasta kukkaruukkuun onkohan trampoliinilla pomppisella jotain haittaa alkuraskaudessa? tippuu vielä pois hah:smiley-bounce012 :smiley-angelic003
Mä oon ainakin siinä käsityksessä, että kaikenlainen liikkuminen on alussa ok, sen takia ei kesken mene. Jos ei liikuntaa kestä, niin luultavasti menisi kesken jo muutenkin :dontknow

Tervetuloa kaikille uusille:welcome:Heartbigred

Negojen negat testattu eilen illalla ja vielä tänä aamuna. Menkkoja ei näy vieläkään, ärsyttää ihan sikana. Negaan olin jo varautunut mutta ärsyttää ettei ne menkat ala, haluan jo päästä seuraavaan kiertoon ja uuteen yritykseen. Oon koittanut ajatella positiivisesti ja mietin jo, että ens kierrossa jättäisin stressailut pois, en tikuttais ovista tai käyttäisi muutakaan ns apukeinoja. Saas nähdä onnistunko...
Samassa veneessä ollaan. Täälki negoja vaa ja ei näy menkkoja.. Alkais jo uus kierto. :sad001

Mä en varmaan pystyis tuohon että tikuttelen ovista ja seurailen oloja ja ja ja :nailbiting: musta tuntuu että sitten pomppisin stressipallona ympäri seiniä ja sehän ei ole ideaalitilanne. Mä aion mennä vaistojen mukaan, koska kierto vaikuttaa niin vahvasti mun mielialaan, joten meen täysin fiilispohjalta. Raskaustestikin menee sinne menkkojen myöhästymiseen todennäköisesti. Toki hyvähän se on sanoa vielä tässä kohtaa kun tänä iltana otan viimeisen pillerin ja sen jälkeen homma saa alkaa :laughing001

Mä kyllä kans enemmän luotan siihen, että jos vaan yhdyntöjä on säännöllisesti niin raskaus on mahdollinen ilman sen kummempaa tähtäämistä. Puolen vuoden aikana kaksi kertaa olen tehnyt ovistestin ja heti on vahva plussa pärähtänyt ja tämä siksi koska olen halunnut todentaa olojen perusteella, että ovulaatio.
Eli minun kohdallani 50kpl ovistesti tilaus meni hieman hukkaan.
Onko täällä muita, jotka tunnistaa otollisen ajankohdan joka kuukausi.? Olen ymmärtänyt, että hyvin on yksilöllistä.

Lisäys edelliseen vaikka en tikuttele ovulaatiota, niin osaan kyllä raskaustestejä tehdä:grin:grin:grin:grin
Se on minun heikkous.
Olen lahjoittanut munasoluja 4 kertaa, niin jopa hoitojen jälkeen kun olen saanut viimeisenä annoksena hcg:tä ja munasolut jo kerätty, niin ollut pakko pissiä tikkuun ja ihastella raskaustesti plussaa:wink:wink

Mä yleensä tunnistan suunnilleen milloin on ovulaatio. Silti haluan tikuttaa kun tykkään tietää tarkalleen missä mennään ja kiva tietää milloin saattaisi raskaustestissä jotain näkyä. Mulla ehkä 2-3 kiertoon vielä ovistestejä, en ole ihan varma vielä tilaanko lisää, kun kuitenkin yleensä 4-5x viikko talletellaan, niin ei se tulos oikeastaan vaikuta mihinkään muuhun kun mun omaan mieleen.

Mulla on nykyään tosi selkeät ovisoireet, en ole ikinä edes kokeillut oviksen tikuttamista. Säännöllisen kierron kanssa luottaisin myös omiin oloihin ja säännölliseen seksiin :rolleyes: Eri asia sitten jos on ovulaatio häiriöitä, epäsäännöllinen kierto ym. muita haasteita, niin ymmärrän kyllä hyvin jos haluaa tikuttaa ja testailla milloin olis tärppipäivät. :happy119

Raskaustestejä oon kyllä tehnyt varsinkin ennen esikoista vaikka kuinka monta vaikkei edes yritystä ollut :shy: Ehkäisynä oli pitkään keskeytetty yhdyntä, mikä ei toki ole välttämättä kovin luotettava, joten testailin sitten melkein joka kuukausi. Oon mestari kyllä kuvittelemaan kaikki menkkaoireet raskausoireiksi silloin kun on kova vauvakuume :rolleyes: Keskeytettyä ollaan "käytetty" nytkin melkein viimeiset 4 vuotta ja hyvin on toiminut.

ON: Ei ole menkat alkaneet :bag: Taidan tehdä testin tässä parin tunnin päästä...

Mä kyllä kans enemmän luotan siihen, että jos vaan yhdyntöjä on säännöllisesti niin raskaus on mahdollinen ilman sen kummempaa tähtäämistä. Puolen vuoden aikana kaksi kertaa olen tehnyt ovistestin ja heti on vahva plussa pärähtänyt ja tämä siksi koska olen halunnut todentaa olojen perusteella, että ovulaatio.
Onko täällä muita, jotka tunnistaa otollisen ajankohdan joka kuukausi.? Olen ymmärtänyt, että hyvin on yksilöllistä.

Välillä tunnistan, tässä kierrossa oli tosi selkeät oireet, tuleeko muille oviksen jälkeen semmonen höttö olo? Siis kun keltarauhanen alkaa toimia oviksen jälkeen, ite huomasin kun söin teroluttia mut nyt ihan luomu kierto ja vähän samanlainen olo nyt :wideyed:

Mulla nuo liuskat ei antaneet positiivisia tuloksia ja Clearbluen digit antaa. Digeissä vaan se huono, että ovat niin hintavia. Mä en ole vielä oppinut tunnistamaan oireista, joten siksi olen kokenut ovistestit hyviksi. Ja toisaalta, kun tietää oviksen ajankohdan suht tarkkaan, niin tietää milloin menkkojenkin pitäisi sitten alkaa.

Meillä seksiä on ollut säännöllisesti, mutta ei ole siitä huolimatta kuitenkaan tärpännyt. Ovistestaus ehkä siinä mielessä tuo helpotusta ja lisää tuskaa samaan aikaan. Tietää, että on oikeaan aikaan tehnyt oikeita asioita, ja se tuntuu hyvältä. Toisaalta kun tikutuksella oikein vielä varmistettuina ajankohtina on ollut hyvin talletuksia ja silti ei ole tullut raskaaksi, niin se lisää sitä tuskaa. :meh:

Mulla on tänään dpo 9 ja harrastan myös liian aikaista testailua. Mutta mun on jotenkin iisimpi hyväksyä se nega, kun totuttelen siihen pikkuhiljaa päivien myötä ja sit taas viivojen tutkiminen käy ihan harrastuksesta tosiaan :wacky:
Testasin kotitestin One Step -liuskalla (herkkyys 10) tänä aamuna taas ja ihan kun jotain viivanpaikkaa siinä olis häivähtänyt ihan testiajalla, kuivuttuaan ei taas oikein hyvin näy mitään. Mä tykkäsin noista testeistä 2010 ja 2012, kun oltiin lapsettomuushoidoissa, eikä ne ikinä näytelleet mulle mitään viivanpaikkoja, jos ei ollut syytä. Mutta olen nyt viime päivinä lukenut noista paljon huonoakin, eli onko sitten laatu huonontunut vuosien aikana, en tiedä? Tein samasta näytteestä myös Prismasta ostetun PC:n, mutta se näytti ainakin ihan valkoista.

Ihan samanlainen viiva kuin eilen. Olisin toivonut vähän että olis vahvistunut. Toki nyt vasta dpo 10.selkäjuilintaa heti aamusta, se alkaa vasta vähän ennen menkkavuotoa. Pelottaa et nuo onkin jotain viivanpaikkoja. Toki mulla on edelleen lämmöt 37 välillä ylikin. On tosi kummallinen olo.
Laitan kohta kuvaa ku esikoinen on lähtenyt kouluun.

En saa nyt jostain syystä kameraan kun tuollasena ohkaisena viivana, mut luonnon valossa sitä on kyllä vasemmallakin puolella, vaikkkakin vähemmän. Mut sofin ovistesteissäkin on yleensä tuo toinen reuna vahvempi.
Alempi kuva märkänä. Ylempi vähän kuivahtaneena.

Ja kuvan ladattaessa näköjään meni ihan suttuiseksi koko kuva.

Edit. Ne viivathan katos taas melkein kokonaan :eek:

Tää on siis Aamupissasta(tai no yöllisestä, ku pissin kuppiin ja aamusta testasin:hilarious:) , teen uuden vielä aamun tokasta.

https://aijaa.com/yLFK5U parempi laatu toisesta

Liitteet

• IMG_20200515_085236.jpg
    IMG_20200515_085236.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20200515_085723.jpg
    IMG_20200515_085723.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 198
Muokattu viimeksi:
Olikin nyt sitten pakko käydä jo vessassa muista syistä, ja ihan hyvä, koska sieltähän se menkkavuoto alkoi :rolleyes: Eipä mennyt testi hukkaan, laitan ensi kuulle jemmaan. Eli täällä nyt sit näyttäisi olevan kp1 ja varsinainen eka yrityskierto pääsee alkuun. Ei harmita yhtään, ehkä enemmän sellainen fiilis että parempi vielä näin. :happy: Kierto oli nyt sen 28 päivää, onpa sekin nyt sitten tarkemmin tiedossa. Toivon toki ettei kovin montaa kiertoa tarvis odotella.:shy:

Tsemppiä kaikille joilla on piinapäivät menossa, toivottavasti tulee plussia! :Heartred

En saa nyt jostain syystä kameraan kun tuollasena ohkaisena viivana, mut luonnon valossa sitä on kyllä vasemmallakin puolella, vaikkkakin vähemmän. Mut sofin ovistesteissäkin on yleensä tuo toinen reuna vahvempi.
Alempi kuva märkänä. Ylempi vähän kuivahtaneena.

Ja kuvan ladattaessa näköjään meni ihan suttuiseksi koko kuva.

Edit. Ne viivathan katos taas melkein kokonaan :eek:

Tää on siis Aamupissasta(tai no yöllisestä, ku pissin kuppiin ja aamusta testasin:hilarious:) , teen uuden vielä aamun tokasta.

Kyllä siellä jotain näkyy!

Voi vit.. :arghh: eikö ois voinu mekaanisesti kaapia ja imee kohtua?
Soitin neuvolaan ja seuranta linja. Parin viikon päästä uudet labrat. Ymmärrän kyllä, koska mulla ei ole mitään vaivoja asian suhteen. Hcg vaan laskee hitaasti, nyt vaan vaatii kärsivällisyyttä

Soitin neuvolaan ja seuranta linja. Parin viikon päästä uudet labrat. Ymmärrän kyllä, koska mulla ei ole mitään vaivoja asian suhteen. Hcg vaan laskee hitaasti, nyt vaan vaatii kärsivällisyyttä

Mullakaa ei ollu mitään oireita, sitku oli vaan sellanen tunne että kohtu ei vaan oo kokonaan tyhjä ja vaadin päästä Tsekkiin niin niinhän siä kohdussa näky tavaraa. Ota nyt herkästi yhteyttä ettet vaan sit saa mitään kohtu tulehdusta. Heti kun mulla oli kaavittu ja imetty kohtua niin viikon päästä rtesti nega :confused:

Takaisin