Raskaaksi 2020

Mulla on kuukautiskipuja yleensä kahtena ekana vuotopäivänä, kokonaisuudessaan kuukautiset kestää viitisen päivää. Särkylääkkeellä saa useimmiten kipua kuriin, mutta joskus ei tunnu auttavan ihan sekään. Lämmitettävä kauratyyny on silloin pelastus ja helpottaa myös hieman oloa.

Tää oli niinku itse ois kirjottanu. Kaks ekaa päivää on hirveet, kivut meinaa viedä tajun ja vuotoki melkosta, loput kolme päivää menee normaalisti eläen. Kauratyyny tai sauna/lämmin suihku on parhaat avut.

Mulla on menkkakipuja yleensä kans parina ekana vuotopäivänä, ei kuitenkaan mitenkään pahoja...harvemmin joutuu särkylääkettä ottamaan. Oviskivut on nykyään kovemmat :confused:

Kahvia juon aika vähän, ehkä max. pari kertaa viikossa. Teetä sitten senkin edestä, monta kuppia päivässä :rolleyes:Pitäiskin vaihtaa suurin osa kofeiinittomaan...

Raskauskeijun puikot on niitä One Stepin testejä. Ainakin niitä mulle tuli, kun tilasin :grin

Pakko myös osallistua kahvikeskusteluun. Juon aina aamuisin pari kuppia. Nyt etänä ollessa päiväkahvit on jääneet vähemmälle, muuten aina toimistolla tuli juotua kahvia pitkin päivää myös. Itselle kahvi on sellainen mukava herkku, joka pitää myös makeanhimon poissa. Tykkään siis paljon kahvin mausta :happy: Pitääkin ostaa kofeiinitonta kahvia kotiin, koska en ajatellut edes asiaa, että jo yrityksessä olisi hyvä vähentää kofeiinin määrää.

No kiva! Ilmeisesti ne on sitten kelpo kamaa :happy: Onkohan ne kenellekään antanut väärää positiivista tai muuta outoa? Ja mielenkiinnosta halusin sylkiovistestinkin. Jännä nähdä miten hyvä se on. Voi kokeilla vaikka joka päivä kahdesti. Mennään kuitenkin sillä asenteella, että yritetään kerran päivään. Tuossa jo hommailtiin ja mies tiesi sanoa ettei tästä kerrasta vauvaa tule :rolleyes: Odottaa kyllä jo milloin pääsee kunnolla "täräyttämään", kun on mahdollisuus oikeasti raskautua :grin

Kp43 eikä näy menkkoja eii. Enkä viiti ees testiäkää tehä. Jos oottais pari päivää, ku eilen viimeks tehny negan..

Mul menkkakivut ollu lähinnä alaselkäkipuja ja pahimpana pari ekaa päivää.

Onpa hyvä, että otin särkylääkkeen. Menkkakivut jomoilee vähän lääkkeen läpikin, joten täällä oltais raavittu seiniä ilman...:hilarious:

Onko täällä muita, joilla on kivuliaat kuukautiset?
Mulla vaihtelee kivuttoman ja kivuliaan välissä eri kierroissa.

Mulla on nykyään sama, joskus on melko kovatkin kivut ja joskus pärjää ilman särkylääkkeitä. Teininä mulla oli niin kovat kivut että joskus jopa pyörryin. Siks mul alotettiin e-pillerit 17-vuotiaana ja pelkäsin kauheesti jättää ne pois. Mut niihin verrattuna nää nykyset on ollu ihan piece of cake kestää :grin

Mulla on nykyään sama, joskus on melko kovatkin kivut ja joskus pärjää ilman särkylääkkeitä. Teininä mulla oli niin kovat kivut että joskus jopa pyörryin. Siks mul alotettiin e-pillerit 17-vuotiaana ja pelkäsin kauheesti jättää ne pois. Mut niihin verrattuna nää nykyset on ollu ihan piece of cake kestää :grin
Mulla oli kanssa teininä sietämättömät. Kun lopetin pillerit, muuttui kivuttomiksi ja nyt synnytyksen jälkeen kivut taas välillä palannut tosi kovina. :eek: Usein oon lukenut, että synnytyksen jälkeen lieventyis, mutta mulla ei näin.

Anteeks, mä sain hyvät naurut tosta kolmen viikon siemennyksestä:laughing021 viljelen iteki tota ilmasua ja osu ja uppos. Jos päivän tai kaksi pitää yhdyntöjen välillä taukoa niin varmaan hyvät mahikset?:angelic: Ja sit tikuttelee ovista kans siihen.

Tuli tässä muuten mieleen anatomian ja fysiologian tunneilta (sairaanhoitajaksi opiskelen ja olen ammatiltani lähihoitaja) että anatomian opettaja manasi herkät raskaustestit sanonko minne, kun näyttävät ns. Vääriä positiivisia sitten juurikin noiden kemiallisten takia. Sanoi, että iso osa ”raskauksista” noita kemiallisia.

Noiden kemiallisin takia mä harvoin edes haluan testata ennenkun menkat on ihan ovella tai oireita selvästi.. Ainakin yritän olla testaamatta.. :grin

Sanokaa nyt etten ole hullu ja tekin näätte tässä haamun? :eek: Tänään olisi vasta 3+2. Tyhmänä menin tekemään jo testin kun kaapissa oli :arghh:

Liitteet

• IMG_20200512_164638.jpg
    IMG_20200512_164638.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 248
Sanokaa nyt etten ole hullu ja tekin näätte tässä haamun? :eek: Tänään olisi vasta 3+2. Tyhmänä menin tekemään jo testin kun kaapissa oli :arghh:

Kyllä siinä jotain näkyy.. Laita kuvia sitä mukaa kun teet lisää :) Toivottavasti vahvistuu!

Mullon vielä 2 testiä kaapissa mutta tän aamuisen negan ja itkupotkuraivareiden jälkeen tyydyn ehkä vaan kohtalooni ja odotan tätiä kylään.. :sad001 Dpo 12 joten joo, vielä on aikaa pari päivää mutta jotenkin vaan en jaksa enää uskoa. Ne one stepin haamut dpo 8 ja 9 oli vissiin sit joko kiinnittymisyrityksiä tai sit jotain muuta paskaa :smiley-angry017 On tää perseestä!
Isot rispektit teille, jotka ootte yrittäneet pidempään ja silti jaksaneet.. Mä oon ihan rikki vaikka oli vasta yk4

Mullon vielä 2 testiä kaapissa mutta tän aamuisen negan ja itkupotkuraivareiden jälkeen tyydyn ehkä vaan kohtalooni ja odotan tätiä kylään.. :sad001 Dpo 12 joten joo, vielä on aikaa pari päivää mutta jotenkin vaan en jaksa enää uskoa. Ne one stepin haamut dpo 8 ja 9 oli vissiin sit joko kiinnittymisyrityksiä tai sit jotain muuta paskaa :smiley-angry017 On tää perseestä!
Isot rispektit teille, jotka ootte yrittäneet pidempään ja silti jaksaneet.. Mä oon ihan rikki vaikka oli vasta yk4
Hei respektit sullekkin, että pysyt kasassa! :) Kun toive lapsesta on kova, niin ei sitä kerroissa lasketa kuka eniten joutuu odottamaan. Mun mielestä sulla niinkuin kenellä tahansa muullakin saa olla yhtä kova halu ja myös pettymyksen tunne, kuin niilläkin jotka on yrittäny jo vaikka vuoden tai yli.

Plussatuulia ja pienet nyyttit meille kaikille! :Heartred

Hei respektit sullekkin, että pysyt kasassa! :) Kun toive lapsesta on kova, niin ei sitä kerroissa lasketa kuka eniten joutuu odottamaan. Mun mielestä sulla niinkuin kenellä tahansa muullakin saa olla yhtä kova halu ja myös pettymyksen tunne, kuin niilläkin jotka on yrittäny jo vaikka vuoden tai yli.

Plussatuulia ja pienet nyyttit meille kaikille! :Heartred

Kiitos! Ootte kultaa :Heartred

Täällä kp5 ja myös kivuliaat menkat. Teininä oksensin kun sattui niin paljon. Edelleen on pahoinvointia ja en voisi kuvitellakaan etten söisi särkylääkkeitä. Pari ekaa pahimmat niin kuin monella muulla, mut lääkettä tarvii silti yhteensä suunnilleen viikon. Joskus kivut alkaa muutamaa päivää ennen menkkoja. Hassua ettei ovuloimattomuudella ja niukalla vuodolla ollut mitään korrelaatiota kipuihin ja pahoinvointiin :shifty:

dpo kaima siellä:hilarious: mä heräsin tänää kahta tuntia normaalia aikasemmin. Oloissa ei mitään erityistä mainittavaa, mutta jotain nippailuja olen välillä tuntevinani:grin lämmöissä ei oo dippiä tapahtunu

Hei kiva kun joku muukin samoilla dpo lla :grin
Mä olisin halunnut aamusta vaan jatkaa unia.
Myöhemmin tein ruokaa ja kanaa paistaessa se haisi ihan kammottavalta. Ihan kuin viime km raskaudessa :rolleyes: tosin vähän liian aikaista näille oireille, et liekö kroppa kehittelee nyt jotain valeraskautta ja oireita :hilarious:

Anna tulla vaan kaikki vitutus, se helpottaa. Menkkamasis iskee aina. Kohta kaivelee taas tikkuja ja laskee milloin on ovis.

.. ja ihan taas ohi aiheen, oli olo niin outo ja nippaili ja juili ja hieman jopa sattui kohtua ja alavatsaa, joten menin tekemään ovistestin. Kp21 (norm.kierto28-30), ovis piti olla viikko sit. o_O Ei limoja, ei mitään normaalia oiretta, outo olo ja nippailut vaan.

Sitä mennään ilmeisesti nyt vähän pitempi kierto sit.

Ps. Lähetin miehelle töihin kuvan, tuli etuajassa kotiin ja kanto samantien sänkyyn. Mitenniin muka innokas?:laughing00215892950801112135198707310607221.jpg

Mäkin nään jotain :) Pidän peukkuja että vahvistuu!

Ymmärrän tunteen, niinku varmaan moni muukin täällä. :sorry: Hyvä jos pystyt purkaa vitutusta johonkin, ja ehkä ens kierrossa jo tärppäis :Heartred Ei menetetä toivoa!

Hei kiva kun joku muukin samoilla dpo lla :grin
Mä olisin halunnut aamusta vaan jatkaa unia.
Myöhemmin tein ruokaa ja kanaa paistaessa se haisi ihan kammottavalta. Ihan kuin viime km raskaudessa :rolleyes: tosin vähän liian aikaista näille oireille, et liekö kroppa kehittelee nyt jotain valeraskautta ja oireita :hilarious:
No itekin tässä tsemppaan itteeni, ettei vielä nyt mitää oireita voikkaa olla. Mulla toi unihomma luultavasti liittyy tähän mun ketoiluhommaa:hilarious:

Takaisin