Raskaaksi 2020

Mistäköhän se muuten johtuu, että osa saa kirkuvia viivoja jotka on tummempia kuin kontrolliviiva ja osa saa samanvahvuisia, vaikka ovis tapahtuu molemmissa tapauksissa? :bookworm:

Mun käsittääkseni ihmisten hormooni pitosuudet on erilaisia, joillakin alhaisempia ja toisilla korkeampia. Sama kun tikut on eri herkkyyksillä :)

Huhhu. Oon ollu ihan rikki tän työpäivän jälkeen. Odotan jo että saan mennä nukkuun. Kauhee turvotus mutta sehän nyt voi olla muutenkin. Onneksi on kaks vapaata!

Ny on koko kämppä siivottu ja ikkunat pesty raivolla. Mies on kipee, mul on ummetusta ja sit ihan hiton väsy nyt illasta...

Mun maha on pinkeä ja kova ja turvonnut. Muutenkin tänään oksettava olo ja jano koko ajan

Normi ovistesti taitaa olla! Nyt menossa kp 13

Jatka vaan vielä tikutusta. Mulla nyt toinen kierto tikkujen kanssa ja luulin jo viime kierrossa löytäneeni oviksen ja samoin tällä kertaa jo pari päivää sitten, mut nyt tajusin ettei ollut sittenkään. Liitteenä kuvat jos jotakuta kiinnostaa. Ja nämä oli edelleen ne Raskauskeijun One Stepit mitä parjasin aiemmin :grinTein 1-3 päivässä ja huomasin et iltapäivä antaa parhaan.

Liitteet

• 20200324_161803.jpg
    20200324_161803.jpg
    59.1 KB · Katsottu: 269
  • 20200422_203642.jpg
    20200422_203642.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 269
Ovistestihän tehdään aina päiväpissasta jolloin lh on korkeimmillaan. Mulla ei ole aiemmin kuin tässä kierrossa ollut näin kirkuvia viivoja. Luin että keskenmeno ja hcg buustaa oikein sitä lh nousua ja herkemmin silloin valmistelee ovulaatioon. Joten siksi näin vahva ovulaatio ja viivat.

Sieltä se hailura plussa pärähti äsken tikkuun:love7 yk5

Oon niin hämmentynyt, kun ne kaikki oireet oli sittenkin oikeita, eikä mielen temppuilua:hello2 Muutaman päivän päästä uus testi, jos viiva olis vahvistunut, sit voin laittaa kuvaa...

Nyt toivon keväisiä plussatuulia teille muillekin:happy7:Heartpink

Sieltä se hailura plussa pärähti äsken tikkuun:love7 yk5

Oon niin hämmentynyt, kun ne kaikki oireet oli sittenkin oikeita, eikä mielen temppuilua:hello2 Muutaman päivän päästä uus testi, jos viiva olis vahvistunut, sit voin laittaa kuvaa...

Nyt toivon keväisiä plussatuulia teille muillekin:happy7:Heartpink
Voi miten ihanaa!!! Hurjasti onnea sinne ja viivan vahvistumisia! :love7

Neljä sivua tullut tekstiä, olipas lukemista!

Onnea Carliina plussasta! Tarrasukkia pikkuiselle! :love7

Täällä alkoi eilen menkat oikeen ryminällä, edellispäivänä mahakipu jo ennakoi että saattais olla tuloillaan, nyt sitten vuotaa ku niagara ja yöllä heräsin kipuihin. Noh, ei auta, yk2 ja kerroin miehelle selkeesti missämennään ja millon sit peittoheiluu. Oli tosi ymmärtäväinen ja hoksaskin että eikös tää vaan oo hyvä merkki että tulee menkat ku söin pillereitä niin pitkään. Kroppa toimii siis. Nyt sit kärvistellään, viikonloppuna avaan kyllä viinipullon. :grin

Onneaå Carliina! :Heartred oliko mitä oireita?

Mulla on niin paha yskä et oksensin limaa. Lämmöt tippu takas normiin et on vissiin anovulatorinen kierto

Muokattu viimeksi:
Onnea Carliina!! Toivotaan viivan vahvistumista ja odotan sitä kuvaa :) Tulee aina hyvä mieli plussatesteistä !

M_M olet viinisi ansainnut :angelic: Ei muutakun uuteen kiertoon!

• Tykkään
Reaktiot: M_M
Onnittelut Carliinalle haamusta! Tarrasukkia matkaan :love7

Täällä dpo 14 ja menkkojen olis pitäny alkaa eilen. Negan testannu viimeks tänään herkällä one stepillä. No estrogeenit on ainakin koholla, joten jaksan vielä uskoa plussaan. Piinaavaa :confused:

Ovistestihän tehdään aina päiväpissasta jolloin lh on korkeimmillaan. Mulla ei ole aiemmin kuin tässä kierrossa ollut näin kirkuvia viivoja. Luin että keskenmeno ja hcg buustaa oikein sitä lh nousua ja herkemmin silloin valmistelee ovulaatioon. Joten siksi näin vahva ovulaatio ja viivat.

Tuossa paketissa lukee et klo 10-20, eli voi tehdä muulloinkin.

Oon saanu kirkuvan esim aamu 6 pissastakin:) joillakin pätee se että jos pissa pitkään ollut rakossa niin saattaa lh-pitoisuus laimeta. Parin tunnin pidätys lienee paras :confused005

Ja clear bluen digitaalisen ohjeissa lukee, että pisimpien unien jälkeen eli suositellaan aamupissaa? :) Kaippa se vähän riippuu testistäkin..

Oon saanu kirkuvan esim aamu 6 pissastakin:) joillakin pätee se että jos pissa pitkään ollut rakossa niin saattaa lh-pitoisuus laimeta. Parin tunnin pidätys lienee paras :confused005

Niin, who knows... Varsinkin jos jokaisessa testissä on eriohjeet? :dontknow Mutta jokaiselle varmasti löytyy se paras ajankohta. Ite testasin viime kierrossa aamulla ja myöhemmin iltapäivällä, jolloin kp 19 aamu-> nega, kp 19 iltapäivä -> hymynaama ja kp 20 aamu hymynaama (ja myös viivat yhtä vahvat).. Siihen lopetin, kun koin sen olevan selkeä :)

Kp21 ja oplus... Ja maha sekaisin, lämmöt laski ja sit nippailee muniksii molempia. Aiemmin oli vaan oikea nyt vasen nippailee ja sit maha turvonnut, sylki on kuin oviksen aikana ja vissiin kierto niin sekasin ettei saanut irti toista ja nyt uus ovis tai jotain. ei siis uutta tämän katon alla. Liekö tosiaan sit ovis nytte vasta. No, ainakin menen sen mukaan et on ovis eli pikkuselibaatti hetkeksi.

Takaisin