Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi kun ihana kuulla, että taas löytyi kohtalon toveri.@NuuNuuh @Pingviiniemo Täällä kanssa yksi bipolaarinen. Mun oma lääkitys on tällä hetkellä erityisen hyvä ja oon jo monta vuotta elänyt "normaalia" elämää.Luin kanssa joskus niitä äitiyttä ja bipolaarisuutta käsitteleviä keskusteluja, mutta pahan mielenhän niistä vaan sai. Asiat kun ei oo niin mustavalkoisia, kun niistä keskusteluista tuntuu saavan kuvan. Kun nyt on itse tasapainossa itsensä kanssa ja on oppinut tunnistamaan itsensä vointia yms. niin uskon pärjääväni äitinä. Osaan pyytää apua jos sitä tarvitsen ja oon sanonu läheisilleni, että jos mun vointi näyttää menevän johonkin suuntaan niin siitä pitää heti sanoa. Onneks tosissaan jo muutaman vuoden oireeton, toivottavasti jatkossakin. Kaikilla on omat "taistonsa". Hyvää vointia kaikille sen puolesta!
Tein tänään sen testin sitten, kun mieskin toivoi sitä. Sain vaan viivanpaikan testiin. Voihan höh! Ei muuta, kun menkkoja odottelemaan ja uuteen yritykseen.
Mä voin kokemuksesta todellakin sanoa, että bibon kanssa voi olla tosi hyvä äiti, kun vaan aina tarkkailee omaa oloaan, just niinkuin sä teet. Toi on muuten hyvä, että pyytää muitakin seuraamaan omaa oloaan, sillä eihän sitä aina ite huomaa niitä pieniä muutoksia.@zarar_ tosi ikävä kuulla noista sun vaivoistaOotko kokeillut koskaan siedätyshoitoa/onko se sun kohdalla mahdollista? Mulla on siskolla kans ollut ikuinen flunssa ja tosi pahoja allergiaoireita, oikeastaan ihan kaikelle mitä voi vaan keksiä. Muistan kun kerran oltiin Karibialla lomalla ja hän oli kuin punainen, turvonnut ja kutiava pallo lähes koko reissun ajan (aurinko+ruokaa oli lähes mahdoton saada hänen toiveilleen koska paikallinen keittiö ja miljoonat mausteet ja välillä tuntui että ilmassakin oli jotain allergisoivaa), ja siedätyshoidon jälkeen on ottanut enää koko siitepölyaikaan pari allergialääkettä, ja silloinkaan oireet ei ole noussut niin pahaksi! Toki se oli kukkarolle pieni notkahdus ja olisko se useamman vuoden sitä hoitoa saanut, mutta sanoi sen olleen sen elämänsä paras päätös!
@Jesbe anteeksi jos kysyn näin henkilökohtaisen kysymyksen eikä ole pakko vastata, mutta saanko kysyä miksi lopetitte yrittämisen? Selkeesti sulla tuntuu olevan tosi kova vauvakuume ja pikkunyytti enemmän kuin tervetullut.![]()
mites mite piinailijat missä vaiheessa kiertoo ja millon testaatte? Täällä siis kp 35/36-39 tänään! Dpo 14 tuntemuksien mukaan.Täälläkin kauhee hinku olis ollu saada viel tälle vuodelle, mut toisaalta alkuvuoden vauva olis kiva. Itse kun oon joulukuussa syntyny. 18 vuotiaaks asti ärsytti, mutta ei oo kyl enää aikuisiäl harmittanu.Mulla meni testaushimot jo ohi.. Tänään kp 32/31 ja Dpo 13 testit tähän asti negaa eli menkkoja odotelles.. Kuhan ny vaan alkais, niin pääsis uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen :angelic:
Olin eilen ihan rikki, kun tajusin etten saakaan vauvaa tänä vuonna mutta eipä tuo alkuvuosikaan paha ois
Tsemppiä teille piinailijoille ja toivottavasti pärähtää plussat tauluun!

Tiiättekö tunteen, kun haluisitte jo testata mut silti ei halua testata ettei se ois negaäää pakko se on huomenna aamulla silti testata
mites mite piinailijat missä vaiheessa kiertoo ja millon testaatte? Täällä siis kp 35/36-39 tänään! Dpo 14 tuntemuksien mukaan.

Täälläkin kauhee hinku olis ollu saada viel tälle vuodelle, mut toisaalta alkuvuoden vauva olis kiva. Itse kun oon joulukuussa syntyny. 18 vuotiaaks asti ärsytti, mutta ei oo kyl enää aikuisiäl harmittanu.

Piinailijoille ja negan testanneille tahdon hipun toivon heittää, koska piinaillessa viimeisiä päiviä ennen oletettuja kuukautisia oli hetket hitaita itselläkin..
Eli itsekkin heitin jo toivon kaivosta alas kun tein viimeisen negan kp33 herkällä testillä ja yllätykseksi ne menkat ei koskaan tulleet, vaan tein tosi vahvan plussan kp42! Että toivoa on todella niin kauan kuin menkkoja ei kuulu
Rauhaisaa kevään alkua teille ja paljon plussatuulia, käyn täällä aina lukemassa teidän kuulumisia ja myötäelämässä![]()

Onko teillä kenelläkään selkeästi ovulaation oletettua ajankohtana ahdistusta, unettomuutta tai alakuloa? Mä oon nää huomannut itsessäni mut mietin kuinka yleistä se mahtaa olla