Raskaaksi 2020

No tässä tää on. En saanu vangittua niin hyvin viivaa, kun aurinko paistaa ja noh kamerat...:rolleyes:
IMG_20200510_115242 (2).jpg

Haamu näkyy siristelemättä! Voi että olis hienoa, kun tuosta vahvistuis! :cat:
Ootte kyllä kaikki täällä niin ihania. Teistä saa niin paljon voimaa ja uskoa. :Heartred
Viimekerroilla on aina käyny niin, että siihen tulee viiva, kun testiruutu lataa liian hitaasti. Siksi uskallan nyt hieman ehkä toivoa, kun testiruutu latautu tällä kertaa normaalia vauhtia.

Mulla on nyt kp5 ja eilen alkoi vuoto vaan lisääntyä. Että en nyt sitten tiiä, pitääkö mun laskea uuden kierron alkaneeksi eilisestä. Ihan sekaisin tää keho! Kuitenkin 3 päivää tuhrutteli ennenku runsastui vuoto.

Kiitos! Itse tarkkailen. Itsellä ei oo menkat tiedossa, jos on ylhäällä. Kolme päivää sitten meni vähitellen alemmas ja pehmeni, ja veikkasinkin että su alkaa vuotaa, niin nyt tänään alkoi tosiaan vuoto. Toivottavasti sulla ois tärpännyt. Tai sitten ovulaatio tullut sullakin myöhään? :)
Niinpä oon lueskellutkin, että vuodon alkuun laskisi yleensä. Täytyy edelleen tarkkailla ja muutenkin katsoa mitä tapahtuu. Voi tosiaan olla ihan mitä vaan, myöhäinen ovulaatiokin!

tänään täällä vatsa ihan sekasin, yök :depressed:

Laita kuvia niin zoomaillaan :)

Täällä menossa dpo 9 käsittääkseni, eikä vieläkään mitään oireita. Mutta jos tämä nyt on se yleisin kiinnittymispäiväkin vasta, niin ei kait siitä pidä olla huolissaan. Mites te muut samoilla päivillä menevät, onko tullut lämpödippeja tms? :) Koska ei yhtään tunnu tärpänneeltä, niin yritän olla testaamatta kuin aikaisintaan keskiviikkona, jos ei menkat ole alkaneet siihen mennessä... katsotaan miten onnistuu :hilarious:

Täällä kans dpo9! Aamulla herätessä ihan irvistin kun sattu rintoihin (nukun aina mahallaan). En ajatellu siitä mitään ennenku sit aamulla oltiin miehen kanssa pihatöissä ja ihan yhtäkkiä alko tuntuu kurkussa kummalliselta, juoksin vessaan ja sit tulikin oksennus. En nyt tiiä mitä tästä ajatella, voiko mukamas olla oireita näillä päivillä? o_O En oo kauheen ahkeraa lämpöjä mittaillu ni mitään laskua en oo huomannu, mut oli noussu muutama päivä sit 36.9 asteesta 37.3 asteeseen ja siinä pysyny siitä asti.

No tässä tää on. En saanu vangittua niin hyvin viivaa, kun aurinko paistaa ja noh kamerat...:rolleyes:View attachment 88976

No kyllähän siinä jonkinlaista viivaa on nähtävissä, täällä peukut pystyssä!

Täällä kans dpo9! Aamulla herätessä ihan irvistin kun sattu rintoihin (nukun aina mahallaan). En ajatellu siitä mitään ennenku sit aamulla oltiin miehen kanssa pihatöissä ja ihan yhtäkkiä alko tuntuu kurkussa kummalliselta, juoksin vessaan ja sit tulikin oksennus. En nyt tiiä mitä tästä ajatella, voiko mukamas olla oireita näillä päivillä? o_O En oo kauheen ahkeraa lämpöjä mittaillu ni mitään laskua en oo huomannu, mut oli noussu muutama päivä sit 36.9 asteesta 37.3 asteeseen ja siinä pysyny siitä asti.

Ooh, no jopas, sulla on ainakin vahvoja tuntemuksia! Eihän oksentaminen tietty mitään kivaa ole, mutta jos se tarkoittaa raskautta, niin sitten oikeen jees :hilarious: Milloin olet ajatellut testailla?

No kyllähän siinä jonkinlaista viivaa on nähtävissä, täällä peukut pystyssä!

Ooh, no jopas, sulla on ainakin vahvoja tuntemuksia! Eihän oksentaminen tietty mitään kivaa ole, mutta jos se tarkoittaa raskautta, niin sitten oikeen jees :hilarious: Milloin olet ajatellut testailla?

Flo ennustaa menkkoja perjantaille. Varmaan siis ens vkl viimeistään. Testejä ei oo kotona, kai sitä joku pv vois apteekissa kipasta muutaman ostamassa. Jajoo en oo oksentanu vuosiin, sillon viime vuoden keskenmenoon päättyneen raskaudenkaan aikana ei ollu ku lievää pahoinvointia välillä. Mikä on hyvä ku jostain syystä pelkään oksentamista, nytki se tuli onneks niin nopeesti etten kerenny panikoida :hilarious:

View attachment 88983 View attachment 88982 Tein nyt uuden testin. :hilarious: Viiva on jo tässä muutaman tunnin aikana hieman vahvistunut ja testi tehty samalla tavalla kun äsken. Alkaa pikkuhiljaa toivo nostaa päätään.

Alempi on uudempi testi!

Hyvältä näyttää, viiva on selvästi vahvistunut! Ihan samoilta hailuroilta testiviivat näytti aluksi itselläkin. Hitsin jännää, laita vaan lisää kuvia kun testailet. :woot:

Hyvältä näyttää, viiva on selvästi vahvistunut! Ihan samoilta hailuroilta testiviivat näytti aluksi itselläkin. Hitsin jännää, laita vaan lisää kuvia kun testailet. :woot:
Mua jännittää niin paljon. Dpo 10 ois mun laskelmien mukaan, eli ihan hyvä viiva siihen kattoen. :rolleyes:
En enää ikinä osta noita testejä jos on nyt kaksi viivanpaikkaa peräkkäin. :grin

Pingviiniemo kyl mä nään selvästi!! Ihanaa ku vielä tummuisi!

ON: lämmöt ollu koko ajan liki 37 eli alusta tän kierron siis ollu 36,6-36,9 ja eilen illalla hytisin ja lämmöt oli 35,8! Sit aamulla 36. Ovistestis (piti olla testaamatta mut tasavahvat mut ei vielä hymyy) mut kuiva kausi päättynyt ja ovista edeltäviä tuntemuksia on. Mulla hiljalleen lisääntyy vv kunnes on ihan eggis ja sit loppuu ku seinään kunnes jatkuu melko runsaana. Molemmat munikset jomottaa mut vain toinen yleensä irrottaa sit.. hulluna tekee mieli yrittää mut hyvä kun sain kuitenkin aloitettua mun vitamiinit joita mies syö mut se on hyvässä kunnossa muutenkin. Mulla se pcos tässä on mut jännä ku en oo täällä Espanjassa kärsinyt siitä juurikaan oireita...

Hyvää äitienpäivää meille tuleville äideille myös! <3

Pingviiniemo, kyllä se plussalle näyttää :Heartpink

Täällä kp9 ja oviksesta ei tietoakaan. Outoa, koska aina normaalisti kp9-11 ollut :eek: testit ei tummu ollenkaan! Todella poikkeuksellista. Menkat kuitenki oli aika normit, ja kun kerranki tulivat luomusti:meh:

View attachment 88983 View attachment 88982 Tein nyt uuden testin. :hilarious: Viiva on jo tässä muutaman tunnin aikana hieman vahvistunut ja testi tehty samalla tavalla kun äsken. Alkaa pikkuhiljaa toivo nostaa päätään.

Alempi on uudempi testi!

Minäkin nään tuossa ihan selkeän viivan, vaikka yleensä en noita viivoja kuvista välttämättä löydä :grin
Toivotaan vahvistumista edelleen :happy:

Takaisin