Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä alkoi tänään kp 1, yk 7. Joka toinen kierto mulla on normi, n. 28 päivää ja joka toinen ~35
Jospa taas tässä kierrossa innostuis tikuttelee ovista :)
Kyllä, nyt on puoli vuotta mennyt kun lopetin pillerit ja mennyt tolleen joka toinen tyylillä! Joka kiertoa en oo tikuttanu mutta kyllä mä oon olevinaan tuntenut pitkissäkin kierroissa oviksen :bag: tiedä sittenOikeasti joka toinen? Ovuloitko kuitenkin joka kuukausi vai vain joka toinen?

Kävin tänään nuuhkimassa viikon vanhaa vauvaa. <3 Aivan ihanaa ja samalla niin riipivää... Elättelen toiveita et vielä meillekin tulee... Mutta kuitenkin samalla se fiilis puskee, että tuo kokemus ei meille ehkä enää tule.

7-8 päivää niin alkaa pistoshoidot, jospa tuottaisivat tulosta ja olisi jo meidän vuoro siitä kierrosta plussaa. Marraskuussa ovuloinut viimeksi, murrrr!![]()
Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?
Moni sanoo, että tota paineen tunnetta alapäässä ja on tullut tärppikierrossa jo tosi aikaisella dpo:lla, mutta mun mielestä mulla on ollut tollaista myös negakierroissa. Nyt mulla on dpo 8-10 ja tälläkin hetkellä itseasiassa tuntuu sitä. Saapa nähdä, tuleeko tästä kierrosta nega vai plussa...Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?
Miten te jo plussanneet/lapsen saaneet olette ajoittaneet seksin oviksen aikaan? Ootteko joka päivä duunailleet vai vaan kerran kaks? Mitkä on ollu tärppipäivät? :)
Miten te jo plussanneet/lapsen saaneet olette ajoittaneet seksin oviksen aikaan? Ootteko joka päivä duunailleet vai vaan kerran kaks? Mitkä on ollu tärppipäivät? :)