Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minunkin pakko jaksaa teille tämän päivän (dpo7) omat napailut:

Nyt illalla pyyhittäessä vv:n seassa hennon hennosti vaaleanpunaista.
Joko tässä kierrossa aloitettu maca laittanut kropan iiihan sekaisin tai ...ei edes uskalla toivoa.. kiinnittymisvuotoa?

Pari kiertoa sitten oli kemiallinen, joka koitti kiinnittyä selkeästi lämpöjen ja tiputtelun perusteella dpo7-8. Silloin tulikin kyllä aika runsaasti pyyhittäessä kahden päivän ajan verensekaista limaa. Sitten tuli plussa, joka pian katosikin sitten..
Että kyllä nyt jännittää kamalasti!

Tiputtelua toki ollut joissain kierroissa ennenkin..ei vain koskaan ihan näin aikaisin.

Mielenkiinnolla seuraamme siis :grin:rolleyes::nailbiting:

Mul ei oo koskaan tullu tiputtelu vuotoa kiinnittymisen yhteydessä. Täällä dpo8 ja muutama päivä olla alavatsa nippailuja ja tänään päänsärky/migreeni mut en tiedä saa nähdä kuinka käy.

Muokattu viimeksi:
Hei Vaiana, sama vika! Tai siis maanantaina kahdella vessareissulla paperiin hieman rusehtavaa verta - olin jo että JES MENKAT että olisi kierto käynnistynyt - mutta siihen se sitten jäikin. Kysymys teiltä fiksummilta siis kuuluu, että JOS olisi ollut kiinnittymisvuoto, voiko edes olla tuon kaltainen, niin montako päivää kannattaa odottaa että testi jo lähes varmasti näyttäisi plussaa jos silloin olisi kaveri kiinnittynyt? Turhat, liian aikaiset negat ei taas innostaisi.

Mulla tossa edellisessä km raskaudessa näköjään on tullut ihan haamujen haamu Rfsu.n testillä ja seuraavana yönä nipisti munasarjojen kohdalta. Seuraavana päivänä tuli oisko pieni veriläntti ja luulin että kk alkoi, mutta olinkin raskaana. Veri oli ihan punaista muistaakseni. Kesken meni muutama viikko ton jälkeen..

En voi olla nyt kommentoimatta tähän.
Ite oon aina salaa toivonu, että tulis n. Viikko ovulaation jälkeen pientä vuotoa niin voisi olla hyvä merkki.
Edellisessä kierrossa en ollu uskoa silmiäni kun dpo 8 tuli vain pyyhkiessa pientä vaaleanpunaista paperiin. Sama tuli dpo 12 ja luulin jo, että menkat alkaa mutta jäi sitten siihen. Kuvittelin vahvasti, että oli tärpännyt, koska oli ”oireita” mitä ei voi itse kehitellä. No pettymys oli suuri kun menkat alkoikin dpo 14. Eli keho on ihmeellinen, koskaan aiemmin eioo tullut yhtään vuotoa ennen menkkoja..

Minulle sanoi lapsettomuuslääkäri, että jos tulee sellasia "kiinnittymisvuotoja", ne ei ole missään tapauksessa normaaleja. Kuullemma koskaan ei ole hyvä merkki jos vuotaa verta kierron muina päivinä kuin menkkojen aikaan. Tiedä sitten ketä näissäkään uskoa, koska lääkäritkin tuntuu olevan näistä erimieltä.. :O

Minulla siis itselläni tuli yhden kerran kun lapsettomuushoidoissa oltiin ja kysyin tästä. Olin toiveikas ja siksi siitä kysyin kunnes lytättiin täysin

Aika jännä, kun kuitenkin mainostetaan, että kiinnittymisvuodot on yleisiä ja myös niillä, joille kehittyy normaali raskaus.
Omalla kohdalla ei oo tullut tipan tippaa kolmessa alkaneessa raskaudessa, paitsi kun menny kesken sit pari viikkoa plussasta.

Mulla tuli paperiin vaaleanpunaista pyyhkiessä sen yhden kerran rv 6+1 muuten ei mitään koko raskaudessa.

Joo minunki mielestä aika jännä. Mut ehkä tässäkään asiassa ei lääkäreillä ole yhteinäinen linja vaikka mielestäni pitäisi..
Minulla on molemmissa raskauksissa tullut verta jopa rv 24 ja sit pitkin raskautta. Johtunut kuivista limakalvoista. Mutta koskaan ei ole kiinnittymisvuotoa ollut. Joku vuoto oli joskus kesken kierron ja juuri tuosta sanoin sille lääkärille. Vaan empä minä sitten raskaana kuitenkaan ollut.

Mulla on molemmissa raskauksista ollut ”kiinnittymisvuotoa”, mutta ensimmäisen raskauden jälkeen on ollut myös ovulaation aikoihin parin päivän tiputtelut.

Liekö ollut se vuoto mitä normaalia tai ei nii ei ainakaan menkat. <3

Muoks. Mutta siis ajallisesti täsmäis jos jotkut verisuonet on alkion kiinnittymiskohdasta sanoneet poks.

'Yritystä' joulukuusta 17, menkat ei ehtineet esikoisen jälkeen alkaa eli ekasta mahdollisesta kierrosta.

Liitteet

• IMG_20180418_132252.jpg
    IMG_20180418_132252.jpg
    651.6 KB · Katsottu: 282
Muokattu viimeksi:
Jesss Punis!!! Pari päivä vuodon jälkeen pitäisi haamuja tosiaan näkyä.
Onnea<3

Joo jännä on kun netti pullollaan tarinaa, että on normaalia.
Mutta tällä otannalla vaikuttaa pahaa enteilevältä :(

Noh, mulla myös vuoto loppui.. tänään aamulla tuli pyyhkiessä ja muuttui ihan haalean oranssihtavaksi.
Nyt tissit tuntuu aremmilta.
Ehkä sitä perjantaina testaisin kun on dpo10.
Jos plussa, niin uskaltaakohan edes iloita o_O

Mun pitää vielä sen verran sanoo, että ekassa raskaudessa en vuotanu verta ollenkaan ja hyvin meni loppuun asti mutta tosiaan tossa tokassa raskaudessa pahaa enteili tuo veriläntti. Mutta varmaan aika yksilöllistä. Imetyksen lopetus syksyllä sekoitti myös yhden kierron niin että viikon tiputteli verta ennenkuin alkoi kk.

Selvennyksenä vielä, että sitä muutama viikko nuista tiputteluista oli kemiallinen raskaus, mutta en usko niiden johtuvan siitä, koska kemiallisen jälkeen loppuvuoto oli todella ruskeaa ja nämä tiputtelut vaaleaa verta.

Pelottaa vaan, että onko kemiallinen nyt laittanut elimistön sekaisin kun tosiaan aiemmin ei ole tullut mitään kesken kierron..

Gynellä nyt käyty ja mikä ikinä pieni polyyppi siellä näytti aikaisemmin olevan tiputtelua aiheuttamassa, niin se on nyt häipynyt! Ihan siisti kohtu oli ja oikeasta munasarjasta tällä kertaa follikkelia tulossa. Huhhuh. Eli nyt vois ajatella kropan olevan viimein kunnossa km jälkeen ja varsinainen yritys vois alkaa... Katsotaan miten se tästä lähtee...

Takaisin