Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Millaset oireet teillä on olleet ovulaation jälkeen, kierroissa joissa ei oo raskautta tapahtunut? :) Itellä tylsä vaihe menossa, dpo 3 huomenna ja ens viikon sunnuntaihin pitäis malttaa :S
Heii mul kans aika samalaista. Nyt siis dpo 9 omien laskujen mukaan (laskurin mukaan dpo 11). Jotain ihme mahakipuja vähän välii ja just toi runsas vv. Sekä hirvee turvotusTäällä ei mitään muita oireita kuin mahakivut ja erittäin hedelmälliset valkuais/käsivoidemaiset valkovuodot ja runsaat sellaset :D dpo 3.
Hei te jotka tikuttelette ovista, niin kuinka nopeasti ovisplussa katoaa testistä? Vuorokaudessa, joku on varmaan kuitenkin tikutellut ovisplussan jälkeenkin. Jos huvikseen tikuttaisi kunhan menkat nyt km jälkeen käynnistyy... Olevinaan nimittäin huomaan ovikswn limoista yms, mutta ois kiva varmistaa ja testit on aina kivoja. :-) Menneellä viikolla oletan olleen oviksen, joten toivon kuukautisten alkavankin tammikuun alussa.
Mulla on niin ihme tunnelmat..
eli 4.12 todettiin kontrolliultrassa km mikä itsekseen oli kokonaan tyhjentynyt. Ja samana päivänä tein kotitestin, R-testi nega.
Siitä o- testiin sain plussaa noin viikko. Tai näin mun silmään. Jouluaattona tein aamulla R-testin kun halusin tietää ruoka/alkoholipolitiikkaa. Nega.
Menkkoja ei alkanut kuuluun. Tein kp 34 sekä o-testin että R-testin. O oli plussa ja R nega. Mitä ihmettä?? Toinen ovulaatio samaan kiertoon?Ja tänään kp 36 o-testi illalla nyt taas plussa. Mä oon ihan sekaisin mikä mun krpassa on pielessä. Sain eilen terolutit lääkäriltä ja tänään siis söin toisen pillerin kuurista.
Mitä ihmettä tässä nyt seuraavaksi tekisi. Vaihtaa testien merkkejä :D
Voihan olla että o-plussa ois sit selkeesti tummepi kuin tuon jos tollasta oot saannu useastikin? :)