Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sadetuuli, kyllä mä aamuun aion malttaa odottaa
Jotain siinä on! Onkohan tuo nyt niitä viivanpaikkoja vai ei... Ilmeisesti odotan muutaman päivän ja testaan jollain muulla
Naiset nyt kaipaan neuvoa. Vaihdoin kesällä työpaikkaa, kun sain määräaikaisen tilalle vakituisen työn. Nyt en kuitenkaan viihdy nykyisessä työssäni enkä ole alusta alkaenkaan viihtynyt.. vauvahaave ja yritys on kova, 1v 5kk yritystä takana. Haen nyt uusia paikkoja. Kannattaako mun lähteä vakituisesta työstä määräaikaiseen, eli kannattaako mun edes hakea määräaikaisia?
Naiset nyt kaipaan neuvoa. Vaihdoin kesällä työpaikkaa, kun sain määräaikaisen tilalle vakituisen työn. Nyt en kuitenkaan viihdy nykyisessä työssäni enkä ole alusta alkaenkaan viihtynyt.. vauvahaave ja yritys on kova, 1v 5kk yritystä takana. Haen nyt uusia paikkoja. Kannattaako mun lähteä vakituisesta työstä määräaikaiseen, eli kannattaako mun edes hakea määräaikaisia?
Nyt pääset sitten päivittelemään sun allekirjoitusta :) viimeisestä onkin aikaa :)!!
Tää on mun Apteq tehty dpo9.
Itse haen töitä tässä samalla, ja aika samanlainen tilanne on kuin sulla. Työni maistuu puulta ja en viihdy täällä. Mulla tänään jopa työhaastattelu. Olen toki työhaastatteluissa käynyt koko vuoden jo, aina silloin kun löytyy jotain mielenkiintoista. EN aio lopettaa työnhakua ennen kuin se on jo pakko kertoa raskaudesta... Eli tässä tänään kun meen haastatteluun niin menen sillä mielellä että en ole vielä raskaana vaikka kp 32/31 nyt on! Raskaus voi tulla mutta se voi myös olla tulematta viel vuosia vaikka. Joten mä en aio rajoittaa työnhakua silläNaiset nyt kaipaan neuvoa. Vaihdoin kesällä työpaikkaa, kun sain määräaikaisen tilalle vakituisen työn. Nyt en kuitenkaan viihdy nykyisessä työssäni enkä ole alusta alkaenkaan viihtynyt.. vauvahaave ja yritys on kova, 1v 5kk yritystä takana. Haen nyt uusia paikkoja. Kannattaako mun lähteä vakituisesta työstä määräaikaiseen, eli kannattaako mun edes hakea määräaikaisia?
Mulla oli kerran dpo 17 ja kp 34 kun tein raskaustestiä innoissaan, tipuin itsekin kun oli puhdas negatiivinen. Valitettavasti ovis oli ollut vain myöhemmin varmaan... tänään mulla on kp 32/31 eli dpo 14 tai 15 ja en ole tehnyt testiä koska olen 90% varma menkoista. Viikonloppuna teen testin jos eivät tässä ala tänään...aamulla tehty puhdas negatiivinen r-testi. olin ihan varma raskautumisesta joten tipuin ny kyl korkeelta. oletetusta oviksesta dpo 13 ja kp 29/30-32. itkettää ja raivostuttaa. tätin tuloa odotellessa siirryn seuraavaan ketjuun.