Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi alinah! Viivan vahvistumista
Luruh, mä oon saanu niihin aina puhtaita negoja et toisaalta ei pahalta kuulostaisi
On. Kp12 menossa ja ovistestit korkattu vaikka tosin liian ajoissa mutta mitäs testihullu voi muuta tehdäkkään on tämä kun ensin piinaa ovistestejä ja sitten raskaustestejä
Tänään dpo9 tai 10 menossa ja kävin hakee 2 raskaustestiä kotimatkalla. Olin töissä viikonlopun, tällainen tulos tuli.
Mä si kumminkin sorruin tekeen ton ovistestin, kun mun alavatsaa vihloo ja selkä on kipee. Oikeen polttaa välillä ja yllättävän vahva ovistesti tuli 1h pidätyksellä ja normi juomisella. Mutta r. Testiä en osta ennen ens viikonloppua! :D n. viikko tosiaan oviksesta ja viikko kuukautisiin.
Viivan vahvistumista Alinah!
ON: onko muille tullu pregcheckin testeihin viivanpaikkaa? Testasin äsken ku oli tylsää ja olin muka näkevinäni jotain mut luulen et se on vaan viivanpaikka koska on vasta dpo8
Älä nyt ku mäki oon vaan saanu puhtaita negoja pregcheckillä ja oon ihan varma et nään näkyjä Pakko varmaan testaa parin päivän päästä uudelleen..
Mä si kumminkin sorruin tekeen ton ovistestin, kun mun alavatsaa vihloo ja selkä on kipee. Oikeen polttaa välillä ja yllättävän vahva ovistesti tuli 1h pidätyksellä ja normi juomisella. Mutta r. Testiä en osta ennen ens viikonloppua! :D n. viikko tosiaan oviksesta ja viikko kuukautisiin.
Just joku likaläiskä viimeisessä kuvassa. Sori likainen pöytä, täytyy siivota.. :D
Nomutta laitat tänne niin voidaan nähdä harhoja yhdessä