Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vanilj Voi ei ikävää ettei tarrasukat auttaneet =( Toivotaan tosiaan, että jatko helpompaa kun kerran tärppäsi vihdoin =) Tehdään yhteiskeräys tarrasukista valmiiksi ja laitetaan pari pakettia jeesusteippiä varuilta matkaan seuraavaa plussaa varten =)

ainut Voi kumpa olisi kyseessä valemenkat. Pakkohan niiden on olla! Jaksuja!

mame Harvoin on aihetta onnitella tädistä. Nyt kun on niin tehdään se erityisen suuresti. ONNEA! JIPPII! HYVÄ TÄTI!

Mamma90 Kyllähän se on mahdollista, että mies aistii kun nainen ovuloi. Tietäväthän eläimetkin oikean hetken. Meillä persukset eivät turpoa ja punoita kuten eräillä apinoilla, mutta sanotaan, että omakin käytöksemme muuttuu ja jopa kasvojen piirteet saattavat pehmentä ovulaation aikaan. Mies saattaa huomioida nämä pienet muutokset ihan huomaamattaan ja kun hänenkin biologinen kellonsa tikittää samassa tahdissa meidän kanssa niin on enemmän halukas toimimaankin =) Stressi on ikävä juttu varsinkin näiden projektien aikana. Toivottavasti teillä se on selätetty kunnolla ja pääsette nauttimaan toisistanne mukavan rennossa ilmapiirissä =)

Olen tässä vähän ohimennen lueskellut tapahtumia ja paljon jää taas kommentoimatta. Edelleen mieli hieman maassa vaikka täti alkaa olla pakkauspuuhissa. En ole saanut itseäni kirjoittelemaan aikaisemmin, mutta nyt ns. yritän kaivaa pääni perseestäni ja keskittyä muihinkin kuin omaan itsesääliini. Pieni miinus tällä viikolla ollut tämä loputon päänsärky joka pari kertaa kehittynyt migreeniksi. Jospa ne ukkoset illalla ilmaantuisivat ja pelastaisivat minut vihdoin. Jos vaikka alkaisi ajatuskin kulkemaan.

Mamma90: kiitos, sitä toivotaan että jos tärppi käy jossain vaiheessa että sitten myös pysyisi matkassa :)
Tuosta miehen ovulaation vaistoaminen, joskus oon jotain tutkimusta lueskellut että ne tosiaan sen aistisi jotenkin. 
mame: kiitti :) olis se ihanaa jos tärppäisi nopeampaa, ei jaksaisi enään ootella himpun verran vajaata vuotta.. :)
Perhoska: kiitän tarrasukista, pistän visusti talteen! :) pahoittelut päänsärystä, onko helpottanut nyt kun ukkosta on ollut? 

Flunssa alkaa antaa periksi.. Huomenna on tulossa asunnon hinta-arvioja. kiva nähdä paljonko on saatu talon arvoa nostettua remontoimalla :) Eli siivottu koko päivä ja vielä ois vähän pieniä viimeistelyjä..
Nyt oon aatellut tämän yrittämisen kanssa, että ei yritetä, mahdollisimman stressittömästi oltais. Kp pidän lukua, mut muuten en testaile ovista taikka raskauttakaan mitenkään... ja jos tästä puoleen vuoteen ei tapahdu raskautumista niin sitten soittelen että josko jotain tutkimuksia tai hoitoa ois mahollisuus aloittaa :)

vanilj Yöllä valvoin ja nautin ukkosesta pihalla. Hetken tosiaan päänsärky pysyi poissa, mutta aamulla heti palasi kun ilma on aivan kamalan painostava. Eli taas vain odotan ukkosta ja alan viikon kolmannen migreenin kanssa olla valmis matkustamaan sen ukkosen perässäkin jo kohta.

Heippa!!!

Vanilj: Tuhannet pahoittelut keskenmenosta :(

Mamma90: Just luin netistä että on tehty asiasta oikein tutkimus. Ja miehet todella aistivat koska nainen ovuloi!

Täällä koopee jotain/28-30. Mullahan oli nyt tää kierto ettei mitään lasketaemoticon

Moikka kaikille !

Vanilj: suuret pahoittelut erittäin ikävään tilanteeseesi... tsemppiä kovasti !

Mamma90: olen myös lukenut että mies voi tietämättään huomata naisen ovulaatioajankohdan. Eli en usko että se on mitään kuvittelua :)

Sarggu: joo, tiedän miltä tuo tuntuu - kun "ei mitään laske" mutta kuitenkin tietää tarkalleen mikä päivä meneillään... :)

Sitten vielä omaa: Nyt on siis uusi kierto alkanut, ja tänään kp 3. Olen siis ottanut ensimmäisen femarin aamulla. Nyt niitä sitten pitäisi syödä perjantai aamuun saakka ja sitten ensi viikon alkuun pitäisi tilata lääkärikäynti, missä katsovat että miten femarit ovat vaikuttaneet ja myöskin olisi tosiaan se aukiolotutkimus tarkoitus tehdä. Jännää aikaa siis, kun jotain vihdoin tapahtuu. Onko sinulla Mame mikä tilanne? Oletko itse femarit jo päässyt aloittamaan?

-Mietintämyssy 2011- kp 3 / 30 yritys aloitettu syyskuussa 2011

Huomenta pitkästä aikaa, arvon leidit! Olen ollut pari viikkoa poissa maisemista ja pudonnut kärryiltä tämän palstan tapahtumien suhteen joten toivotan kollektiivisesti tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille.

Sen verran huomasin että vaniljin salamatkustaja ei pysynytkään kyydissä. Kurjalta tuntuu sinun puolestasi! Tavallaan on toki lohdullista etten ole ainoa keskenmenon kokenut mutta ei tuota kokemusta toivoisi silti kenellekään. Jaksamista!

Ja kappas vaan mitä mukavaa onkaan tapahtunut poissaollessani - vuononvaltiatar on vihdoinkin plussannut! Aivan mahtava uutinen!!! Onnittelut ja oikein iso korillinen tarrasukkia sinne!

Sitten omaa napaa: Täällä meneillään tämän toisen yrityksen yk 18, kp 21, mahdollisesti 9 dpo mikäli ovulaatio oli kp 12. En ole tuosta ovispäivästä mitenkään varma koska en tässäkään kierrossa viitsinyt testailla. Keskityttiin viettämään rentoa kesälomaa Skotlannissa ja pupuilemaan ihan silkan huvin vuoksi.

En ole varma olenko muistanut mainita täällä että muutin ruokavaliota reilu pari kuukautta sitten. Pidemmän kaavan mukaan yrittäneiden ryhmässä taisin jo kertoa että olen noudattanut luontaisesti gluteenitonta ruokavaliota. Keliakiaa mulla ei mitä ilmeisimmin ole - verikokeissa ei löydy IgA-vasta-aineita - mutta mun iho- ja ruoansulatusongelmieni taustalla on mitä todennäköisimmin jonkinmoinen keliakiaa lievempi gluteeniyliherkkyys tai sitten vehnäallergia. Koska vehnää tungetaan lähes kaikkeen, sen välttäminen on helpointa luontaisesti gluteenitonta ruokavaliota noudattamalla. Ja voilà - ensimmäistä kertaa vuosikausiin mulla on iho todella hyvässä kunnossa: ei finnin finniä leuassa eikä yhtään kutisevaa ekseemaa! Ei ole tarvinnut läträtä päivittäin kosteusvoiteiden kanssa eikä iho ole suivaantunut edes näistä hiostavista hellekeleistä. Olo on aika mahtava! Nähtäväksi jää vaikuttaako tämä uusi ruokavalio suotuistasti myös lisääntymiseen. :)   

vanilj: Todella suuret pahoittelut! Toivottavasti tärppää pian uudelleen!

Mamma90: Mie kanssa olen lukenut tosta ovulaation aavistamisesta. Jotenki naisen ominaistuoksu siinä muuttuu niin, että miehestä tulee tavallista halukkaampi tai jotain.

mame: Toivottavasti femarit auttais. Teille jos kelle sen vauvan soisi! (Toki kaikille muillekin, mutta ei oo reilua että joutuu noin kauan oottaa.) 

ainut: Toivottavasti pelkät valemenkat. <3 Toi epävarmuus on niin raastavaa. Voimia!

ON: Täällä kp28/30, raskausoireita ollu jo viikon ja eilen aamulla testasin sitte ihan halpis RFSU:n testillä selvän plussan. Tiedä sitte onko ovis ollu aiemmin vai kaksko siellä jo on, kun noin aikasi plussa pärähti !?! Rv ois menkkojen mukaan 3+5 ja la 10.4. En toki vielä osaa iloita, kun eihän meidän kohdalla voi niin hyvä tuuri olla,et ekasta tärppää ja pysyy vielä kyydissäki!  Ja kyllä ne esikoista edeltävät km:t kummittelee. Yritän vaan olla ressaamatta ja ajattelen, et km tulee jos on tullakseen. 
Ei tosiaan vielä uskalla mistään np-ultrasta tai edes varhaisultrasta haaveilla. Mutta odotellaan, odotellaan...7-viikolla aattelin nvlaan soittaa ja kysellä aikaa, siellä sit tod.näk ultrataan jo eka käynnillä (meillä kun on niin ihana se terkkari, et se aina haluu käydä ultraa jos ultra on vapaa :) )
Minä poistun tuonne huhtikuisiin, mutta jätän toisen jalan vielä tänne ovenrakoon.

PLUSSATUULIA!!!!

pittunen, onneksi olkoon :) Kyllä se voi ihan ykköselläkin tärpätä. Kovasti tarrasukkia! Hyvä merkki, että tuli aikaisin selvä plussa :)

Catriona, mukava että ruokavalion muutos on auttanut :) Teillä taisi olla kiva kesäloma. Toivottavasti olisi sattunut tärppäämään, lopultakin.

mietintämyssy, toivottavasti femarit auttaa!

vanilj, varmaan hyvä toi tjot-meininki. Itsekin oon miettinyt vähän samansuuntaista. Tosin me ei päästä yrittämään edes tjotilla ennen niitä seuraavia kuukautisia :/ Saa nähdä sitten, millainen olo silloin on. Tällä hetkellä ei nyt haittaa tuo tieto, että uusi raskaus ei ainakaan heti ala.... oon niin väsynyt koko tähän prosessiin. Toivottavasti ei kuitenkaan hirveän kauan tarvitsisi odotella niitä kuukautisia. Kierroista: kyllä kai se täytyy laskea, että eka vuotopäivä on kp1. En mä usko, että sinulla alkaisi mitenkään kierrot heittelemään, kun sulla oli km aika alussa ja vuotokin tuli nätisti ulos itsestään. Ehkä kannattaa varautua, että eka kierto voi olla hieman pitempi. Tai en nyt muista miten tossa normaalissa tyhjentymisessä oli, mutta ainakin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen katselin, että useimmille seuraavat kuukautiset oli tullut joskus 5-6 viikon päästä ja sen jälkeen ollut ihan normaali kierto, ellei sitten oo tullut jo plussaa :) Aika monille oli tullut heti plussa. Voithan miettiä sitä vaikka niin, että ensin viikko toipumisaikaa ja sitten tulisi tuo normaali kierto siihen perään. Jaksamista!

Perhoska, pahoittelut migreenistä ja alakulosta :( Jälkimmäinen on tuttu vieras ollut joskus tädin jälkeen.

Täällä ollaan palattu töihin, ja väsyttää aivan tajuttomasti :/ Viime yö oli aika levoton. Kesälomasta ei viitsi kauheesti mitään positiivista sanoa ees työkavereille, oon vastaillut kysymyksiin vähän vältellen tyyliin, että menihän se siinä...liian lyhyt jne. Viimesenä työpäivänä sain siis tietää keskenmenosta ja siitä kolmen viikon päästä oli kaavinnan jälkeinen parin päivän "sairasloma" ohi, että pitkähkö kesäloman mittainen prosessi. Mut nyt oon aika hyvin jo toipunut. Jälkivuoto alkaa olla ihan lopuillaan, luulisin. Ja mahakivutkin.

Pe-la-yönä mulla oli pieni vainoharhakohtaus.. heräsin vatsakipuun ja olin vähän peloissaan, se meni ihan normaalisti ohi, mutta sitten alkoi tuntumaan, että on kipeä olo. Ja pelkäsin kamalasti että nyt se kuume alkaa nousemaan ja vanhemmat joutuu lähtee viemään mua päivystykseen (olin heidän luona aika kaukana kaupungista). Puoli tuntia pelkäsin ja olin kipeä ja sitten menin kysymään, onko äidillä kuumemittaria. Hän sanoi, että mulla ei oo kuumetta ja käski mennä nukkumaan, mutta antoi vanhanaikaisen kuumemittarin. Ei ollu kuumetta, ja sitten olokin parani ja alkoi itkettää... Että silleen. Oli tainnut olla jonkinlainen huoli mielessä siihen asti mahdollisista kaavinnan jälkiseurauksista. Tuon jälkeen ehkä tajusin, että ei tässä tarvi niin kovin huolissaan olla, ja on ollu taas entistä parempi olo sen jälkeen. Viikonloppu olikin sitten ihan mukava.

Nyt tästä tuli pienoinen stoori. Mut mun varmaan kannattaisi nyt jäädä vähän taustalle täältä foorumilta (jos osaisin). Ehkäisyä pitäisi käyttää seuraaviin kuukautisiin asti. Toivon et ne tulee suht koht ajoissa. Että ehkä joskus syyskuussa päästäisiin yrittämään uudestaan. Töissä on ainakin kiirettä, että ehkäpä se aika alkaa tästä kulumaan...

Kaikesta huolimatta olen iloinen, että tuo raskaus tapahtui. Nyt ei tarvi miettiä onko se mahdotonta, ja voin ottaa vähän rennommin siinä suhteessa. Ja oon tyytyväinen, että selvisin tuosta keskenmenostakin :) En mä enää haluaisi sitäkään kokemusta vaihtaa pois.

Tsemppiä kaikille ja mukavaa loppukesää :)

vuononvaltiatar: Kiitos tsemppauksesta! Toi on kyllä tehokasta tuo kun ei ajattele liikaa niin kierrotkin menee paljon nopeampaa. :)
elenna: Kiitos menkkaonnitteluista :D Kiva kun oot jo toipumaan päin. Eihän flunssa tarttunut? Ite oon nyt ollu tasan viikon kipeenä :/
Perhoska: Kiitos myös sinulle menkkaonnitteluista :D Oli kyllä mahtavaa kun ne tuli. Tosin ne ei nyt sitte kestäny kun vajaan kolme päivää eikä ees ollut kovin runsasta. Eriskummallista. Onneks tosin oli se ultra ennen menkkoja niin ainakin on varmaa etten oo raskaana. Pahoitteluni muuten pääkivuista. Itellä kans päätä jyskyttäny viimesen viikon tän flunssan takia. :/
vanilj: Hyvä kun olet toipumassa. Saitteko talosta hyvän hinta-arvion? :)
sarggu: Hyvä kun oot pystyny oleen laskematta päiviä :)
mietintämyssy: Tänään otin tokan femarin ja sit torstaina on se seurantaultra. Onko sulle tullu mitään oireita niistä tableteista? Mulla ei toistaseks mitään ihmeempiä. Jännittää kovasti! Toivottavasti niistä nyt tosiaan olis apua ja saatais omat pikku nyytit. :)
Catriona: Toivottavasti tuo sun ruokavalio nyt tois vielä sen toivotun tärpinkin! :)
Pittunen: Onnea plussasta!

Omaa: Yk 11 ja Kp 4 menossa. Menkat oli ihan superlyhyet. Kestivät vain vajaan 3 päivää. Onneks tosin oli se ultra ennen menkkoja joten lyhyet menkat ei ainakaan raskaudesta johtuneet. Tänään olen sitten ottanut toisen femar tabletin. Toivon tosiaan et niillä nyt onnistuttaisiin! :) Torstaina olis sitten se seurantaultra. Jännittää ihan älyttömästi mut kuitenkin sillai hyvällä tavalla :)

Mame: olen tosiaan vasta aamulla ottanut ensimmäisen femarini, ja kovasti on mietittänyt että tuleekohan mitään oireita. Aika kovaa tekstiä nimittäin oli tuoteselosteessa.... Joka tapauksessa on ollut täysin normaali olo, ainakin vielä tähän saakka.

Itselläni on tähän mennessä menkat olleet normaalit, mutta ihan kuin ne jo tässä loppupäivästä tuntuisivat vähentyvän...? Voikohan olla niin....? Yleensä minulla menkat kestävät 5 päivää. Täytyy katsoa huomenna, että onkohan minullakin sama juttu kuin sinulla.... (sinähän olet päivän minua pidemmällä, kun olet jo kaksi tablettia syönyt) Minua mietityttää että miten sinulla on niin paljon aikaisemmin kuin minulla se seurantakäynti. Lääkäri sanoi minulle, että varaat kp 10 tai 11 seurantakäynnin, missä sitten samaan syssyyn tehdään se aukiolotutkimus. Eli minä menen seurantaultraan vasta maanantaina. Sinä ilmeisesti menet jo seurantaultraan kp 7...? Mielenkiintoista! Kerrothan sitten minulle mitä lääkäri sanoi ultrastasi ?

-Mietintämyssy 2011-

mietintämyssy: Juu no se tuoteseloste on kyllä vähän pelottava, mut eipä tuota onneks tartte syödä ku 5 päivää kuussa.  Ja mulla tosiaan on sillon vasta kp 7 ku menen sinne ultraan, mut periaatteessa jos se lääkärin menkkaennustus ois pitänyt paikkaansa niin mulla olis pitänyt olla sillon jo kp 9-11...Toivottavasti se ei nyt sitten haittaa et ne menkat alkokin muutama päivä myöhemmin mitä piti. Tuun sit kyl heti kertoon tänne ultrakuulumiset :)

Heippa!

vanilj; voi ei.. pahoittelut! :( toivotaan että uutta raskautta ei teidän täydy kauaa odottaa.. tsemppiä!

pittunen; onnea!

Catriona; toivotaan että plussaa pukkaa ruokavaliomuutoksen myötä :)

elenna; mukavaa loppukesää sinnekin :)

mame; toivotaan että siellä nyt tärppää :) 

Omaa; vihdoin ja viimein kp 2 wuhuuuu!!!! kierto oli siis niin mahti kuin 90 päivää :O ihan hullun hommaa.. en kyllä usko pätkääkään että näillä kierroilla meille sitä plussaa tulis ilman mitään kunnon hoitoja.. mutta kyllä on niin helpottavaa kun menkat alko, mä niiiiiiiiin odotin niitä kuin kuuta nousevaa!

pikaisesti tännekin :)

Catriona suuret kiitokset! Olisin kyllä ennemmin antanut teille jo pitkästä yrittämisestä kaivatun plussan! :) Ei tiedä, ehkä siellä auttaa kanssa tuo ruokavaliomuutos ;-)

mietintämyssy & mame tämä olkoon teille SE kierto tuon femarin kanssa ;-) <3

pittunen onnea plussasta! :)

elenna ei varmasti voinut ilolla kertoa lomasta! Uskon täysin... Onneksi siellä on jälkivuotelu lopuillaan jo <3 Onneksi oli sinua joku tukemassa tuona yönä, kun pelko iski! Kauheaa jos olisit yksin sattunut olemaan! :( Onneksi et ollut. Toivotaan, että tämä kierto lentää siivillä! :) Voit rohkeasti todeta olevasi paremmassa paikassa nyt, kun voit tulla raskaaksi ja selvisit noinkin kaameasta asiasta kuin keskenmenosta! <3 Kaikkea hyvää teille!

kukka^^ onneksi menkat vihdoin saapuivat! :)

Heippa tännekin!

Vahvistuihan se plussa täälläkin, joten huhtivauvaa odotellaan<3 Toiselle palstalle jo kirjoittelinkin, että varovaisesti olen liikkeellä maaliskuisen keskenmenon (rv 12+2) jälkeen. Plussa tuli toisesta yrityskierrosta keskenmenon jälkeen. Raskaushormoni tuolloin poistui tuon keskenmenon jälkeen todella hitaasti kehosta. Meni päivän vajaa kolme kuukautta, että raskaustesti verestä oli negatiivinen, joten se oli pitkä ja raastava prosessi.

Palasimme viikko sitten Kiinasta, Shanghaista ,jossa vietimme miehen kanssa kaksi ihanan rentouttavaa ja stressivapaata viikkoa :) Vitsailin täälläkin palstalla ennen matkaa, että jos tulen raskaaksi reissussa niin voin sanoa, että Made in China... ja niinhän nyt kävi :))<3

Tänään palattu töihin loman jälkeen! Oli ihan mukavaa palata töihin, mutta samalla haikea fiilis, koska kuukauden kesäloma meni mielestäni niin nopeasti ohi.

mame ja mietintämyssy - Uskon tosiaan, että onnistutte noiden femareiden kanssa :) Lähetän sinne paljon paljon vauvapölyä!

elenna: ei ollut varmaan helppoa palata töihin varsinkin kun koko kesäloma meni tuohon keskenmenosta toipumiseen. Toivon tosiaan, että pääsisitte kohta uuteen yritykseen ja tärppi kävisi nopeasti<3

Sazu91, hirmuisen paljon onnea plussasta! :) Kyllähän koirilla on niin hyvä hajuaisti että tunnistaa muutokset veriarvoissa, joten miksipäs ei hoksaisi raskauttakin.

Viipsukka, mikä ranteessa oli vikana? Paljon onnea plussasta!

mame, onnea menkoista ja onnea uuteen kiertoon! ;)

ainut, tsemppiä ja jaksamista sinne odotteluun.Täällä kans peukut pystyssä. Milloin ottavat sen verikokeen? *hali*

elenna, mukava että siellä jo pikkuhiljaa toivutaan :) Hienoa kun olet löytänyt jotain positiivista myös tästä ikävästä kokemuksesta.

vanilj, pahoittelut keskenmenosta :( Ikävää ettei mies ole pystynyt olemaan tukena reissun vuoksi. Jaksamisia teille molemmille. Toivotaan nyt kovasti ettei ihan niin kauaa tartteisi seuraavaa plussaa teidän odottaa.

sarggu, täälläkään ei lasketa kun ollaan miehen kanssa sovittu niin, mutta eilen oli laskujen mukaan ovis, tänään nippaili vasemmalta aika kipeestikin :D Ja kp18/30-32? menossa.

pittunen, varovaiset onnittelut plussasta! Toivotaan että pikkuinen pysyisi kyydissä loppuun saakka.

kukka^^ onnea sinnekin menkoista jumbokierron jälkeen!

Omaa napaa, sain vihdoin mun rakkaat miehet kotiin! Poikakaan ei ollu mua unohtanu vaikka 2 viikkoa oli siitä kun viimeksi nähtiin. Hirveesti oli pieni mies muuttunu sen kuukauden aikana kun olivat pois kotoa. Nyt mulla menossa kp 18/30-32? ja eilen oli vau:n laskurin mukaan ovis. Minähän en ovista tikuta (vielä) mutta tänään on nippaillut lupaavasti mahaa vasemmalta. Harmi vaan, että tässä juuri murjotellaan... jospa saataisiin tehtyä sovinto ennen nukkumaan menoa :) Ja kyllä me jo perjantaina ja eilen pupuiltiin että ei tätä kiertoa ihan hukkaan olla heitetty.

Unelma-Anelma jänne tulehtunut. On tuo kolme kertaa tulehtunut tälle vuodelle. No onneksi nyt alkaa L-O-M-A! Eli huomenna valmistun ja ajelen Ouluun miehen luo lasten kanssa

Moi,

Unelma-Anelma, toivottavasti saitte sovinnon tehtyä :)

Sazu91, paljon onnea plussasta :) Sinulla on tosiaan ollut pitkä km-prosessi, joten varmasti se hieman väijyy mielen taustalla :/ Mutta ihana, että uusi plussa tuli ja nyt sitten toivon mukaan kaikki menee hyvin. Koita olla turvallisin mielin kuitenkin. Kovasti tsemppiä!

vuononvaltiatar, kiitos taas ihanista sanoistasi :) Olisin kyllä pystynyt sanomaan iloisesti, että loma meni hyvin, mutta ei haluta ihan suoraan valehdellakaan. Muutenkin tämä salailu vähän rasittaa... tavallaan tekisi mieli kertoa vähän kaikille, mutta en oikein voi...appivanhempia ei voi jättää ihan viimeisiksi jotka kuulevat. Mutta kyllä se tästä. Nythän koko juttu alkaa olla jo takanapäin. Hyvää jatkoa teillekin :)

kukka^^, lopultakin tuli se täti. Hyvä juttu. Nyt vielä tarvitaan teille se aika tutkimuksiin. Kyllä sekin sieltä vielä tulee. Ja onhan tuo kiertohomma sitten käsittääkseni ihan korjattavissa lääkkeitse. Tsemppiä!

mame, tsemppiä sinne ultraan :) Toivottavasti asiat selviää... Ja paranemista. En saanu flunssaa, mutta oon tässä miettinyt, että oonko saamassa jonkun vatsataudin :/ Mutta ehkäpä ei.

Eilen olin aika kuralla ja illalla oli oksettava olo, myös tänään aamulla oli oksettava olo. Mut sitten se meni ohi ja lähdin töihin. Että ehkä joku vatsatauti yritti iskeä. En oikein usko että tää mitenkään liittyisi siihen kaavintaankaan, mistä on nyt tasan viikko. Mitään kuumeilua ei oo. Tietty jos oudot oireet jatkuu useita päiviä, niin kysyn sieltä.

Tänään tein myös ekan raskaustestin kaavinnan jälkeen. Vielä näytti haaleaa viivaa, mutta onhan se paljon laskenut. Tein sekä Davidin erittäin herkän ja normaalin testin (10 ja 25 miu), ja yllätykseksi molemmat näyttivät ihan samanvahvuista viivaa :O Olin odottanut, että siitä vähemmän herkästä näkyy huonommin. Mutta ehkä siinä sitten ainoastaan jää näkymättä ne haamujen haamut ja muuten tulos on sama molemmissa. Toivottavasti viikon päästä ei enää näkyisi haamun haamua, silloin meinasin taas testailla.

kukka^^: Joo se on kyllä ihanaa kun menkat alkaa pitkän odottamisen jälkeen. :) Toivottavasti nyt sun ens kiertos ei kuitenkaan olis ihan noin megalomaaninen.
vuononvaltiatar: No niimpä tää sais kyllä olla SE kierto! :) Ja ihan oikeesti mulla ja miehellä on kummallakin ollut nyt sellaista toiveikasta jännitystä ilmassa että pakko onnistua!
Sazu91: Hyvä kun plussa on vahvistunut. Toivotaan että pysyy matkassa mukana :) Mä kans niin syvästi toivon että mekin nyt tässä kierrossa onnistuttaisiin.
Unelma-Anelma: Kiitos menkkaonnitteluista :D Kiva kun sait miehesi kotiin ja heti pääsitte pupustelemaankin ;)
elenna: Kiitos tsempeistä. :) Toivottavasti siellä välttyisit pahemmalta vatsataudilta :/

Omaa: Kp 5 menossa ja tunnelma on: toiveikas, iloinen, odottava, jännittynyt, positiivinen ja malttamaton. :) En jaksais oottaa sitä ultra-aikaa, enkä etenkään ovulaatiota että saadaan meidän pikku-pupu alulle!

Heips!

Yks kuumeilija ilmoittautuu joukkoon, tai no yrittäjiähän tässä nyt jo ollaan, mutta kuitenkin. Olen jo pidemmän aikaa lukenut keskusteluita täältä, mutta nyt rohkenin itsekin liittyä.
Vaikka mukaan on mahtunut epäonnisia hetkiä täällä niin ihania plussauutisia on silti saanut lukea. Onnea vaan kaikille tasapuolisesti! :)

Miten se onkaan niin, että ajattelee ensin, että lapsi tulee jos on tullakseen ja kun ei ensimmäisellä, eikä vielä toisellakaan yrityskerralla ala kuulumaan niin kuume alkaa nousta valtavaksi?!? Menneet hääfoorumit on vaihtuneet vauvafoorumeiksi... Nyt ootellaan kolmatta yritystä, mutta jatkuva sairasteluni varjostaa tätä projektia ikävästi. Menimme naimisiin kesäkuussa ja jo sitä ennen tämä pöpöjen hyökkäys alkoi, eikä loppua ole näkynyt. :( Haluaisin kovasti itseni kuntoon, että voisi hyvillä mielin jatkaa yrittämistä.

mimsu:Eikös se niin ole, että kolmas kerta toden sanoo joten eiköhän teillä nyt kolmannella kerralla matkalanen pysy sitten mukana loppuun asti :) Ainakin pidän sitten kovasti peukkuja pystyssä kun tärppi käy.
jama: Tervetuloa mukaan palstailemaan! Harmi että olet sairastellut kovasti, toivottavasti kuitenkin pian pöpöt tajuavat lähteä ja sitten tulisi se plussakin! :)

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 43, joista keskenmenoja 4.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8.

Plussista 31 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 5 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 7 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Takaisin