Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vuononvaltiatar: Rystyset valkosena aina puristan sen tuolin käsinojia ja pidättelen itkua/huutoa, kun tekee niin kipeetä. Toivottavasti tän viikon perjantain ajalla menis jo vähän kivuttomammin. :)
Sli: Sillon ku ekalla kerralla söin niitä niin menkat tuli jo kahdeksannen tabletin kohdalla ja nyt viimeks tuli heti samana päivänä ku otin sen viimesen yhdennentoista tabletin. Sitten mulla loppu molemilla kerroilla ne menkkatuntemukset just ennen menkkoja ja tuli vähä sellanen oksettava olo.
kukka^^: Mullakin on välillä tullu kauheita pelkotiloja noista lapsettomushoidoista mihin mahdollisesti joudutaan. Toivottavasti tosiaan teillä nyt kävisi se tärppi!!
Kimurantti: No meillä on tilanne tällä hetkellä se, että miehen sisko tietää yrityksestä, mun äiti tietää ja sitten yksi työkaveri tietää ja pari läheisintä kaveria. Ei oo pahemmin kukaan kysellyt että "joko" joten hyvä niin. :) Lähinnä sellaista tukea saanut jos itellä on tän asian tiimoilta huono päivä niin voi sitten kavereillekin vuodattaa aiheesta.
vanilj: Kiitos tsempeistä :) Teidän täytyy sitten varmaan ottaa joku pienempi ja karvaton lemmikki... :)

Täti kurvasi eilen paikalle..prkl.
Ärsyttävää..toivottavasti menis nopsaan ohi..ens viikon Lauantina lähtö Nizzaan -viikoksi- joten jospa me saataisi lomalla sitten rentouduttua..sattuuki aika sopivaan aikaan ovikset sitten reissussa. ;D

Sli: voihan rähmä, toivottavasti menevät nopeasti matkoihinsa, että saatte nauttia reissusta ja toisistanne täysin rinnoin :)

Sitä vähän olenkin miettinyt, että vajaatoiminta saattaa aiheuttaa ongelmia..kerran olen lääkärin kanssa asiasta puhunut ja silloin sain vastaukseksi, että jos tulen raskaaksi samantien aikaa hälle niin muutetaan annostusta, eipä se muuta sanonut.

Oltiin eilen kiertelemässä kirppareita ja oli pakko ostaa yhdet mammacaprit, toivottavasti ei tuo huonoa onnea :D Vaatteita ostelin sitten tyttärelle monen monta erilaista, takkia ja paitaa :)

Sli Pahoittelut tädistä :| Toivotaan, että Nizzassa tärppää!

Täällä kp32 ja dpo 13-14 tms. Ei mitään menkkatuntemuksia, mutta eilisestä saakka on ollut aivan järkyttävä pääkipu. Jos ne menkat on tullakseen niin sais tulla, jotta uskaltais ottaa vähä stydimpiä särkylääkkeitä. Mistähän tällänenki särky nyt keksi just tähän tilanteeseen tulla. 

Meillä on kans eläimiä muille jakaa, eikä kyllä sellai eläinkuumetta nyt olekaan, paitsi ehkä "pihaeläinten" suhteen. 

Jes! Ovisplussa!

Meillä on kaksi kissaa ja kaksi koiraa. Ennen meillä oli myös rottia ja hiiriä, mutta mies tuli allergiseksi, joten etittiin niille sitten uusi koti, onneksi löytyi hyvä. :) Itse kaipaan kovasti vielä jyrsijöitä, mutta pääasia ettei mies tule kissoille ja koirille allergiseksi! sitten se saa muuttaa piharakennukseen asumaan! :D Haluaisin teettää meidän koirilla pentuja, jotta niistä jäisi meille jälkeläisiä. :)

Aurinkoista päivää kaikille!

Vanilj: Täällä ihan sama homma, et itellä olis hirmu kova kuume myös eläin vauvaan. Pieni pörröinen kissanpentu olisi ihana. Mies hieman jarruttelee, mutta on sanonut et sellanen hommataan jos ihmisvauvaa ei ala kuulua. :)

Kukka: Mehän mennään aika samoissa kierron kanssa ja ihan samaa malttamattomuutta täällä havaittavissa, tosi oon taas aika varma ettei meille tule plussaa tässäkään kierrossa. En tiedä miksi, mutta sellainen tunne kummittelee. Oonkin päättänyt, et ens viikolla aikasintaan testaan jos tätiä tai oireita hänestä ei kuulu. Täällä siis kp 23 ja dpo 9.Miten kauan teillä on ottanut aikaa, et nyt jos plussaa ei kuulu, et pääsette tutkimuksiin. Paljn plussatuulata sinne!! +++

Mame: Sulla tekeekin hirmu kipeetä vyöhyketerapia, itellä ei noin kipeitä kohtia löydy tai sitten se vyöhyketerapeutti ei halua aiheuttaa mulla niin kovaa kipua -lähinnä sellasia makeita kohtia on löytynyt.

Kimurantti: Tervetuloa mukaan ja juu täällä tosiaan saa purkaa tunteitaan kun saman tapaisiaa tilanteissa ollaan. :) Ja mulla on ehkä hieman liiankin julkista tuo yritys kun sain viimeksi keskenmenon töissä ollessani niin siitä tuli sielläkin puhuttua ja mulla on yksi työkaveri joka on saman tyylisessä tilanteessa niin tulee juteltua hänen kanssa, lisäksi lähimmät kaverit tietää ja sisarukset kun keskenmeno otti niin koville henkisesti et on tullut vähän purkauduttua, mut harvalle ihan kaikesta puhun ja aika harva edes kyselee - onneksi!
Onnea ovis plussasta!!

Sli: pahoittelut tädistä. Toivotaan, et Nizzan reissu tekee tehtävänsä.

Ainut: Toivotaan, et siellä tilanne ratkeaa, mieluusti parhaiten päin!! :) Odottelu on niiin v-mäistä.

Omaa: Täällä tosiaan kp 23 dpo 9 meneillään ja noro viruksesta toivuttu aika nopeasti, kuume ja lihaskiput olivat oikeastaan kaikista kurjimmat. Millään en jaksaisi enään odottaa, et tuleeko täti vai pääsenkö testaamaan. Jotenkin on sellainen olo, et tuskin se plussa nytkään tulee kun ei ole aiemminkaan tullut. Miten voisin lopettaa etten ajattelisi päivittäin, et koska tulen raskaaksi ja keskittyä muihin asoita. Onkohan mun elämä liian yksipuolista jos vaan koko ajan odotan ja odotan ja sit lopulta petyn. Eilen mun ystävä sano kun hekin ovat kovasti odottaneet, et heille tulis vauva - ettei hän enään tressaa ja odota, kun hän on päättänyt et jos ei pian kuulu he lähtevät hoitoihin ja piste. Haluisin itekkin aatella noin, mut sit mua mietityyää kun oon ollut jo raskaana, et miks en vois tulla luonnollisesti raskaaksi uudelleen. Mua myös kauhistuttaa kuinka rankkoja noi hoidot on ja sit sitä pettymystä jos ei tule niinkään raskaaksi. No joo tää on taas tätä, kuono pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Onneks tänään on vyöhyketerapia se on aika niin rentuttavaa. :)

Päivää!

Täällä elellään jälleen kiireistä keskiviikkoa töissä. Tänäänkin kestänee työpäivä tuonne klo 18 asti. Täällä on jo vyöhyketerapian jälkeinen alaselän kolotus loppunut :) Ei se paljoa sattunut, mutta huomasi käyneensä terapiassa :) Lauantaina tikuttaan ovista!

vanilj; ihanaa, että teillä on noita pelastuseläimiä :) Ajattelin vaan, että jos on paljon jo elukoita, ei mieheke välttämättä huolisi lisää, mutta tiedustelemalla se selkinee :) Ihmisten suhtautuminen on kyllä todella värikästä tuohon karppaamiseen ja sen eri muotoihin :)

Kimurantti; onnea sinne ovisplussasta! Siitä se lähtee :)

mame; mua alkoi oikeen puistattaa tuo ajatus, että rystyset valkoisina olet siellä ollut. Silloin ekoina kertoina, kun tuolla jalkaterän alueella oli pari niin kipeetä kohtaa, että oli pakko vetästä jalka kädestä poies :) Eipä se kyllä loppunut se tuska, mutta terapeutti hieman hellemmin niitä kohtia käsitteli. Itsellä on melkoisen ronski naisterapeutti. Ei tartte arvailla, koskeeko vai hiveleekö :) :)

Sli; suuret pahoittelut menkoista!! :(:( Onneksi ulkomaille lähtö saanee mielen vähän paremmaksi :) Eikä tartte olla ilman drinksuja ;-)

indyko; nuo kilppariasiat tuntuvat olevan tosiaan jokaisella lääkärillä erilaiset... tiedä niistä sitten koskaan :) Ei nuo caprit mitään huonoa onnea tuo ;-)

ainut; kumpa menkat vaan osaisivat poissa pysyä! :)

pikkutonttu; kivaa vyöhyketerapiaa sinne! :) Ja hienoa, että sairaus alkaa olla takana täysin :) Kyllä nuo sinun mietteesi tutulta kuulostavat.. kyllä sitä miettii varmasti monen kertaa ennen kuin hoitoihin jatketaan... tahtoisi niin luomusti onnistua :) Sinne paljon tsemppejä!

Moikka!

Kimurantti: onnea ovisplussasta :) Täällä yrittämisestä tietää vain muutama hyvä ystävä, ei sukulaiset.

Sli: pahoittelut tädistä :( Mutta hyvää rentouttavaa lomaa ;)

pikkutonttu: itsellä myös sellainen tunne että ei tästäkään kierrosta ole tärpänny.. testata aattelin vähintään viikon päästä, mutta mielellään vasta myöhemmin jos maltan pysyä testeistä kaukana.. menkkoja en osaa odottaa tietyn ajan sisään, kun kierrot on heitellyt viimeisen vuoden sisällä 36-81 välillä.. :( vuos sitten huhtikuun alussa oli keskenmeno, eli sitä raskautta yrittäessä meni sen puol vuotta.. ja nyt on siis taas kulunu se vuos.. yritystä takana siis jo vähän yli 1,5 vuotta yhteensä.. mutta periaatteessa edellisestä raskaudesta vuos.. niin siks hain vasta nyt kunnon tutkimuksiin että se vuos on yritystä taas takana.. ja yli vuos sit kävin kyllä lääkärissä pitkien kiertojen takia mutta sain vain määryksen e-pillereiden syöntiin mutta en koskaan niitä pillereitä syönyt koska se ei ollut tarkoitus.. verikokeita silloin otettiin laajasti niin ne oli kaikki ok.. olis ehkä pitänyt jo aikasemmin hakeutua uudestaan lääkärille mut otin varman päälle että ei lääkäri pääse sanomaan että vuos pitää ainakin yrittää.. mitää oireita ainakaan raskautumisesta ei vielä ole.. tuskin nyt semmosta onnea oliskaan että olis tärpänny eikä tarttis niihin tutkimuksiin mennä.. tulipas sekavaa tekstiä..

vuononvaltiatar: kiva kun siellä päästään jo ovista tikuttaa ;) pääsee sit taas jännäilemään ;)

Minnuska89: Mikäs siellä on tilanne? jättikö täti tulematta? ;)

täällä menossa kp24 ja dpo 8

Plussatuulia kaikille! ++++++++

kukka^^; on kyllä kivaa taas tikuttaa... onhan sentään jo yksi kierto välissä ollit, etten tikuttanut :) Siitä tuntuu olevan pitkä aika :) :)

Kävin kuukausi sitten tuolla papassa, eikä ole kuulunut tk:sta mitään. Hoitaja sanoi, etteivät he soita jos kaikki ok.. joten ilmeisesti tulos oli puhdas :)

Millainenkos ilma on muualla? Täällä on tosi aurinkoista ja n. 15 astetta :) Kivaa olla siis töissä kaikki kaihtimet tiukasti kiinni ;-) Kun meillä röntgenissä täytyy olla hämärää, että näkee monitoreista jotain :) :)

tai siis pakko ei ole synkkää olla toimiston puolella, mutta silmiin sattuu jos on liian valoisaa :D :D Pakko oli lisätä vielä, ettei vielä saada sellaista kuvaa, että kuljen toimistoni ulkopuolella töissä arskat päässä

Heippa kaikille!

vanilj - Kisut voivat hyvin, ihmeen rauhallisia. Toinen sai revittyä laastarin pois :S. Ja kiitos kysymästä :) Serkkuni on karpannut niin kauan kuin muistan ja elossa on vieläkin :D

Kimurantti - Tervetuloa :) Me ei olla kerrottu kun minun äidille ja muutamalle muulle. Mutta kaupungilla kuulemma huhutaan että olen raskaana :D, se on hyvä että muut tietävät paremmin! Ja onnea ovisplussasta.

Sli - Pahoittelut tädistä, ja hyvää reissua :)

pikkutonttu - Minulla myös samanlaisia tuntemuksia, sitä vaan pettyy kovin! Mutta Eiköhän me kaikki plussa aikanaan saada :)

vuononvaltiatar - Onnea tikutteluun :) Täälä on myös ollut mahtava sää, vähintään + 15 ja vieläkin + 10

Heips taas!

Vuononvaltiatar: Juu oli kyllä taas kiva vyöhyketarapia, oon aina niin uudesti syntynyt kun sieltä tulen. Täällä on kans ollut upee ilta, aurinko paistanut ja lämmin, en oo huomannut kattoa kuinka lämmin. Näytti oleven muutama voikukkakin ilmestynyt meidän pihaan. Murr!
Varmaan tekee välillä hyvää olla tikuttamatta ovista! Mulle ei monta tikkua jäänyt ehkä 2 ja voipi olla, etten enään niitä tilaa..:) Munkin pitäis mennä papaan kun on 2 vuotta edellisestä, mutta viimeksi kun kävin gynellä ei suostunut sitä ottamaan km takia joten nyt aattelin jos täti kurvaa kylään niin meen niiden jälkeen. Vaikka ei mulla koskaan siinä mitään ole ollut, et silleen murehtisin. Onneks!

Kukka: Miten se onkin niin, et toiset sanoo et keskenmenon jälkeen tulee nopeesti raskaaksi ja sitten teilläkin on ottanut yhden vuoden, se on he**etin pitkä aika. Nyt pidän kyllä sormet ja varpaat ristissä, et teille se plussa nyt tulisi ja tutkimukset sais unohtaa, mut ilman muuta tartutte tilaisuuteen ja menette tutkimuksiin niin jos vaikka pian jo sitten se nyytti ilmottaisi tulostaan. Mullakin km jälkeen kierrot veny, mutta ei lähellekkään sun kiertojasi jos 2 kk välillä sulla ollut, huh mikä aika. Nyt onneksi näyttäisi siltä et kierto olisi tasaantumaan päin, tai ainakin ovis tuli nyt ajallaan pitkästä aikaan! Saas nähdä mitä ensi viikko tuo tullessaan. :)

Sli: Pahoittelut tätskystä :/
indyko: Toivottavasti niillä mammacapreilla olis henkinen vaikutus et pian tärppäis :)
ainut: Jospa se pääkipu enteilis jotain. Toivottavasti ei tätiä vaan sitä plussaa. :)
Kimurantti: Onnea ovisplussasta! :)
pikkutonttu: Joo itellä kans on aina välillä noita samoja synkkiä ajatuksia. Eniten pelkään sitä jos joudun piikittään itteeni. Mullahan on siis aivan hirvittävä neulakammo. :S
vuononvaltiatar: Joo mulla on kans ronski se terapeutti. Ja se sanokin joskus et jos se ei kunnolla painelis niitä pisteitä niin ei siitä hoidosta mitään hyötyä oliskaan. Sitten aina lopuks kehuu mua et kyllä olit taas reipas tyttö :D Tsemppiä muuten oviksen tikuttamiseen. Täällä kans ollut joku 12 astetta lämmintä.
kukka^^: Sielläkin pian jännät ajat edessä :)

Omaa: Kp 6 ja täti meni pois. Pian pääsee taas pupusteluhommiin. Veikkaan et ne halut kasvaa taas joskus kp 10 tietämillä. :P

Huomenta!! :)

Eilen oli aamusta alkaen sellainen olo, että lonkka ei olis täysin kohdallaan, niin että tuntui tarve napsauttaa lonkka. Minulla on niin napsuvat lonkat nivelen jäljyyden takia :) Silloin tällöin tietyissä asennoissa esim. istumaan liukessa sivusuunnasta lonkka napsahtaa :) Snappin hip syndrome siis :) Ei muuten, mutta se lonkka on nyt eilistä iltaa ja tätä aamua kohti ärtynyt ja on melko ärtynyt nyt... Jalkaa ulkorotaatioon käännettäessä jalka ei "pääse" kääntymään... huoh sentään... ei millään viittisi työterveyslääkärille tän takia mennä käymään... :(

Josma; Eilen oli kyllä hurjan hieno keli, siksi olikin harmi, että osui juuri minun pitkään työpäivään... Kyllä toki kuuden jälkeen täällä vielä vähän arskaa näkyi ja oli n. 15 astetta vieläkin lämpöä :)

pikkutonttu; hienoa, että siellä on ihana rentoutunut olo vyöhykkeen jälkeen :) Yleensä on sellainen utuinen olo poislähtiessäni :) Voihan sitä ihan hyvin mennä ilman ovistikkujakin, ja varsinkin jos ovis ilmoittaa itsestään selkeästi ;-)

mame; Hienoa, että tuo sinun terapeuttisi tsemppaa sinua hyvin! :) Omani ei noteeraa mitenkään jos sanon jonkun sattuvan taikka jos nykäisen jalkaa... toisaalta ei hän myöskään kerran jälkeen kerro oma-aloitteisesti, missä oli kipualueet tms. vaikka samat joka kerta olisivatkin... Ja toisaalta, en kyllä ole kysynytkään : / No niin, siellä on päästy odottamaan haluja ;-)

Kimurantti; nyt on kurja ilma tosiaan... täällä vettä hitaasti sadellut jo viidestä aamulla ja harmaata on... Pitikö viikonloppuna olla nätiimpää? :)

Vuononvaltiatar:
kyllä tänne ainakin on luvattu viikonlopuksi paljon parempaa säätä. aurinkoista ja suht lämmintä. :)

lauantaina mennäänkin miehen kanssa leffaan (iron sky) kun sain töistä kulttuuriseteleitä. mulla on tässä tämmönen miniloma. vapaa alkoi eilen ja palaan duuniin vasta vapun jälkeen keskiviikkona. :)

Heippa!

Kyllä on niin harmaa ja sateinen ilma.. onneksi eilen aurinkoisestä säätä tuli nautittua oikein kunnolla!

Tänään vielä vapaa päivä ja viikonlopuksi sitten yövuoroihin pitkästä aikaan.. :)

täällä menossa kp 25 ja dpo 9.. eikä minkäänlaisia tuntemuksia.. :( iltasin tuntuu kyllä alavatsa olevan turvoksissa, mutta luulen vain kuvittelevani.. nännit on vain vähän arat kun ajattelee että viikko sitten oli tosi kipeet.. kait tässä vaan odotellaan taas megakiertoa.. :( ei oikein mikään taas huvita..

Mitenkäs teillä muilla? osalla tais olla kohta jännät paikat edessä ;)

Hei vaan kaikille!

Eilen liityin tänne koko paikkaan, mutta olen pidemmän aikaa miettinyt, että pitäisiköhän. No, eilen se sitten tapahtui. :) Minä olen 29-vuotias ja mies on 31 vuotias. Olemme olleet yhdessä nyt yhdeksän vuotta ja emme ole vielä lapsia ajatelleet. Mutta nyt tämän vuoden alusta me päätimme kokeilla. Aloitimme kokeilun nyt huhtikuussa, koska alkuvuosi on ollut rankka.

Minulla on todettu PCO jo seurustelumme alkuvaiheessa, kun hain ehkäisyä. Söinkin sitten useamman vuoden e-pillereitä, kunnes ne piti heittää pois toisen sairauden takia, johon sain lääkityksen. Maksa-arvot kohosi taivaisiin. No, nyt sitten ei ole mitään ehkäisyä ja menkatkin tulee ihan ajallaan. Eli toivotaan parasta! :) Mjutta helppoahan tämä ei tule olemaan..

Heipat kaikille ! :)

Täällä ovis tosiaankin tuli aijemmin! :) ihanaa.

Eilen kp 17 aamulla klo 10 melkein tasavahvat viivat ja sitten en päässytkään testaamaan ku vasta klo 22 uudelleen, sillon tuli haaleempi viiva ja nyt klo 10 tänä aamuna kirkuvan punaset viivat :) !! hiphei!! Eli kun en eilen päässy kunnolla oikeisiin aikoihin testaamaan, voi olla että on dpo -1 tai dpo0, eli ovis on tänään tai huomenna :) Luulisin että tänään kun aamulla olin pongaavinani sen limatulpan taas !

Eli kierrosta tulis  joku 31-32 päivänen !! ihanaa! :) Kyllä ilmeisesti liikunnalla ja tupakoimattomuudella on osuutensa asiaan!! mulla ei oo ollu näin lyhyttä kiertoa kun sillon kun aloitettiin tää vauvanteko homma :) Parempaan suuntaan mennään!

Mutta nyt ressittömästi eteenpäin, meillä on vloppuna reissu tulossa ja sitä ootellessa. Ja tänään tulee tilaamani kuntopyörä!!! Just sopivasti kun tuolla ulkona saataa vaan vettä eikä lenkille nyt viihti lähteä! Nyt en tosiaan aijo ressata yhtään, osasin sen viime kierrossakin ja varmasti osaan nytkin !! :)

Sli : Harmittelut tädin kutaleesta!! :( mutta rentouttavaa ja ihanaa lomaa <3 Ja jospa oviskin tuottas tulosta kun oot loma fiiliksissä :)

Indyko: Täälläkin yksi unelmoija ilmottautuu, oon minäkin kirppareilta mamma housuja hamstrannu :) Toivotaan ettei tuota huonoa onnea!

Ainut: eikös se päänsärkykin voi olla merkki raskaudesta? Tosin mulla aina ovista ja menkkoja ennen iskee migreeni! Mutta ei ole kokemusta tuleeko se ennen plussaakin,voi hyvin ollakkin kun hormoneista kait ainakin mulla se särky johtuu! :) Plussaonnea sinne rutkasti!! <3

Kimurantti: !!!! Onnea oviksen pongaamisesta! Samoilla päivillä mennään oviksen suhteen!! :) Minkä pitunen kierto sulla on nyt luvassa? Onks toi luteaalivaihe sulla minkä mittanen?

Pikkutonttu, voi kun tää kierto ois SE kierto <3 Plussatuulia puhkun ja puhallan !! <3 Puuuuuuuuuuuuh!!

Kukka: plussaonnea sinnekkin !!

Vuononvaltitar: Nyt sitten ovista siellä ootellaan, onneksi aika kuuluu nopsaan ja pääsee tikuttamaan! Hyvä että papa-koe puhas, se helpottaa aina mieltä!!

Mullakin lonkat tai useimmin oik. puoleinen lähtee menee sijoiltaan, jos vaikka astun jotenkin vaikeesti. Muuten en sitä ehkä edes huomais mutta sit rupee vihlomaan tonne vähän kun issias särkyä...Fyssari sen laittaa paikalleen mahallaan kun makaan ja roikotan toista jalkaa lavetin laidan yli ja pidän sen kokussa, sitten fyssari jännittää vastaan kun työnnän sitä jalkaa tavallaan taaksepäin..mun mieskin on joskus tehny saman kun en oo jaksanu fysioon mennä, ja kipu ainakin on helpottanu..

Mame: Hyvä että täti tajusi vihdoin poistua, mullakin oli kauheen pitkä tädin vierailu, kun viime kierrossa se tulokin venyi! Kp7 vielä tuhrutti :O Liittyy varmaan just tohon kierron pitkittymiseen!

Takaisin