Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensiksi onnea Isabell, ihanaa odotusaikaa teille :)

ainut: olen pahoillani negasta, toivottavasti menkat alkavat mahdollisimman pian

Täällä ollaan menossa kp 19 ja nyt vasta rupee tuntumaan, että oisko mahdollinen ovis tulossa, kun v-vuotoa rupee tulemaan, ennen eilistä on ollut kuivaa kuin hiekkarannalla :D
Eli taitaa kierto venyä, ei siis saa vielä ensi viikolla hötkyillä testien kanssa..odottaa ainakin kaksi viikkoa ihan kiltisti :)

Kovasti plussatuulia kaikille!

Kiitos vuononvaltiatar ja indyko. Mies jo "sätti" mut puhelimessa ku ei meiän tänään pitäny testata, mut en malttanu ja nyt tietty harmittaa! No, jos jotain positiivista, niin toivotaan, että täti tulee tällä viikolla, että voin ilman avaruusnaamareja maalailla ensi viikolla meidän uutta kotia <3

vuononvaltiatar: Tsemppiä oviksen bongailuun :) mäkin mietin että pitäisköhän sitä tikutta sittenkin tässä kierrossa kun noita tikkuja nyt on tuolla muutama...
ainut: pahoittelut negoista :(
Sli: onnea testailuun, toivottavasti se plussa tulis <3 pakkohan se on :)
Dumbo. : toivottavasti se täti jäis tulematta ja tulis se plussa :) jännäillään :)
butterfly85: tervetuloa :) toivottavasti siellä pian tärppäis! :)
jessica3: hui siellä on jännää, toivottavasti sielläkin plussa tulis <3
mame: tsemppiä tähän kiertoon, toivottavasti tää kierto ois nyt se viimeinen :)
kukka^^: sinne tsemppiä loppukiertoon :) toivottavasti pikkuinen ois tuloillaan :)
Josma: Hyvä että kilpirauhaset kunnossa :)  mites kisut voi? Hienoa että työsoppariasi jatkettiin
Catriona: onnea uuteen kiertoon :)  nuo pillerit kyllä on semmoset että ei tiedä miten paljon ne vaikuttaakaan ihmisen kroppaan :/
Sanna89-: onnea paljon raskautumisesta :) 

on... kp 4 menkat loppu ku seinään, mut ei ne sit vissiin loppunutkaan kun kp5 alko pientä tuhruvuotoa ja aina vain.. ja siis se on niin pientä että vain pyyhittäessä sen oikeastaan huomaa.. Miksei hitsit menkat edes voisi olla joka kierrossa samanlaiset, miks niidenkin pitää muuttua... :o 
Eilen oli ihan mahtava keli, oli niin lämmin :) ja mulla on nyt kauhea eläinkuume :D (mies ei kyllä tykkää) :D

Heippa!

Sli: Plussatuulia ;) toivotaan että tulee ne kaks viivaa :)

butterfly85: Tervetuloa kuumeilemaan! :)

ainut: jospa se plussa antaa vielä itseään odottaa, toivotaan että parin päivän päästä näkyiski :)

vanilj: millanen eläinkuume? :) välillä sitä itsekin haaveilee koiranpennusta.. mutta meillä on jo kaksi isokokoista koiraa niin ei tähän talouteen tarvitse muuta tulla kuin ihmisvauva :)

Omaa: kävin tänään sitten ostamassa pari r-testiä kaappiin kummittelemaan.. ei olis varmaan kannattanu.. nyt on kyllä ihan semmonen olo että ei tässä nytkään tärppää.. mutta koko ajan päässä pyörii vaan vauvat.. voi kumpa jokainen meistä saisi sen pienen nyytin syliinsä saa. :) täytyy tässä itse odotella testausta hyvä tovi vielä.. ja kun tuo kierto on ollu niin älyttömän sekaisin niin eihän sitä uskalla heti ees testata.. niin monta negaa tehty tän yrittämisen aikana ettei huvittais kyllä yhtään negaa enää nähdä..  nyt menossa kp 23 ja dpo 7.. aika matelee niiiiin hitaasti..

Paljon paljon plussatuulia kaikille! :)

kukka^^:Toivottavasti siellä se tärppi ois käynyt. Tuo on kyllä että ei enään yhtään negaa halua nähdä, ei jaksaisi enää pettyä..
Meillä asustaa siis ennestään jo 3 koiraa (2 sakua ja 1 mitteli) ja 2 kissaa, mut haaveilen jälleen akvaariosta (meillä oli 950 litrainen) mut tää kämppä on vaan suht pieni että ei tänne mahdu isoa akvaariota.. ja sinne akvaarioon siis tahtoisi kilpparin tai kaks :D

mäkin voisin liittyä tänne. :)
pari kuukautta ollaan yritelty, PCOs on todettu tossa muutama vuosi sitten, toistaiseksi mennään ihan luomuna. Tähän asti en ole onnistunut bongaamaan ovista, mutta nyt alkaa olla semmoisia merkkejä kropassa, että vois hyvinkin olla lähellä! testitikkuja onneks on kotona. :) gynelle aika jo varattuna jos ei vieläkään tärppää / ovista löydy. 
tiedän että on vielä tosi aikaista, mutta oon kyllä vähän pelokas jo nyt miten tässä käy. :(

indyko; onnea sinne ovishetkien lähestymisestä! :) Kyllähän nuo voi välillä hieman viivästyä :) Onnea vaan sitten testeistä irtipysymiseen kanssa jo etukäteen! ;-)

ainut; tuo oli kyllä niin hyvä juttu tuo avaruusnaamari-juttu! :) Ja söpöäkin :) Kyllä sitä ehtii sitten testailemaan ensi kerralla vähän myöhemmin! :)

vanilj; kilpparit on niin söpöjä! Tai ainakin ihna pikkuisina :) Isosiskollani on ollut useampia punakorvakilpikonnia, joista jäljellä on kolme isoa jöllikkää :) Ovat sen verran riitaisia, että tarttee jokainen pitää omassa kopissaan :( Tyhmiä otuksia :) Teillä noita eläimiä tuntuu jo useita olevankin, että ymmärrän hyvin miehesi tuskan ;-) Ja varsinkin jollei kämppään koon puolesta enempää sopisi :)

kukka^^; Sinne malttia testailujen odottamisiin siis! ;-) Kyllä tuo aika tuntuu välillä niin matelevan.. kunnes sitten saapuvat paljon puhutut oireet, jotka sekoittavat pään lopullisesti niin, ettei mikään zen pysty auttamaan! ;-)

Kimurantti; tervetuloa mukaan joukkoon kirjavaan! :) Onnea yrityksiin! :) Harmi, että siellä on pco todettu, mutta kyllähän useat onnistuvat moitteetta luomusti raskautumaan siitä huolimatta :)

Catriona: Hyvä jos sullakin alkaisi kierrot normalisoitumaan nyt! Itellä tosiaan oli kans ennen pillereitä suhteellisen tasanen kierto n. 32 pvää. Nyt sitten kans heitelly aivan miten sattuu. Vähän luulen että joudun syömään noita teroja tai muita hormooneja aika kauan ennen ku taas kierrot tasottuu ku tuntuu että mitä enemmän on aikaa menny niin sitä sekasemmaks on kierrotkin muuttuneet.
vuononvaltiatar: Hah näköjään ollaan samoihin aikoihin nämä projektit aloitettu :D Tosi tyhmää vaan että vaikka sulla on jo yk 10 niin ei oo tärppi käynyt. Ja toisaalta tosi tyhmää myös se että mulle ei oo suotu tähän yhdeksään kuukauteen vasta kun 8 yrityskiertoa. Vähän sulla on sitten hyvin auttanut tuo vyöhyketerapia. Mä taidan olla niin huonossa kunnossa kaikin puolin että viime kerralla mulla oli edelleen munikset, munuaiset, korva-nielu alue, koko selkäranka, lantion alue, polvet, iskias ja etenkin stressipiste aivan sairaaaan kipeitä.Kyllä se terapeutti kuitenkin lohdutti että vielä tulee sellanenkin päivä ettei satu mihinkään kohtaan. :D Hope so.
jessica3: Toivotaan nyt ettei sulla kierto pahasti venyisi. Tosin ei tuo 32 päivänen kierto vielä ees kovin pahalta kuulosta. :) Ja vaikka kp 27 tuli nega niin voihan se tulla vielä myöhemminkin se plussa. Ei kannata ihan heti keppiä nurkkaan heittää. :)
butterfly85: Tervetuloa palstailemaan! :)
Dumbo.: Jospas oireet kertoisi masuasukista. Pidän peukkuja ainakin :)
Sli: Mulla kans noi terolutit teki menkkatuntemuksia koko sen reilun viikon ku söin niitä. Vähän outoa kyllä kans sinulla nuo tuntemukset. Toivottavasti nyt kuitenkin plussaisit! Nyt ainakin on vielä liian varhaista edes testaillakaan :)
ainut: Pahoittelut negasta :/ Jospa sitten ensi kierto olisi parempi :)
indyko: Kuulostaa kyllä ihan siltä että ovis tekis tuloaan. :) Nyt sitten vaan reippaasti pupustelemaan! :D
vanilj: Ottakaa koira niin unohdat vauvaprojektin ja tuut raskaaksi! :) Mun mies kans aikoinaan vastusti koiran ottamista mut vein sen sitten mun vanhempien luo katsomaan koiranpentua niin sen sydän suli ja sit se halus kans hetkenpäästä koiraa enempi ku minä :D Meillä näköjään kierto menossa aika samassa vaiheessa. Täällä kans menkat tekevät loppuaan. :)
kukka^^: Kyllä ainakin viikko kannattaa odottaa sitä testausta. :) Toivottavasti plussaisit :)
Kimurantti: Tervetuloa palstailemaan!

Omaa: Kp 5 menossa ja täti on alkanut tekemään lähtöä ja hyvä niin. Taas jäi nimittäin niagaran putoukset kyllä ihan kakkoseksi. Oviksen tikuttelun ajattelin aloittaa kp 12 joten tässä saa nyt vaan sitten oleilla seuraavan viikon.

mame; hui, sua on varmaan sattunut ihan per*piip*sti!! :) Auts! Jos noin moni kipukohta löytyi : / Olisin hypännyt siitä pöydältä alas ja todennut "Moikka!" :) :) Ainakin noin aineenvaihdunnan puolesta eipä tuo olisi paha kerran kuussa vaikka käydä kerran, mutta hormonaalisissa jutuissa terapeuttini kertoi tarvitsevan tiheämmin käydä... Näin rempan kanssa samaan aikaan, ei oikein oo varaa mun vaan juoksennella useita kertoja vyöhykkeessä ;-) Täytynee kattella, miten homma etenee :) Ja miettiä sen jälkeen uudelleen tuota :) Ehkä koitan uskoa kauniilla ilmalla liikkumiseen ja elämästä nauttimiseen! ;-)

mame: Alkosko sulla miten nopsaan menkat ku Terot loppu? Mähän söit Primoja 10 päivää siis ja nyt tosiaan kolme päivää mennyt vikasta pilleristä eikä mitään näy eikä kuulu.
viimeviikolla mulla oli jatkuvaan olo että tarvii väkisin syödä ku ei tehny mitään mielei..nyt homma käänty toisinpäin eli usein pieni nälkä.

Tuntuu et noi menkka juilinnat menee jo ohi..kohdun seutuvilla tuntuu sellasta hassua paineen tunnetta välillä ja jatkuvasti on pissahätä. Hmm..Tai sit mä kuvittelen.

apua.. noniin.. tänään tuli kirje että se lähete gynekologille on nyt mennyt perille.. ja samassa kirjeessä oli sitten vaikka minkälaista lippusta jota pitäis täytellä.. eli näin ollen saattaa se aikakin sinne vastaanotolle tulla melko pian.. nyt alko niin jännittää.. :S saas nähä onko se aika sitten suotuisa että mies pääsis mukaan.. nyt oikeestaan toivois että tulis tästä kierrosta plussa niin ei tarttis noiden lapsettomuus asioiden kanssa mennä sinne vastaanotolle.. *huokaus*

Sli; voi että :) Täällä ollaan niin varmoja, että plussa tulisi nyt sinne :) :)

kukka^^; varmasti rupesi heti ahdistamaan asteen verran enemmän lapsettomusskliniikalle meno, kun saa kouraan kaikki nuo lomakkeet... vähemmälläkin voisi pärjätä :)

Kimurantti; tää on todella mainio paikka siitä, että saa kertoa ja miettiä mitä vaan :)

Onkos teillä muuten miten julkista tämä yritys? Siis tuola 'oikeassa' elämässä.. :)
itse olen kertonut vaan kampaajalla ( :D ) ja yhdelle hyvälle ystävälle. Ja pikkuveljelle. :)
Ei oikeen uskalla kertoa, kun on toi PCO enkä halua muutenkaan että ihmiset alkaa kyseleen 'joko?'...

Meillä tämä kuumeilu ja toiveilu ei ole vielä ns julkista :) Halutaan katsoa rauhassa ainakin vuosi ennen kuin kerrotaan kelleen, jos sen jälkeen ei mitään kuulu, niin varmaan sitten kerron ainakin ihan läheisimmälle kaverille ja äidille :)
Joo toivottavasti ovis tulisi kylään, sanoinkin miehelle, että nyt sitten tämä viikko käytetään hyödyksi. Tosin jäin miettimään, että taitaa mun kilpirauhasen vajaatoiminta jotenkin mahdolliseen raskauden alkamiseen vaikuttaa?

Kimurantti; Meillä minun äiti ja sisareni tietävät meidän vauvautumisyrityksistä ja kyselevätkin aina välillä, mitä projektiin kuuluu :) Heidän lisäkseen vain minun parhain ystäväni, joka kanssa kärsi lapsettomuudesta ja raskautui n. 2vuoden yrittämisten jälkeen, jolla on nyt kohta 7kk ikäinen vauveli :)

indyko; kyllähän nuo kilpparit voivat vaikuttaa... yhdessä toisessa ketjussa oli joku, kuka kirjoitti, että lapsettomuustutkinnoissa ja muutoinkin pitkään yrittäneiltä ja hormoneita käyttöön ottavilta kannattaisi testauttaa nuo kilppariarvot... jotenka ehkä siinä voisi jotain perää olla : / ?

Kimurantti: tervetuloa :) Täällä on kyllä niin ihana kertoa kaikki ajatuksensa, helpotta kummasti! Meidän yritys on suht salassa.. läheisimmille eli mun veljet tietää ja miehen sisko tietää että yritetään kunnolla, muille ollaan vaan sanottu että tulee kun on tullakseen.
indyko: oon kans kuullut että saattaa vaikuttaa noi kilpparin vajaatoiminta, mut muuta en osaa sanoa...
kukka^^: uskon että jänskättää, onhan se iso askel hoitoihin meno, mut mitäpä sitä ei tekisi pienen käärön eteen <3 Mut toivottavasti se plussa nyt tästä kierrosta tärppäis<3
Sli: voi kunpa sinne se plussa nyt tulis, vaikuttais kyllä lupaavalta :)
mame: hyvä että täti alkaa antaa periksi, ei kiva noin runsas vuoto :( tsemppiä odotteluun :)
Koiranpentu ois kyllä niin ihana, mutta ei kyllä enää yhtään karvaista nelijalkasta tuu ennen ku aika alkaa näistä jättämään :)
vuononvaltiatar: onhan ne kilpparit söpöjä, joo ilmeisesti urokset ottaa herkästi yhteen.. täytyy nyt jutskailla miehekkeen kans jos se sattuis innostumaan :D Meille on kaikki eläimet tullut kodinvaihtajana/ pelastettu piikiltä ja yhtälailla mies on tahtonut noi elukat :)

Voi vitsit sain parhaat naurut ikinä, nyt kun oon puhunu joillekkin sukulaisilleni että oon alottanut tän karppauksen niin takanapäin sitten ovat puhuneet kuinka hengenvaarallista se on :D ja tää henkilö joka näin on puhunut niin sille lääkäri on aikoinaan suositellut tätä ruokavaliota pahojen allergioden takia ;D

Kiitos vielä!! <3 Ja onnea tiiamaria ja Sanna89- ihanaa odotusta ja paljon tarrasukkia matkaan!! :)

Ja kaikille muille, paaaaljon plussatuulia!! +++ <3

Vanilj: Joillain menee nää lööppien lukemiset vähän yli. :) Voihan se varmasti joillekin harvoille ollakin hengenvaarallista, jos sen vie överiksi, mutta tuskin kellään täyspäisellä :P

En tiiä elättelenkö liiaksikin toiveita että nyt olis tosiaan ovis kyseessä kun hormonit sai halut liikkeelle ihan kunnolla. Ja samalla itketti! :D

Takaisin