Kimurantti: tervetuloa :) Täällä on kyllä niin ihana kertoa kaikki ajatuksensa, helpotta kummasti! Meidän yritys on suht salassa.. läheisimmille eli mun veljet tietää ja miehen sisko tietää että yritetään kunnolla, muille ollaan vaan sanottu että tulee kun on tullakseen.
indyko: oon kans kuullut että saattaa vaikuttaa noi kilpparin vajaatoiminta, mut muuta en osaa sanoa...
kukka^^: uskon että jänskättää, onhan se iso askel hoitoihin meno, mut mitäpä sitä ei tekisi pienen käärön eteen <3 Mut toivottavasti se plussa nyt tästä kierrosta tärppäis<3
Sli: voi kunpa sinne se plussa nyt tulis, vaikuttais kyllä lupaavalta :)
mame: hyvä että täti alkaa antaa periksi, ei kiva noin runsas vuoto :( tsemppiä odotteluun :)
Koiranpentu ois kyllä niin ihana, mutta ei kyllä enää yhtään karvaista nelijalkasta tuu ennen ku aika alkaa näistä jättämään :)
vuononvaltiatar: onhan ne kilpparit söpöjä, joo ilmeisesti urokset ottaa herkästi yhteen.. täytyy nyt jutskailla miehekkeen kans jos se sattuis innostumaan :D Meille on kaikki eläimet tullut kodinvaihtajana/ pelastettu piikiltä ja yhtälailla mies on tahtonut noi elukat :)
Voi vitsit sain parhaat naurut ikinä, nyt kun oon puhunu joillekkin sukulaisilleni että oon alottanut tän karppauksen niin takanapäin sitten ovat puhuneet kuinka hengenvaarallista se on :D ja tää henkilö joka näin on puhunut niin sille lääkäri on aikoinaan suositellut tätä ruokavaliota pahojen allergioden takia ;D